Dat er mensen zijn die zeuren over de noodpakketcampagne snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
2 maanden doe je met een half pak, niet nodig dusquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo'n idioot die meteen voor 2 maanden aan toiletpapier in huis haalt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
2 maanden doe je met een half pak, niet nodig dus
Denk (hoop) een bidet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga jij maar 1 keer per dag naar de wc ofzo
Jong en rustig, mooie combinatie in een persoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk verhaal over die Vintage jongeman. Ik had hem vast ook aangesproken.
Groot pakquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoietsquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
jullie mannen moeten na het plassen ook wc papier gebruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets
Gaat niet zo hard.
Maar vrouwen gebruiken meer pleepapier, dus ik zie nu wel een enorm pak voor me.
Zeuren om het zeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zeuren over de noodpakketcampagne snap ik echt niet.
Doen ze dat in Thailand ook?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie mannen moeten na het plassen ook wc papier gebruiken
in thailand gebruiken we een bidet. weet nog niet hoe de mannen dat gebruiken na het plassenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen ze dat in Thailand ook?
Dat is meestal echt niet nodig bij mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is meestal echt niet nodig bij mannen
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of mensen die nu hamsteren ook zaten te janken over de noodpakketcampagne.
van 64 rollen?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets
Gaat niet zo hard.
Maar vrouwen gebruiken meer pleepapier, dus ik zie nu wel een enorm pak voor me.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Even het aantal reserveringen bijwerken.
Hoeveel nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Even het aantal reserveringen bijwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |