Alsof we weer in een ijstijd zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag nog niets van haar gehoord. Ze zat natuurlijk wel boven de lijn des doods nu tijdens overmorrow
Dat is wel hoe die film eindigt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof we weer in een ijstijd zitten
[ afbeelding ]
Mooi plekje/dorpje, maar nog steeds niet te zien waar precies.quote:
Met strakblauwe lucht.quote:
Rovaniemi, Finlandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi plekje/dorpje, maar nog steeds niet te zien waar precies.
Ergens boven of op de poolcirkel.
Oh daar.quote:
Idioot meld zichquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik nou goed dat er in het noorden toiletpapier is gehamsterd?
Manmanmanmanman![]()
@:ESF1Gamer wordt omringd door idioten daar.
quote:
De winkels waren aardig leeg hoorde ik net van het AH personeel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Idioot meld zich![]()
Al heb ik geen toiletpapier gekocht de afgelopen maanden
Als je niet hebt gehamsterd ben je geen idioot.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Idioot meld zich![]()
Al heb ik geen toiletpapier gekocht de afgelopen maanden
Ik zou woensdag naar de winkel maar bleef te lang kletsen met de vintage jongeman.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkels waren aardig leeg hoorde ik net van het AH personeel.
Ik heb altijd wat extra's in huis. Maar door ziek zijn moest ik toch wel even iets nieuws weer in huis hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet hebt gehamsterd ben je geen idioot.
Maar dan ben je niet zo'n idioot die meteen voor 2 maanden aan toiletpapier in huis haalt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat extra's in huis. Maar door ziek zijn moest ik toch wel even iets nieuws weer in huis hebben.
Leuk verhaal over die Vintage jongeman. Ik had hem vast ook aangesproken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou woensdag naar de winkel maar bleef te lang kletsen met de vintage jongeman.
Dus gister en het was iets drukker, winkel was vol en er werd ook net voedsel geleverd
Het was niet de AH
Nee die zijn toen ook al gaan inslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
Dat er mensen zijn die zeuren over de noodpakketcampagne snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
2 maanden doe je met een half pak, niet nodig dusquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo'n idioot die meteen voor 2 maanden aan toiletpapier in huis haalt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
2 maanden doe je met een half pak, niet nodig dus
Denk (hoop) een bidet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga jij maar 1 keer per dag naar de wc ofzo
Jong en rustig, mooie combinatie in een persoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk verhaal over die Vintage jongeman. Ik had hem vast ook aangesproken.
Groot pakquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoietsquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
jullie mannen moeten na het plassen ook wc papier gebruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets
Gaat niet zo hard.
Maar vrouwen gebruiken meer pleepapier, dus ik zie nu wel een enorm pak voor me.
Zeuren om het zeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zeuren over de noodpakketcampagne snap ik echt niet.
Doen ze dat in Thailand ook?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie mannen moeten na het plassen ook wc papier gebruiken
in thailand gebruiken we een bidet. weet nog niet hoe de mannen dat gebruiken na het plassenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen ze dat in Thailand ook?
Dat is meestal echt niet nodig bij mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is meestal echt niet nodig bij mannen
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
van 64 rollen?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets
Gaat niet zo hard.
Maar vrouwen gebruiken meer pleepapier, dus ik zie nu wel een enorm pak voor me.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Even het aantal reserveringen bijwerken.
Hoeveel nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Even het aantal reserveringen bijwerken.
Iewquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan de hele dag naar pis stinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef bitterbal het volgende:
nattekat drupt nog een beetje na in zijn boxer
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef bitterbal het volgende:
nattekat drupt nog een beetje na in zijn boxer
Mee eens, alleen als het niet anders kan het urinoir.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter leg je er een knoop inquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed afknijpen en er is niets aan de hand.
Ik vond Lytse Frans ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Jong en rustig, mooie combinatie in een persoon.
Vandaar dat hij op afstand op een oude man leek.
En ik vind het ook tof zo'n levenswijze om alles in je leven vintage/begin 20e eeuw te doen, niet alleen kleding bleef het bij vertelde hij.
Ik had al genoeg toiletpapier op voorraad voor het winterweer begon. 2 pakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Hoorde ik nou goed dat er in het noorden toiletpapier is gehamsterd?
Manmanmanmanman![]()
@:ESF1Gamer wordt omringd door idioten daar.
oke dan een strikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nogal onhandig voor het volgende toiletbezoek.
Ik ervoor. Met schone handjes aan het lid.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik was mijn handen na toiletbezoek.
het is een signaal van bovenop dat je moet stoppen voor vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werklaptop ging ineens op zwart
Nee ik wil nog wel iets gedaan hebben vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is een signaal van bovenop dat je moet stoppen voor vandaag
oh. ja dan moet je 'm even niet meer zwart maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik wil nog wel iets gedaan hebben vandaag
Gaaf!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Lytse Frans ook altijd leuk.
Bekijk deze YouTube-video
uitsmijterquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet even kijken wat ik ga lunchen want volgens mij heb ik daar niet echt goed rekening mee gehouden.
Daar heb ik niet alles voor in huis en ik ga vandaag niet naar de supermarkt.quote:
sneeuw?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet even kijken wat ik ga lunchen want volgens mij heb ik daar niet echt goed rekening mee gehouden.
Niet teveel thuis zijn helpt ookquote:
oke oke, broodje hamburger dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb ik niet alles voor in huis en ik ga vandaag niet naar de supermarkt.
Dat is waar. Als je veel van huis bent gaat het uiteraard langer mee.quote:
Ik kan wel broodje kroketburger maken. Vind ik het ook wel te vroeg voor.quote:
Weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werklaptop ging ineens op zwart
het hoeft toch ook niet nuquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel broodje kroketburger maken. Vind ik het ook wel te vroeg voor.
even desinfectie meenemen om te ontsmetten na die druiper een handje gegeven te hebben.quote:
Dan neem je een stukje kaas als snack nuquote:
Dit klinkt wel erg lekker. Op het ziek zijn na dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef drakin het volgende:
Gister pannenkoekjes gebakken voor eetclub, met citroenmengsel van mascarpone en lemon curd voor erop.
Onderweg ernaartoe rechtsomkeerd, ziek zijn was kennelijk toch nog niet over
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
ik kan een puntje met rookworst nemen?
maar doe ik niet, want als ontbijt/brunch is dat meh
Lekker vretenquote:
mayo is beter dan mosterd.quote:
Het was een reactie op de rookworst, daar is mosterd lekker bijquote:
het meh gedeelte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |