SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Paasdeco heb ik echt nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit jaar misschien een paastak met leuke hangers.
Heb ook niks met Pasen. Vroeger gingen we in het bos met alle nichtjes en neefjes chocolade paaseieren zoeken, dat was wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:03 schreef mschol het volgende:
ik heb echt helemaal niks met pasen
paastak bij mn ouders had ik ook niks mee (mn moeder vond het wel altijd leuk)
Daar zal ie wel over grmbl'enquote:
hmm.. oke dan...quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit bewaren we voor @:bitterbal.
kon gisteren en vandaag ook alquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuw hier op de parkeerplaats wordt wel heel effectief weggespoeld nu.
Morgen weer autorijden
Ik ben heel benieuwd hierquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuw hier op de parkeerplaats wordt wel heel effectief weggespoeld nu.
Morgen weer autorijden
kon wel, verstandig ook wel, mits je een beetje normaal reed en rekening houdt met het weerquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was alleen niet erg verstandig gisteren.
Op zomerbanden in een kleine auto te midden van een sneeuwstorm de weg op?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
kon wel, verstandig ook wel, mits je een beetje normaal reed en rekening houdt met het weer
Al dat overdreven gedoe en paniek..
Mwah, uit voorzorg iets niet doen hetzelfde als paniekquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
kon wel, verstandig ook wel, mits je een beetje normaal reed en rekening houdt met het weer
Al dat overdreven gedoe en paniek..
paniek sloeg niet perse op nattekat, wel op heel de mediapaniekquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, uit voorzorg iets niet doen hetzelfde als paniek
Nou was er hier ook wel PANIEK. En wat paniek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, uit voorzorg iets niet doen hetzelfde als paniek
Tjaquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
paniek sloeg niet perse op nattekat, wel op heel de mediapaniek
PANIEEEEEKquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was er hier ook wel PANIEK. En wat paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |