SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Paasdeco heb ik echt nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit jaar misschien een paastak met leuke hangers.
Heb ook niks met Pasen. Vroeger gingen we in het bos met alle nichtjes en neefjes chocolade paaseieren zoeken, dat was wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:03 schreef mschol het volgende:
ik heb echt helemaal niks met pasen
paastak bij mn ouders had ik ook niks mee (mn moeder vond het wel altijd leuk)
Daar zal ie wel over grmbl'enquote:
hmm.. oke dan...quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit bewaren we voor @:bitterbal.
kon gisteren en vandaag ook alquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuw hier op de parkeerplaats wordt wel heel effectief weggespoeld nu.
Morgen weer autorijden
Ik ben heel benieuwd hierquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuw hier op de parkeerplaats wordt wel heel effectief weggespoeld nu.
Morgen weer autorijden
kon wel, verstandig ook wel, mits je een beetje normaal reed en rekening houdt met het weerquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was alleen niet erg verstandig gisteren.
Op zomerbanden in een kleine auto te midden van een sneeuwstorm de weg op?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
kon wel, verstandig ook wel, mits je een beetje normaal reed en rekening houdt met het weer
Al dat overdreven gedoe en paniek..
Mwah, uit voorzorg iets niet doen hetzelfde als paniekquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
kon wel, verstandig ook wel, mits je een beetje normaal reed en rekening houdt met het weer
Al dat overdreven gedoe en paniek..
paniek sloeg niet perse op nattekat, wel op heel de mediapaniekquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, uit voorzorg iets niet doen hetzelfde als paniek
Nou was er hier ook wel PANIEK. En wat paniek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, uit voorzorg iets niet doen hetzelfde als paniek
Tjaquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
paniek sloeg niet perse op nattekat, wel op heel de mediapaniek
PANIEEEEEKquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was er hier ook wel PANIEK. En wat paniek.
belachelijk!quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:17 schreef CherryLips het volgende:
De wifi op zolder doet het niet meerklotezooi
Waar heb je dat ding gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat ding al gereset. Verder gaat m'n kennis niet.
bij de dinges denk ikquote:
Zelf gekocht is al gauw yammer de bammer maaar als ie via provider is dan kan je daar vaak prima klagenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n zes jaar geleden in een winkel.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelf gekocht is al gauw yammer de bammer maaar als ie via provider is dan kan je daar vaak prima klagen
Kan vast geen kwaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Zou het zin hebben om de modem beneden in de meterkast ook te resetten?
even minuutje stroomloos benedenquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Het was tof je gekend te hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:25 schreef CherryLips het volgende:
het is elektrische zooi... dat wil wel eens stom doen, minuutje stroomloos is dan vaak al voldoendequote:Op donderdag 8 januari 2026 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat ding heeft het gewoon de hele tijd gedaan. Ik trek het heel slecht dat hij er dan ineens mee ophoudt.
goed bezig jij!quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Hij doet het weer. Er was beneden een kabeltje uit.
@Ama pas je op?quote:Code oranje van kracht voor noorden van het land
Het KNMI geeft code oranje in Friesland, Groningen, Drenthe en de Waddeneilanden. Er is grote kans op gladheid en sneeuw. In de rest van het land blijft code geel gelden.
Die zijn zeker leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ikea brengt nieuwe donut lampen uit
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Vond die andere nieuwe ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 02:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
te vroeg CE
of ben je ook zo excited voor de nieuwe donutlampen en kan je daarom niet slapen?
Met die boxjes ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond die andere nieuwe ook wel leuk.
Goedemorgen. Helemaal ingesneeuwd ?quote:
Geen idee. Heb nog niet naar buiten gekeken maar het klinkt vooral als regen hierquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Helemaal ingesneeuwd ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:20 schreef Koen66 het volgende:
morgen
Behalve wat resten van grote sneeuwhopen is de sneeuw volledig verdwenen
Geen idee.quote:
Aan deze kant van de snelweg ligt nog genoeg ijs geworden sneeuw op de stoepen. Die zooi mag van mij wel allemaal weg nu. En daarna mag er weer verse sneeuw vallenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:20 schreef Koen66 het volgende:
morgen
Behalve wat resten van grote sneeuwhopen is de sneeuw volledig verdwenen
Een snelweg met stoepen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van de snelweg ligt nog genoeg ijs geworden sneeuw op de stoepen. Die zooi mag van mij wel allemaal weg nu. En daarna mag er weer verse sneeuw vallen.
Einde van de middag en vanavond misschien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van de snelweg ligt nog genoeg ijs geworden sneeuw op de stoepen. Die zooi mag van mij wel allemaal weg nu. En daarna mag er weer verse sneeuw vallen.
En zebrapad om aan de andere kant te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou leuk zijn voor het weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Einde van de middag en vanavond misschien.
Neeeee, ik heb morgenochtend proefritten geplandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor het weekend.
Maar ik verwacht er weinig van.
Schaatsen op straatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu regen en dan straks gaat het vriezen. Alles glad.
Ik heb dat vroeger wel gedaan.quote:
Hoeft niet eens te gaan vriezen. Regen op sneeuw / ijs is ook al fataal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu regen en dan straks gaat het vriezen. Alles glad.
Fataal is een beetje overdreven. We gaan niet spontaan dood als er regen op ijs valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet eens te gaan vriezen. Regen op sneeuw / ijs is ook al fataal.
Ijzel?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef Ama het volgende:
Wat betekent dit icoontje bij de neerslag? Als het regen en sneeuw is dan is het letterlijk een regen/sneeuw icoontje dus dat is het niet.
[ afbeelding ]
Nee dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fataal is een beetje overdreven. We gaan niet spontaan dood als er regen op ijs valt.
Is een gok he. Geen idee of dat zo is. Maar als regen en sneeuw een eigen icoontje hebben en het gaat om neerslag dan is ijzel de volgende optiequote:
Met de fiets aan de hand lopen, en fietsen waar het wel kan, is ook geen optie?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:23 schreef Ama het volgende:
Nou ik wou dus vandaag naar de branderij en het is nu droog maar ze hebben hier de straten enz niet schoongemaakt dus kom er met de fiets niet doorheen.
Dat is een best eind lopen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de fiets aan de hand lopen, en fietsen waar het wel kan, is ook geen optie?
Zo heb ik dinsdag wat boodschappen gehaald.
Jammer dat het helemaal grijs en nog donker isquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Daglengte 8:01:17alweer 1:56 langer dan gisteren
@:haags
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
om 12 uur is het 12 uur volgens het pijltje maar de code geel loopt nog door
Ik zag gisteren ook deze, heb je die al?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ikea brengt nieuwe donut lampen uit
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
ja ik weet anders ook niet waarom dat pijltje daar staat @knmi.nlquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Daglengte 8:01:17alweer 1:56 langer dan gisteren
@:haags
"oh nee, daar komt ze met dat beest, vluchten!"quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef toen ik vanochtend langs het kantoor liep met de hond, ging het ontruimingsalarm af.
Branderij is wel dicht vandaag door het weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze in het Noorden al ingesneeuwd enzo?
Dat is nog wel een flinke ladingquote:
Het blijft gewoon lekker heel de dag flink regenen en dan vanavond gaat het keihard vriezen zodat we overal op straat kunnen schaatsenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat het hier goed door regent en alle sneeuw verdwijnt anders wordt het de komende dagen overal naar toe glijden ipv lopen
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lekker heel de dag flink regenen en dan vanavond gaat het keihard vriezen zodat we overal op straat kunnen schaatsen
Ja dat hoop ik ook. Maar ik reken er niet op dat ik voor dinsdag de deur fatsoenlijk uit zal kunnen hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat het hier goed door regent en alle sneeuw verdwijnt anders wordt het de komende dagen overal naar toe glijden ipv lopen
Ja ik ga morgen ook lekker wel lopend naar de supermarkt want ik vermoed dat het hier spekglad gaat worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lekker heel de dag flink regenen en dan vanavond gaat het keihard vriezen zodat we overal op straat kunnen schaatsen
Driften door de straten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
EN dan is lopen wel een goed idee bedoel je?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook lekker wel lopend naar de supermarkt want ik vermoed dat het hier spekglad gaat worden.
Staan hier nu overal diepe plassen en het regent nog wel eventjes door, dat is echt niet allemaal weg voor vanavondquote:
Ik moet toch boodschappen hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan is lopen wel een goed idee bedoel je?
Denk dat je niet eens je parkeerplek afkomtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Driften door de straten.
Bij jou ligt er nog een dik pak sneeuw, dat is wel prettiger lopen dan ijsquote:
Ja zoveel mogelijk proberen over sneeuw te lopen helpt wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou ligt er nog een dik pak sneeuw, dat is wel prettiger lopen dan ijs
Er is vannacht weer een lading bijgekomen. Ze hebben echt net de straat schoongemaakt maar de branderij is toch gesloten vandaag door het weer.quote:
Zelfs niet met winterbandenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je niet eens je parkeerplek afkomt
Valt mee. Had al een plaatje gepost.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze in het Noorden al ingesneeuwd enzo?
Vraag me wel af waar we het volgende week over gaan hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuw op de PAAZ afdeling geeft een beetje hetzelfde effect als een handgranaat gooien in een schuur vol kalkoenen, tering wat een reuring en doodsangst
Eten?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar we het volgende week over gaan hebben.
Is Dry January al besproken ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw doet alles op haar hippe elektrische fiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je een scootmobiel lenen van een buurvrouw?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je een scootmobiel lenen van een buurvrouw?
Dat we de sneeuw missen want dan is het alleen maar grauw en grijs en natquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet over handgranaten en kalkoenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ohwquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet over handgranaten en kalkoenen.
Meeste bejaarden stammen nog uit de tijd dat de wereld een tikje ruiger was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen gaan hier driftend de bocht om.
Alles ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw doet alles op haar hippe elektrische fiets.
"Ik heb een mooi leven gehad, YOLO"quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste bejaarden stammen nog uit de tijd dat de wereld een tikje ruiger was.
Elke dag is een geschenk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb een mooi leven gehad, YOLO"
Als je dat op het laatst kunt zeggen dan heb je de zin van het leven prima begrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb een mooi leven gehad, YOLO"
Wel even uitpakken!quote:
Lees je teveel van die hippe boeken ofzo?quote:
IJzel?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef Ama het volgende:
Wat betekent dit icoontje bij de neerslag? Als het regen en sneeuw is dan is het letterlijk een regen/sneeuw icoontje dus dat is het niet.
[ afbeelding ]
Apart dat er in de afsnijroute toch nog een kronkeling zit.quote:
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn kitesurf leraar maakt mooie plaatjes met zijn drone
[ afbeelding ]
Duidelijk geen sneeuw voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn kitesurf leraar maakt mooie plaatjes met zijn drone
[ afbeelding ]
nee dat zou hier wat zorgwekkend zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk geen sneeuw voor jou.
Prachtige foto hoor. Ziet eruit als een paradijsje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zou hier wat zorgwekkend zijn
ja is het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Prachtige foto hoor. Ziet eruit als een paradijsje.
Dit is niet erg professioneel van jequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Goffejezus men heeft kennelijk de hele week niks uitgevoerd of zo. WOrd vandaag ineens finaal de moeder gebombardeerd met emails. Hou eens op man.
Jij bent het toppunt van professionaliteit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet erg professioneel van je
Nu zegt diequote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nu wel serieus koud daar.
En waar is daar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik je er nog relaxed bij zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou daar wel zo gaan zitten:
Bekijk deze YouTube-video
-29 valt echt in het niets vergeleken met dit ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ze zich beter omringen met toiletpapier.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik nou goed dat er in het noorden toiletpapier is gehamsterd?
Manmanmanmanman![]()
@:ESF1Gamer wordt omringd door idioten daar.
dit weekend komen we in de buurtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
De kerstman zoekenquote:
Goede camouflage in de sneeuw des doods daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ze zich beter omringen met toiletpapier.
Alsof we weer in een ijstijd zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag nog niets van haar gehoord. Ze zat natuurlijk wel boven de lijn des doods nu tijdens overmorrow
Dat is wel hoe die film eindigt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof we weer in een ijstijd zitten
[ afbeelding ]
Mooi plekje/dorpje, maar nog steeds niet te zien waar precies.quote:
Met strakblauwe lucht.quote:
Rovaniemi, Finlandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi plekje/dorpje, maar nog steeds niet te zien waar precies.
Ergens boven of op de poolcirkel.
Oh daar.quote:
Idioot meld zichquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Manmanmanmanman![]()
quote:
De winkels waren aardig leeg hoorde ik net van het AH personeel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Idioot meld zich![]()
Al heb ik geen toiletpapier gekocht de afgelopen maanden
Als je niet hebt gehamsterd ben je geen idioot.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Idioot meld zich![]()
Al heb ik geen toiletpapier gekocht de afgelopen maanden
Ik zou woensdag naar de winkel maar bleef te lang kletsen met de vintage jongeman.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels waren aardig leeg hoorde ik net van het AH personeel.
Ik heb altijd wat extra's in huis. Maar door ziek zijn moest ik toch wel even iets nieuws weer in huis hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet hebt gehamsterd ben je geen idioot.
Maar dan ben je niet zo'n idioot die meteen voor 2 maanden aan toiletpapier in huis haalt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat extra's in huis. Maar door ziek zijn moest ik toch wel even iets nieuws weer in huis hebben.
Leuk verhaal over die Vintage jongeman. Ik had hem vast ook aangesproken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou woensdag naar de winkel maar bleef te lang kletsen met de vintage jongeman.
Dus gister en het was iets drukker, winkel was vol en er werd ook net voedsel geleverd
Het was niet de AH
Nee die zijn toen ook al gaan inslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
Dat er mensen zijn die zeuren over de noodpakketcampagne snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
2 maanden doe je met een half pak, niet nodig dusquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo'n idioot die meteen voor 2 maanden aan toiletpapier in huis haalt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
2 maanden doe je met een half pak, niet nodig dus
Denk (hoop) een bidet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga jij maar 1 keer per dag naar de wc ofzo
Jong en rustig, mooie combinatie in een persoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk verhaal over die Vintage jongeman. Ik had hem vast ook aangesproken.
Groot pakquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoietsquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
jullie mannen moeten na het plassen ook wc papier gebruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets
Gaat niet zo hard.
Maar vrouwen gebruiken meer pleepapier, dus ik zie nu wel een enorm pak voor me.
Zeuren om het zeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zeuren over de noodpakketcampagne snap ik echt niet.
Doen ze dat in Thailand ook?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie mannen moeten na het plassen ook wc papier gebruiken
in thailand gebruiken we een bidet. weet nog niet hoe de mannen dat gebruiken na het plassenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen ze dat in Thailand ook?
Dat is meestal echt niet nodig bij mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is meestal echt niet nodig bij mannen
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
van 64 rollen?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets
Gaat niet zo hard.
Maar vrouwen gebruiken meer pleepapier, dus ik zie nu wel een enorm pak voor me.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Even het aantal reserveringen bijwerken.
Hoeveel nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Even het aantal reserveringen bijwerken.
Iewquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan de hele dag naar pis stinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef bitterbal het volgende:
nattekat drupt nog een beetje na in zijn boxer
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef bitterbal het volgende:
nattekat drupt nog een beetje na in zijn boxer
Mee eens, alleen als het niet anders kan het urinoir.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter leg je er een knoop inquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed afknijpen en er is niets aan de hand.
Ik vond Lytse Frans ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Jong en rustig, mooie combinatie in een persoon.
Vandaar dat hij op afstand op een oude man leek.
En ik vind het ook tof zo'n levenswijze om alles in je leven vintage/begin 20e eeuw te doen, niet alleen kleding bleef het bij vertelde hij.
Ik had al genoeg toiletpapier op voorraad voor het winterweer begon. 2 pakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Manmanmanmanman![]()
oke dan een strikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nogal onhandig voor het volgende toiletbezoek.
Ik ervoor. Met schone handjes aan het lid.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik was mijn handen na toiletbezoek.
het is een signaal van bovenop dat je moet stoppen voor vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werklaptop ging ineens op zwart
Nee ik wil nog wel iets gedaan hebben vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is een signaal van bovenop dat je moet stoppen voor vandaag
oh. ja dan moet je 'm even niet meer zwart maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik wil nog wel iets gedaan hebben vandaag
Gaaf!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Lytse Frans ook altijd leuk.
Bekijk deze YouTube-video
uitsmijterquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet even kijken wat ik ga lunchen want volgens mij heb ik daar niet echt goed rekening mee gehouden.
Daar heb ik niet alles voor in huis en ik ga vandaag niet naar de supermarkt.quote:
sneeuw?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet even kijken wat ik ga lunchen want volgens mij heb ik daar niet echt goed rekening mee gehouden.
Niet teveel thuis zijn helpt ookquote:
oke oke, broodje hamburger dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb ik niet alles voor in huis en ik ga vandaag niet naar de supermarkt.
Dat is waar. Als je veel van huis bent gaat het uiteraard langer mee.quote:
Ik kan wel broodje kroketburger maken. Vind ik het ook wel te vroeg voor.quote:
Weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werklaptop ging ineens op zwart
het hoeft toch ook niet nuquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel broodje kroketburger maken. Vind ik het ook wel te vroeg voor.
even desinfectie meenemen om te ontsmetten na die druiper een handje gegeven te hebben.quote:
Dan neem je een stukje kaas als snack nuquote:
Dit klinkt wel erg lekker. Op het ziek zijn na dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef drakin het volgende:
Gister pannenkoekjes gebakken voor eetclub, met citroenmengsel van mascarpone en lemon curd voor erop.
Onderweg ernaartoe rechtsomkeerd, ziek zijn was kennelijk toch nog niet over
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
ik kan een puntje met rookworst nemen?
maar doe ik niet, want als ontbijt/brunch is dat meh
Lekker vretenquote:
mayo is beter dan mosterd.quote:
Het was een reactie op de rookworst, daar is mosterd lekker bijquote:
het meh gedeelte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |