mankeert er wat aan je tengels?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens een lekker sausje maken voor mij
Ik ben planoloog.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan. Zo kan ik het toch niet plannen
[..]
Die man is echt compleet van het padje af.
Huehuequote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens een lekker sausje maken voor mij
wrom moest er ontkerst worden dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn huis is bijna ontkerst
Gelijk stuk minder gezellig
Heb maar kaarsjes aangestoken ter compensatie
Ik ben lui.quote:
Maar maar maar.....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben planoloog.
Iedereen weet dat planologen niet kunnen plannen.
Omdat cultureel gebruik etc.quote:
ow.... ik vind dit weer meer kerstig dan we in december hadden dus zou gewoon het feest verplaatsenquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... ik vind dit weer meer kerstig dan we in december hadden dus zou gewoon het feest verplaatsen
lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee
Nog even een kerstdiner organiseren
O ja ook even doen dit weekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn huis is bijna ontkerst
Gelijk stuk minder gezellig
Heb maar kaarsjes aangestoken ter compensatie
Ja daar sta ik om bekend natuurlijkquote:
Dit kan ik ontkennen noch bevestigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar sta ik om bekend natuurlijk
Ik zie het, het vriest hier nog net nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:14 schreef Nattekat het volgende:
De vorstgrens heeft zojuist de noordelijke provincies verlaten. Marknesse in de Noordoostpolder is het eerste meetstation dat slachtoffer wordt van het inkomende overmorrow.
Werd tijd, want buienradar verwachtte dat die grens nu al Amsterdam zou naderen eerder vandaag.
Boeiend. Hier blijft die voorlopig nog staan.quote:
Ga eens gewoon werken ipv je constant druk te maken over de sneeuw.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:14 schreef Nattekat het volgende:
De vorstgrens heeft zojuist de noordelijke provincies verlaten. Marknesse in de Noordoostpolder is het eerste meetstation dat slachtoffer wordt van het inkomende overmorrow.
Werd tijd, want buienradar verwachtte dat die grens nu al Amsterdam zou naderen eerder vandaag.
Wordt dat niet gewoon op de kazerne geleverd?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Net stad en land afgereisd om nieuwe brandweerkleding op te halen. Enige dat ik bij thuiskomst had was een broekKan volgende week de reis opnieuw maken.
Ik ben verplicht om het af en toe te checken omdat ik nog naar huis moet kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
Ga eens gewoon werken ipv je constant druk te maken over de sneeuw
Dat was snelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boeiend. Hier blijft die voorlopig nog staan.
[..]
Normaal wel, maar omdat ik de enige ben die dit nodig heeft is het makkelijker als ik zelf langs de leveranciers ga om te passen en in 1x de juiste maat mee te nemen. Alleen hadden ze precies mijn maten niet op voorraadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wordt dat niet gewoon op de kazerne geleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |