abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219778789
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:15:18 #2
382129 crew  Donna
pi_219778827
Twee scholengemeenschappen hebben hier (vlakbij DBM) al doorgegeven dat de scholen morgen gesloten zijn, dus wellicht kan DBM haar hart ophalen morgen.
pi_219778843
Meelezer hier meestal, enkele keer een reactie. Maar ik heb de vrijheid genomen een nieuw topic te openen.
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:19:16 #4
382129 crew  Donna
pi_219778876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Zandplaat het volgende:
Meelezer hier meestal, enkele keer een reactie. Maar ik heb de vrijheid genomen een nieuw topic te openen.
Top!

Je geeft de sluiter een minuutje of 2 om een nieuwe te openen en volgt er niks dan mag je gewoon zelf! Dat is in een reeks helemaal geen probleem.
pi_219779045
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.

Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂

Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
pi_219779103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.

Ik vind dit ook heel raar 😂 Hoe weet zij nou of alle ziekenhuizen bepaalde info niet geven? Mijn arts in het Noorden van het land kan me echt op heel ander risico’s en beperkingen wijzen na zo’n operatie dan die van haar.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 14:35:07 #7
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219779111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

Dit soort dingen snap ik niet, dat kun je toch beter teruggeven als feedback aan het ziekenhuis? Dan kunnen zij hun informatievoorziening aanpassen. Of het is echt te individueel, en dan hoef ik er ook niet voor te betalen zeg maar :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:36:55 #8
382129 crew  Donna
pi_219779126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit soort dingen snap ik niet, dat kun je toch beter teruggeven als feedback aan het ziekenhuis? Dan kunnen zij hun informatievoorziening aanpassen. Of het is echt te individueel, en dan hoef ik er ook niet voor te betalen zeg maar :P
Of het zijn van die 'wat niemand je vertelt instrooiers' als;

*Vast voedsel eten wordt echt niks, dus luister gewoon naar je arts i.p.v. denken het beter te weten en haal 3 pakken yoghurt.
*Je kerel pijpen kan je ook wel echt 6 weken vergeten
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 14:40:27 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219779167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef Donna het volgende:

[..]
Of het zijn van die 'wat niemand je vertelt instrooiers' als;

*Vast voedsel eten wordt echt niks, dus luister gewoon naar je arts i.p.v. denken het beter te weten en haal 3 pakken yoghurt.
*Je kerel pijpen kan je ook wel echt 6 weken vergeten
Ik zou het heeel leuk vinden als zij als vrome christelijke vrouw dat laatste advies zou geven _O-

Of recepten inderdaad die je wel kunt eten als je geen vast voedsel mag :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 14:40:49 #10
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219779172
Bij dit soort dingen denk ik altijd: had je hier zelf vooraf een paar tientjes voor over gehad? Ik kan me dat ZO slecht voorstellen hè _O-
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:42:35 #11
382129 crew  Donna
pi_219779199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik zou het heeel leuk vinden als zij als vrome christelijke vrouw dat laatste advies zou geven _O-

Of recepten inderdaad die je wel kunt eten als je geen vast voedsel mag :')
_O- Ze zou binnenlopen dan denk ik. :P
pi_219780015
Toch grappig waarom vloggers zich druk kunnen maken om wat Gerda op een forum schrijft over iets onbenulligs, wat ze zelf dagelijks laten zien.
pi_219780178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef Donna het volgende:
Twee scholengemeenschappen hebben hier (vlakbij DBM) al doorgegeven dat de scholen morgen gesloten zijn, dus wellicht kan DBM haar hart ophalen morgen.
Morgen snap ik het wel, er wordt hier een sneeuwdump verwacht maar vandaag smolt alle sneeuw dus als je voorzichtig reed ging het prima.
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:20:33 #14
382129 crew  Donna
pi_219780190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Morgen snap ik het wel, er wordt hier een sneeuwdump verwacht maar vandaag smolt alle sneeuw dus als je voorzichtig reed ging het prima.
Ik heb het ook over morgen. :)

Het is een geintje. Dat ze dus geen smoes hoeft te verzinnen voor morgen als school gewoon dicht gaat.
pi_219780208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:20 schreef Donna het volgende:

[..]

Het is een geintje. Dat ze dus geen smoes hoeft te verzinnen voor morgen als school gewoon dicht gaat.
Ja maar hoe moet ze dan sporten morgen? :P
pi_219780287
Sanneke reageert onder een story van Bijbonnie die zei dat ze klaar was met de sneeuw:

“ Hier alles al gesmolten😢, ik had nog wel een dagje willen sleeën”

Daar heeft ze toch bijna een week de tijd voor gehad zou je denken.
pi_219780297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:20 schreef Donna het volgende:

[..]

De kinderen hebben nu gewoon al bijna 4 dagen gemist he deze week en tel daar dan alle zieke dagen nog bij op dan zit je op flink wat dagen.
pi_219780300
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
pi_219780302
Ik keek de stories van Tamara en zag de berichten over de boodschappen. Het eerste wat ik dacht: oh hebben ze het op fok weer over het boodschappen doen van Tamara gehad 🤣🤣
pi_219780323
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik keek de stories van Tamara en zag de berichten over de boodschappen. Het eerste wat ik dacht: oh hebben ze het op fok weer over het boodschappen doen van Tamara gehad 🤣🤣
Of je even je jeugd trauma op wil lossen. Wat dat in hemelsnaam met haar boodschappen en bananen te maken heeft?
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:42:43 #21
382129 crew  Donna
pi_219780327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al. ;)

Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken :D

Moest lachen om de apenheul opmerking.
pi_219780337
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:41 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Of je even je jeugd trauma op wil lossen. Wat dat in hemelsnaam met haar boodschappen en bananen te maken heeft?
Dit is een beetje appels met eieren vergelijken ….
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:44:00 #23
382129 crew  Donna
pi_219780341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:36 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De kinderen hebben nu gewoon al bijna 4 dagen gemist he deze week en tel daar dan alle zieke dagen nog bij op dan zit je op flink wat dagen.
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten. :')
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:44:31 #24
382129 crew  Donna
pi_219780349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Dit is een beetje appels met eieren vergelijken ….
_O-
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:45:14 #25
382129 crew  Donna
pi_219780358
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
pi_219780393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al. ;)

Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken :D

Moest lachen om de apenheul opmerking.
Was niet aanvallend bedoelt.
Ik snap het alleen niet zo goed van sommige hier die duidelijk mij niet ‘mogen’ ( ik ben overigens in het echt best heel leuk namelijk )
Want zijn altijd dezelfde met hetzelfde commentaar .Wat hun beweegt dan toch te blijven kijken.
Als ik iemand niet mag wil ik er niks mee te maken hebben. Zoiets .

En waar ik de tijd vandaan haal?
Nou, ik kan ook gewoon koffie drinken, of poepen, dus ik kan ook best af en toe wat lezen en/of daarop reageren. Zou niet weten waarom dat met meer kinderen niet zou lukken .
pi_219780414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:45 schreef Donna het volgende:
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
Ja!
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:52:45 #28
382129 crew  Donna
pi_219780422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Was niet aanvallend bedoelt.
Ik snap het alleen niet zo goed van sommige hier die duidelijk mij niet ‘mogen’ ( ik ben overigens in het echt best heel leuk namelijk )
Want zijn altijd dezelfde met hetzelfde commentaar .Wat hun beweegt dan toch te blijven kijken.
Als ik iemand niet mag wil ik er niks mee te maken hebben. Zoiets .

En waar ik de tijd vandaan haal?
Nou, ik kan ook gewoon koffie drinken, of poepen, dus ik kan ook best af en toe wat lezen en/of daarop reageren. Zou niet weten waarom dat met meer kinderen niet zou lukken .
Oh ja maar dat zie je hier ook. Genoeg users die bepaalde andere users niet mogen en toch elke keer op diegene reageren. Snapperniksvan.

Echte volgers weten natuurlijk ook gewoon dat je regelmatig koffie drinkt * insert roer in koffie stories *. :P
pi_219780432
Joh, je vat het veel te persoonlijk op. Ik ken je niet, dus heb geen reden om je niet te mogen.
Ik reageer slechts op wat ik zie, en de hoeveelheid ritjes naar de supermarkt is voor mij nogal opvallend.

En verder probeer ik soms wat variatie in het poly/DBM/AM repertoire hier aan te brengen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 08-01-2026 17:15:52 ]
pi_219780436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Echte volgers weten natuurlijk ook gewoon dat je regelmatig koffie drinkt * insert roer in koffie stories *. :P
_O-
pi_219780449
HVK; Louay is er klaar mee, steeds aan en uit kleden omdat ze zoveel op pad moeten op een dag. Daarbij een filmpje zonder geluid maar van een duidelijk keihard huilende Louay die door de sneeuw ploetert.
Nou, je verwacht het niet hè, als je 5 kinderen onder de 9 hebt waarvan er minstens eentje (heel hard!) speciaal onderwijs nodig heeft, dat je de hele dag aan het halen en brengen bent als alleenstaande moeder.
Misschien even over nadenken voordat ze volgende keer haar benen weer open gooit voor de eerste de beste landloper die er wel overheen wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 08-01-2026 17:05:48 ]
pi_219780451
quote:
Kwam weer aandacht te kort dus moest ze weer iets raars online doen
pi_219780459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
En waarom daar indirect weer op reageren 🫣
pi_219780471
quote:
88s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:54 schreef Harper het volgende:
Joh, je vat het veel te persoonlijk op. Ik ken je niet, dus heb geen reden om je niet te mogen.
Ik reageer slechts op wat ik zie, en de hoeveelheid ritjes naar de supermarkt zijn voor mij nogal opvallend.

En verder probeer ik soms wat variatie in het poly/DBM/AM repertoire hier aan te brengen :)
Oh nou het is voor mij opvallend dat vooral jij en nog twee anderen hier alleen iets negatief willen/kunnen belichten over mij.
Wat prima is. Maar dan denk ik werkelijk, hoezo kijk je nog mee eigenlijk .

Nou goed .
C’est la vie , doe er morgen een shoplog van maken 😂
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:00:55 #35
382129 crew  Donna
pi_219780479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En waarom daar indirect weer op reageren 🫣
Ik vind het altijd wel geinige knipoogjes naar het forum of naar andere fluflu's. :9
pi_219780482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja maar hoe moet ze dan sporten morgen? :P
Precies zoals altijd.
Zeggen dat je gaat sporten en dan niet gaan 😉
pi_219780528
quote:
Yes, en die van de Blomsteeltjes begint ook van die rare neigingen te krijgen. Echt waarom gewoon, als volwassen vrouw 🫣
pi_219780532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel geinige knipoogjes naar het forum of naar andere fluflu's. :9
Ik ook. Net als over de puberla, humor vind ik
pi_219780536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:59 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Oh nou het is voor mij opvallend dat vooral jij en nog twee anderen hier alleen iets negatief willen/kunnen belichten over mij.
Wat prima is. Maar dan denk ik werkelijk, hoezo kijk je nog mee eigenlijk .

Nou goed .
C’est la vie , doe er morgen een shoplog van maken 😂
Dan is het jaloezie als ze alleen maar negatief op je reageren.. misschien kunnen zij wel niet koken en zijn ze jaloers op jouw lekkere foto’s elke avond?

Overigens al lang niet meer meegekeken hier maar waar is deb gebleven?
En Milou gaat er weer lekker op los met nieuwe schoenen.. ben benieuwd hoeveel paar ze inmiddels heeft
pi_219780541
quote:
Ze deed de volgende dag ineens een sticker over de broek. Had ze dat dan echt niet door in de reels, dacht ik toen🤣 Zo’n ex zegt dit ook maar met 1 doel: die weet dat ze het doet en hij zet haar graag voor l*l. Even lekker lachen met z’n kameraden: ‘check die gekke ex van mij die denkt dat ze knap is’.
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:14:48 #41
382129 crew  Donna
pi_219780606
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze deed de volgende dag ineens een sticker over de broek. Had ze dat dan echt niet door in de reels, dacht ik toen🤣 Zo’n ex zegt dit ook maar met 1 doel: die weet dat ze het doet en hij zet haar graag voor l*l. Even lekker lachen met z’n kameraden: ‘check die gekke ex van mij die denkt dat ze knap is’.
Ja of hij staat compleet voor aap op z'n werk om wat zij allemaal op Insta zet. Ik zou er iig wel wat van denken als het mijn collega was. :')
pi_219780651
quote:
88s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:00 schreef Harper het volgende:
Toch grappig waarom vloggers zich druk kunnen maken om wat Gerda op een forum schrijft over iets onbenulligs, wat ze zelf dagelijks laten zien.
Zeker omdat ze hier helemaal niet mee lezen!
pi_219780671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja of hij staat compleet voor aap op z'n werk om wat zij allemaal op Insta zet. Ik zou er iig wel wat van denken als het mijn collega was. :')
Oh ja helemaal eens! Zou hier bij de koffie ook goed onderwerp van gesprek kunnen zijn. Maar heel eerlijk: dat geldt net zo goed voor een Maarten Geerts die alles maar goed lijkt te vinden, tot de doorsmeerbeurten en altijd prijs week aan toe. En een Roy Lether, waarbij toch heel veel mensen hun twijfels hebben over wat zijn Debbie allemaal de wereld in slingert over haar gezondheid…
pi_219780674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Precies zoals altijd.
Zeggen dat je gaat sporten en dan niet gaan 😉
Misschien kan ze snowboarden en sleeën morgen!
pi_219780682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zeker omdat ze hier helemaal niet mee lezen!
Nou iedereen hier weet dat ik mee lees dat is geen geheim hoor . Zou niet weten waarom niet jullie lezen ook bij mij mee toch .

En ik moet dat dan wel via insta doen want je mag hier niet over andere users praten. Dus ja. .
  Moderator/colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:23:50 #46
382129 crew  Donna
pi_219780685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Oh ja helemaal eens! Zou hier bij de koffie ook goed onderwerp van gesprek kunnen zijn. Maar heel eerlijk: dat geldt net zo goed voor een Maarten Geerts die alles maar goed lijkt te vinden, tot de doorsmeerbeurten en altijd prijs week aan toe. En een Roy Lether, waarbij toch heel veel mensen hun twijfels hebben over wat zijn Debbie allemaal de wereld in slingert over haar gezondheid…
Ohja absoluut, geen twijfel over mogelijk.
Maar met een ex zou ik daar als ik haar was, of fluflu was, nog veel voorzichtiger mee zijn.
pi_219780702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dan is het jaloezie als ze alleen maar negatief op je reageren.. misschien kunnen zij wel niet koken en zijn ze jaloers op jouw lekkere foto’s elke avond?

Overigens al lang niet meer meegekeken hier maar waar is deb gebleven?
En Milou gaat er weer lekker op los met nieuwe schoenen.. ben benieuwd hoeveel paar ze inmiddels heeft
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".

Terwijl, het is gewoon iets dat opvalt.
Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Wmb ren je 4x per dag naar de super, als het je gelukkig maakt.
pi_219780719
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Yes, en die van de Blomsteeltjes begint ook van die rare neigingen te krijgen. Echt waarom gewoon, als volwassen vrouw 🫣
Ik zei het gister al. En daarna nog delen wat dochter erbij zei. Die dochter heeft eigenlijk gewoon gelijk
pi_219780784
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
quote:
En ze kocht afgelopen week nog een nieuwe bakfiets, en zoektocht naar een nieuwe caravan?? Ze heeft net eind van het jaar ook een nieuwe auto gekocht 😱
pi_219780832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik kom ook uit Fryslân, maar was best tricky om te rijden hier. Ik durfde het niet aan, mijn man vond het geen probleem gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')