Is een gok he. Geen idee of dat zo is. Maar als regen en sneeuw een eigen icoontje hebben en het gaat om neerslag dan is ijzel de volgende optiequote:
Met de fiets aan de hand lopen, en fietsen waar het wel kan, is ook geen optie?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:23 schreef Ama het volgende:
Nou ik wou dus vandaag naar de branderij en het is nu droog maar ze hebben hier de straten enz niet schoongemaakt dus kom er met de fiets niet doorheen.
Dat is een best eind lopen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de fiets aan de hand lopen, en fietsen waar het wel kan, is ook geen optie?
Zo heb ik dinsdag wat boodschappen gehaald.
Jammer dat het helemaal grijs en nog donker isquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Daglengte 8:01:17alweer 1:56 langer dan gisteren
@:haags
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
om 12 uur is het 12 uur volgens het pijltje maar de code geel loopt nog door
Ik zag gisteren ook deze, heb je die al?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ikea brengt nieuwe donut lampen uit
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
ja ik weet anders ook niet waarom dat pijltje daar staat @knmi.nlquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Daglengte 8:01:17alweer 1:56 langer dan gisteren
@:haags
"oh nee, daar komt ze met dat beest, vluchten!"quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef toen ik vanochtend langs het kantoor liep met de hond, ging het ontruimingsalarm af.
Branderij is wel dicht vandaag door het weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze in het Noorden al ingesneeuwd enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |