Is een gok he. Geen idee of dat zo is. Maar als regen en sneeuw een eigen icoontje hebben en het gaat om neerslag dan is ijzel de volgende optiequote:
Met de fiets aan de hand lopen, en fietsen waar het wel kan, is ook geen optie?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:23 schreef Ama het volgende:
Nou ik wou dus vandaag naar de branderij en het is nu droog maar ze hebben hier de straten enz niet schoongemaakt dus kom er met de fiets niet doorheen.
Dat is een best eind lopen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de fiets aan de hand lopen, en fietsen waar het wel kan, is ook geen optie?
Zo heb ik dinsdag wat boodschappen gehaald.
Jammer dat het helemaal grijs en nog donker isquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Daglengte 8:01:17alweer 1:56 langer dan gisteren
@:haags
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
om 12 uur is het 12 uur volgens het pijltje maar de code geel loopt nog door
Ik zag gisteren ook deze, heb je die al?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ikea brengt nieuwe donut lampen uit
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
ja ik weet anders ook niet waarom dat pijltje daar staat @knmi.nlquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Daglengte 8:01:17alweer 1:56 langer dan gisteren
@:haags
"oh nee, daar komt ze met dat beest, vluchten!"quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef toen ik vanochtend langs het kantoor liep met de hond, ging het ontruimingsalarm af.
Branderij is wel dicht vandaag door het weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze in het Noorden al ingesneeuwd enzo?
Dat is nog wel een flinke ladingquote:
Het blijft gewoon lekker heel de dag flink regenen en dan vanavond gaat het keihard vriezen zodat we overal op straat kunnen schaatsenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat het hier goed door regent en alle sneeuw verdwijnt anders wordt het de komende dagen overal naar toe glijden ipv lopen
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lekker heel de dag flink regenen en dan vanavond gaat het keihard vriezen zodat we overal op straat kunnen schaatsen
Ja dat hoop ik ook. Maar ik reken er niet op dat ik voor dinsdag de deur fatsoenlijk uit zal kunnen hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat het hier goed door regent en alle sneeuw verdwijnt anders wordt het de komende dagen overal naar toe glijden ipv lopen
Ja ik ga morgen ook lekker wel lopend naar de supermarkt want ik vermoed dat het hier spekglad gaat worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lekker heel de dag flink regenen en dan vanavond gaat het keihard vriezen zodat we overal op straat kunnen schaatsen
Driften door de straten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
EN dan is lopen wel een goed idee bedoel je?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook lekker wel lopend naar de supermarkt want ik vermoed dat het hier spekglad gaat worden.
Staan hier nu overal diepe plassen en het regent nog wel eventjes door, dat is echt niet allemaal weg voor vanavondquote:
Ik moet toch boodschappen hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan is lopen wel een goed idee bedoel je?
Denk dat je niet eens je parkeerplek afkomtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Driften door de straten.
Bij jou ligt er nog een dik pak sneeuw, dat is wel prettiger lopen dan ijsquote:
Ja zoveel mogelijk proberen over sneeuw te lopen helpt wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou ligt er nog een dik pak sneeuw, dat is wel prettiger lopen dan ijs
Er is vannacht weer een lading bijgekomen. Ze hebben echt net de straat schoongemaakt maar de branderij is toch gesloten vandaag door het weer.quote:
Zelfs niet met winterbandenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je niet eens je parkeerplek afkomt
Valt mee. Had al een plaatje gepost.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze in het Noorden al ingesneeuwd enzo?
Vraag me wel af waar we het volgende week over gaan hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuw op de PAAZ afdeling geeft een beetje hetzelfde effect als een handgranaat gooien in een schuur vol kalkoenen, tering wat een reuring en doodsangst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |