De kerstman zoekenquote:
Goede camouflage in de sneeuw des doods daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ze zich beter omringen met toiletpapier.
Alsof we weer in een ijstijd zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag nog niets van haar gehoord. Ze zat natuurlijk wel boven de lijn des doods nu tijdens overmorrow
Dat is wel hoe die film eindigt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof we weer in een ijstijd zitten
[ afbeelding ]
Mooi plekje/dorpje, maar nog steeds niet te zien waar precies.quote:
Met strakblauwe lucht.quote:
Rovaniemi, Finlandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi plekje/dorpje, maar nog steeds niet te zien waar precies.
Ergens boven of op de poolcirkel.
Oh daar.quote:
Idioot meld zichquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik nou goed dat er in het noorden toiletpapier is gehamsterd?
Manmanmanmanman![]()
@:ESF1Gamer wordt omringd door idioten daar.
quote:
De winkels waren aardig leeg hoorde ik net van het AH personeel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Idioot meld zich![]()
Al heb ik geen toiletpapier gekocht de afgelopen maanden
Als je niet hebt gehamsterd ben je geen idioot.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Idioot meld zich![]()
Al heb ik geen toiletpapier gekocht de afgelopen maanden
Ik zou woensdag naar de winkel maar bleef te lang kletsen met de vintage jongeman.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels waren aardig leeg hoorde ik net van het AH personeel.
Ik heb altijd wat extra's in huis. Maar door ziek zijn moest ik toch wel even iets nieuws weer in huis hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet hebt gehamsterd ben je geen idioot.
Maar dan ben je niet zo'n idioot die meteen voor 2 maanden aan toiletpapier in huis haalt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat extra's in huis. Maar door ziek zijn moest ik toch wel even iets nieuws weer in huis hebben.
Leuk verhaal over die Vintage jongeman. Ik had hem vast ook aangesproken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou woensdag naar de winkel maar bleef te lang kletsen met de vintage jongeman.
Dus gister en het was iets drukker, winkel was vol en er werd ook net voedsel geleverd
Het was niet de AH
Nee die zijn toen ook al gaan inslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |