Ja dinsdagavond meteen maar afgerondquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snel![]()
Kan aanraden, het is weer een vermakelijke en informatieve editie
Hij is weer leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:09 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo maar weer eens The Pitt verder kijken. @:cherrylips
er zit thuis toch niemand op je te wachten. als je om 22.00 een keer thuis komt is het ook goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben verplicht om het af en toe te checken omdat ik nog naar huis moet kunnen
ah oke.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal wel, maar omdat ik de enige ben die dit nodig heeft is het makkelijker als ik zelf langs de leveranciers ga om te passen en in 1x de juiste maat mee te nemen. Alleen hadden ze precies mijn maten niet op voorraad
Ik gebruik Buienradar al een tijd niet meer. Klopt echt zovaak niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het sneeuwt bij Schiphol.
Buienradar is ook echt zo'n onbetrouwbaar kutplatform soms.
je bent zelfquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:38 schreef dud0r het volgende:
er zit thuis toch niemand op je te wachten. als je om 22.00 een keer thuis komt is het ook goed.
Ik moet van Lilak zeggen dat ze ook cardio heeft gedaan net.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Nattekat het volgende:
En nog betrouwbaardere bronnen melden mij dat het thuis ook al sneeuwt.
Nou, tijd om een slaapzak te regelen.
geen enkele weersvoorspellingsdienst kan shit lange tijd goed voorspellen..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik Buienradar al een tijd niet meer. Klopt echt zovaak niet.
Ik gok zo dat we straks nog 30 berichten over de sneeuw krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss je naam veranderen in DramaKat
Ook op het moment zelf klopt het vaak niet. Stond er dat het droog is terwijl het aan het regenen is of andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geen enkele weersvoorspellingsdienst kan shit lange tijd goed voorspellen..
ik ga altijd uit van een "ongeveer" weerbeeld
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:38 schreef dud0r het volgende:
er zit thuis toch niemand op je te wachten. als je om 22.00 een keer thuis komt is het ook goed.
ik kan niet zeggen dat dit vreemde reacties zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss je naam veranderen in DramaKat
ga danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik moest nog naar het centrum
klinkt goedquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:41 schreef mschol het volgende:
spullen voor een hamkaas witlofschotel gehaald
hier meestal welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook op het moment zelf klopt het vaak niet. Stond er dat het droog is terwijl het aan het regenen is of andersom.
geen sneeuw meer te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gok zo dat we straks nog 30 berichten over de sneeuw krijgen.
Mosterdsausjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens een lekker sausje maken voor mij
Ik had vorig jaar een hele tijd geen zin om echt dingen te volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |