Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn kitesurf leraar maakt mooie plaatjes met zijn drone
[ afbeelding ]
Duidelijk geen sneeuw voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn kitesurf leraar maakt mooie plaatjes met zijn drone
[ afbeelding ]
nee dat zou hier wat zorgwekkend zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk geen sneeuw voor jou.
Prachtige foto hoor. Ziet eruit als een paradijsje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zou hier wat zorgwekkend zijn
ja is het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Prachtige foto hoor. Ziet eruit als een paradijsje.
Dit is niet erg professioneel van jequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Goffejezus men heeft kennelijk de hele week niks uitgevoerd of zo. WOrd vandaag ineens finaal de moeder gebombardeerd met emails. Hou eens op man.
Jij bent het toppunt van professionaliteit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet erg professioneel van je
Nu zegt diequote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nu wel serieus koud daar.
En waar is daar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik je er nog relaxed bij zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou daar wel zo gaan zitten:
Bekijk deze YouTube-video
-29 valt echt in het niets vergeleken met dit ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ze zich beter omringen met toiletpapier.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik nou goed dat er in het noorden toiletpapier is gehamsterd?
Manmanmanmanman![]()
@:ESF1Gamer wordt omringd door idioten daar.
dit weekend komen we in de buurtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |