Geen idee.quote:
Aan deze kant van de snelweg ligt nog genoeg ijs geworden sneeuw op de stoepen. Die zooi mag van mij wel allemaal weg nu. En daarna mag er weer verse sneeuw vallenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:20 schreef Koen66 het volgende:
morgen
Behalve wat resten van grote sneeuwhopen is de sneeuw volledig verdwenen
Een snelweg met stoepen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van de snelweg ligt nog genoeg ijs geworden sneeuw op de stoepen. Die zooi mag van mij wel allemaal weg nu. En daarna mag er weer verse sneeuw vallen.
Einde van de middag en vanavond misschien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van de snelweg ligt nog genoeg ijs geworden sneeuw op de stoepen. Die zooi mag van mij wel allemaal weg nu. En daarna mag er weer verse sneeuw vallen.
En zebrapad om aan de andere kant te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou leuk zijn voor het weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Einde van de middag en vanavond misschien.
Neeeee, ik heb morgenochtend proefritten geplandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor het weekend.
Maar ik verwacht er weinig van.
Schaatsen op straatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu regen en dan straks gaat het vriezen. Alles glad.
Ik heb dat vroeger wel gedaan.quote:
Hoeft niet eens te gaan vriezen. Regen op sneeuw / ijs is ook al fataal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu regen en dan straks gaat het vriezen. Alles glad.
Fataal is een beetje overdreven. We gaan niet spontaan dood als er regen op ijs valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet eens te gaan vriezen. Regen op sneeuw / ijs is ook al fataal.
Ijzel?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef Ama het volgende:
Wat betekent dit icoontje bij de neerslag? Als het regen en sneeuw is dan is het letterlijk een regen/sneeuw icoontje dus dat is het niet.
[ afbeelding ]
Nee dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fataal is een beetje overdreven. We gaan niet spontaan dood als er regen op ijs valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |