Dat ga ik niet alleen doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen maar lekker in de sneeuw spelen dan?
Morgen dan maar.quote:
Misschien wil iemand je helpen?quote:
Mijn parkiet wil wel.quote:
Als jij dat wilt.quote:
Die parkiet is wel wat gewend hoor.quote:
Dat zou je bijna denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die parkiet is wel wat gewend hoor.
Idd, ze leidt de commando's op tijdens de pooltraining.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die parkiet is wel wat gewend hoor.
Pooltrainingquote:Op woensdag 7 januari 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze leidt de commando's op tijdens de pooltraining.
SBE's parkiet hoor ik netquote:
Jij en Lovely hoeven niet bang voor haar te zijn. De rest daarintegen.....quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is mij te gevaarlijk na wat ik net lees.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij en Lovely hoeven niet bang voor haar te zijn. De rest daarintegen.....
Hebben een vliegenmepper en zijn er zeker niet bang voor?quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je ook een vliegenmepper?quote:
Ik heb zo'n elektrischequote:
nog beterquote:Op woensdag 7 januari 2026 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n elektrische
Ruikt meteen naar BBQ
Ja, aanraken is voldoende,quote:
win-winquote:Op woensdag 7 januari 2026 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, aanraken is voldoende,
en, geeft geen vlekken op de muur
Jaquote:
Dit is ook een gevalletje contextquote:Op woensdag 7 januari 2026 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, aanraken is voldoende,
en, geeft geen vlekken op de muur
Doe er eens een paarquote:Op woensdag 7 januari 2026 00:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit is ook een gevalletje context
aw ...................quote:
Gewoon doen. Als je in je uppie bent is er ook niemand om je af te voerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga niet in mijn uppie op de grond liggen en dan dat doen. Dan wordt ik gelijk afgevoerd vermoed ik.
Iemand moet het wel even filmen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 01:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als je in je uppie bent is er ook niemand om je af te voeren
Hier is het wit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Veel succes voor iedereen die naar buiten moet vandaag
Goedemorgenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:25 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Deze past wel bij het weer van vandaag
[ afbeelding ]
Gevoelstemperatuur - 10 , is even wennen vanuit Frankrijk nuquote:
Hier -5quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur - 10 , is even wennen vanuit Frankrijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begonnen op 15 s'middags en eindigden in het kamp op 11/12quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier -5
Hoeveel graden was t daar dan?
Oh dat is wel een prima tempratuurquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Begonnen op 15 s'middags en eindigden in het kamp op 11/12
S'ochtends was het wel kouder hoor
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:34 schreef Goitske het volgende:
Is het bij jullie ook zo druk met pinguïns en ijsberen?Er loopt van alles door de stratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
De halve bollen van het toffifeedak zitten vol met sneeuw. Gisteren was het hele terrein tijdelijk afgesloten.
Nu staat er een waarschuwingsbord.
[ afbeelding ]
Daar heb je wat aan als de boel instort![]()
@:maily
Doe mij maar een doos Toffifee ipv die sneeuwbollenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
De halve bollen van het toffifeedak zitten vol met sneeuw. Gisteren was het hele terrein tijdelijk afgesloten.
Nu staat er een waarschuwingsbord.
[ afbeelding ]
Daar heb je wat aan als de boel instort![]()
@:maily
Toffifee-verpakkingquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:41 schreef pullup het volgende:
Zag dat gisteren op reis terug al met foto van bovenaf genomenAllemaal ingedeukte eierdopjes
Met een hazelnootje erin.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Doe mij maar een doos Toffifee ipv die sneeuwbollen
Ik moet nog naar de supermarkt, zal ik ook een doos meenemen als ze Tofifee hebben?quote:
Filmtip?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:24 schreef pullup het volgende:
Nou voorlopig kan ik het wel vergeten dat er geroeid kan worden hier geloof ik![]()
![]()
Zal wel wat extra films gaan kijken
Als je er een hebt graagquote:
Ik kijk een serie momenteelquote:
Daar hoef ik geen tip voor want dat kijk ik nietquote:
Lekker hoor. Kijk je wel uit onderweg?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de supermarkt, zal ik ook een doos meenemen als ze Tofifee hebben?
Deze serie begon ooit met een film en sluit ook af met een paar filmsquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen tip voor want dat kijk ik niet
Kan ik die film gezien hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze serie begon ooit met een film en sluit ook af met een paar films
Welke genres kijk je?quote:
Alles wat los en vast zitquote:
Stargate uit 1994 gezien?quote:
1 maar?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik twijfel nog of ik naar de winkel ga. Op zich heb ik genoeg in huis om een maaltijd van te maken.
Het is wel heeel erg verleidelijk nu want het ligt hier teringhoog, de sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 01:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als je in je uppie bent is er ook niemand om je af te voeren
Volgens mij welquote:
Maar je kijkt geen seriequote:Op woensdag 7 januari 2026 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
En ja die serie, tenminste wat afleveringen zeker wel gezien inderdaad
Toen welquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je kijkt geen serie![]()
Waarom eigenlijk niet, zijn best mooie series momenteel
Ik ben een kopek en zopie kraam gestartquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er loopt van alles door de straten
[ afbeelding ]
En hoe kijk je dan film?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen welWas gewoon realtime destijds te zien en dat doe ik nog steeds heb verder geen abonnement ergens op
Gewoon naar de bioscoopquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe kijk je dan film?
Ik geef dus een filmtip, The Last Viking.
Hoe ga je deze film dan zien?
Daarom zei ik deze is makkelijk.quote:
Ja die had ik gezien alquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:10 schreef drakin het volgende:
Die zag ik vorige week. Ook een topfilm
Maar ga eerst genieten van the last viking en mocht bugonia nog draaien, die ook!
En een sneeuwengel?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
En weer vogeltjes van Pullup.![]()
Nu koffie.
Nou wil ik naar de winkelquote:
Het vvd effect jaquote:
Op het journaal hadden ze het al over Sibirische weersomstandigheden.quote:
In Siberië lachen ze hieromquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op het journaal hadden ze het al over Sibirische weersomstandigheden.
Tram rijdt hier ook gewoon.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Siberië lachen ze hierom![]()
Opzich redelijk te doen op de weg. Er is goed gestrooid.
Ze halen geen grofvuil op helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tram rijdt hier ook gewoon.
En geen kerstbomen ....quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze halen geen grofvuil op helaas...
Van wie wil je af?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier maandag maar gebeld of ze überhaupt kwamen. Ja dan moesten we even een andere plek af spreken waar wel gestrooid wordt...quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meeste gebieden waar elke winter veel sneeuw valt lachen hier om. Wij zijn hier gewoon niet voldoende op ingerichtquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Siberië lachen ze hierom![]()
Opzich redelijk te doen op de weg. Er is goed gestrooid.
Verbreken dat 'record'quote:
Mijn schoonmoederquote:
1979. Dat was pas een winterquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Meeste gebieden waar elke winter veel sneeuw valt lachen hier om. Wij zijn hier gewoon niet voldoende op ingericht
Ik hoor mn vader al weer in mn hoofd
Jaaaa in 19 weet ik hoeveel waren alle wegen dicht gesneeuwd, voorraden in het dorp waren op en zijn we via de weilanden naar Grijpskerk gegaan om daar voorraden te halen.
Uhmm ja oke... Maar welke halve zool gaat er ook in pieterzijl of kommerzijl wonen. Dat wil ik nog net eens een dorp noemen.
Daarnaast dat is 3.9 km dat is te lopen als het echt moet he.... Dan zou ik gewoon een slee mee nemen, krat er op vast binden en boodschappen halen
Gewoon halverwege het uitlaten laten wegrennen?quote:
Stemplaat van de top2000quote:
Net mn zus gesproken was 1979 iddquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
1979. Dat was pas een winter![]()
Het ligt ook aan de hoeveelheid wegen hier. Zoveel mensen op zo'n klein stukje land. Maar dan nog hebben ze het hier goed voor elkaar.
Er zijn winters geweest dat ze alleen de hoofdwegen strooiden/schoonmaakten, want de rest was niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:14 schreef Goitske het volgende:
Ik ben net maar even lopend naar de winkel gegaan want het brood is hier bijna op.
5 halfjes mee in een tas, doos met 20 eieren en boter.
Ik moet zeggen het is wel echt prachtig nu buiten.Kun je iig wentelteefjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig hier ook altijd een paar kg bloem, zelfrijzend bakmeel, amandelmeel en suiker liggen. Ik heb geen problemen de komende dagenquote:
Wil je met mij buitenspelen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
In 1979 speelde ik buiten in de sneeuw![]()
In 2026 ook
Ik ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
In 1979 speelde ik buiten in de sneeuw
Doen jullie dat wel veilig?quote:
En schaatsten we op straatquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
In 1979 speelde ik buiten in de sneeuw![]()
In 2026 ook
En tegenwoordig ook braces op mijn knieën.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen jullie dat wel veilig?
Dus mutsen op en wanten aan he
Fakenews?quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
WTF WTF WTF,
Dan staat, ergens in Engeland, de politie voor de deur. Ja hoi, uw zoon (17) is dood. Omgekomen bij een verkeersongeval. In hetzelfde ongeval is een 18 jarige in coma naar het ziekenhuis gebracht.
Na 3 weken komen ze er achter dat ze die jongens omgewisseld hebben, dus dat de ouders die een begrafenis aan het regelen waren dat neit hoefden, want hun zoon is niet dood.
MAAARRRRRRR , hoe zie je niet dat die 18 jarige in coma, in het ziekenhuis, niet jouw zoon is als die andere ouders zijnde? Hoe mis je dat![]()
https://www.hln.be/buiten(...)ersongeluk~a64188bf/
Enige wat ik kan verzinnen is heel zware verwondingen aan het hoofd, maar nog steeds ........quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Fakenews?
Al gebeuren er hele vreemde dingen.
Mijn geluid stond hard, tijdelijk doof nu.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
En oh, geluid aan bij deze,
mama is boos![]()
https://www.hln.be/video/(...)-mee-lachen-10201107
Dan ga je als ouders van die vriend ook niet (((tussen je eigen ellende door))) op bezoek in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
WTF WTF WTF,
Dan staat, ergens in Engeland, de politie voor de deur. Ja hoi, uw zoon (17) is dood. Omgekomen bij een verkeersongeval. In hetzelfde ongeval is een 18 jarige in coma naar het ziekenhuis gebracht.
Na 3 weken komen ze er achter dat ze die jongens omgewisseld hebben, dus dat de ouders die een begrafenis aan het regelen waren dat neit hoefden, want hun zoon is niet dood.
MAAARRRRRRR , hoe zie je niet dat die 18 jarige in coma, in het ziekenhuis, niet jouw zoon is als die andere ouders zijnde? Hoe mis je dat![]()
https://www.hln.be/buiten(...)ersongeluk~a64188bf/
Mooie ringtonequote:Op woensdag 7 januari 2026 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn geluid stond hard, tijdelijk doof nu.
Om iedereen om je heen zich te tyfus te laten schrikken wel.quote:
Nou ja, wat dacht je van de 'ouders' van wie hun kind in coma lag. Was dus niet hun kind, maar dat hebben ze niet gezienquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ga je als ouders van die vriend ook niet (((tussen je eigen ellende door))) op bezoek in het ziekenhuis.
Lekker! Heb ik ook net op, met spekjes en een rookworst en meteen 2 porties in de vriezer gemealprept.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
Meteen maar stamppotje boerenkool met gehaktballetjes maken. Die soep komt wel een andere keer
Hier is het ook gelukt en superlekker na zo'n dagje in de sneeuwquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Heb ik ook net op, met spekjes en een rookworst en meteen 2 porties in de vriezer gemealprept.
Heb je buiten gespeeld vandaag?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier is het ook gelukt en superlekker na zo'n dagje in de sneeuw
Mjah. Wat dingen af moeten handelen na het kamp in Frankrijk. Alle boten lagen nog op een botenwagen en moesten naar binnen. mijn fiets zat daar ook op dus daar benik weer op thuis gekomen. Duurde al met al weer langer dan ik hooptequote:
Goed ingepakt was het prima te doen buiten, ik moest er ook even uit en ben lekker lopend gegaan, lekker in de knisperende sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah. Wat dingen af moeten handelen na het kamp in Frankrijk. Alle boten lagen nog op een botenwagen en moesten naar binnen. mijn fiets zat daar ook op dus daar benik weer op thuis gekomen. Duurde al met al weer langer dan ik hoopte
Lac de St Cassien, iets boven Cannesquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed ingepakt was het prima te doen buiten, ik moest er ook even uit en ben lekker lopend gegaan, lekker in de knisperende sneeuw.
Waar zat je in Frankrijk?
Lekker zuidelijk, dat zijn aangename temperaturen, prima trainingsweer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Lac de St Cassien, iets boven Cannes
[ afbeelding ]
Vorig jaar was het wat warmer maar alles rond de 12 graden nog
Nice, waar in de buurt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker zuidelijk, dat zijn aangename temperaturen, prima trainingsweer.
Ik ga met Pasen weer eens naar Frankrijk, dat is alweer een tijdje geleden, dus wel weer zin in.
Nee niet in de buurt van Nicequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, waar in de buurt?
Ik ga overigens begin volgende maand weerNu met de Utrechtse club
En heb een fijn reis schema het voorjaar met onder meer Sevilla en Luzern weer op stapel
Wat hadden jullie gebouwd van de sneeuw?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
En zo stonden we er vandaag bij in de kou![]()
[ afbeelding ]
En wat wil je nou van mij, medelijden?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die stond er alquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hadden jullie gebouwd van de sneeuw?
Wat een triestheidquote:Amsterdamned II krijgt discriminatie-icoontje na klacht
De klacht ging onder meer over een scène waarin een dragqueen wordt geweigerd door een taxichauffeur. „Voor de klachtencommissie is het duidelijk dat de dragqueen door de taxichauffeur als inferieur wordt afgeschilderd”, staat in een mail die distributeur Splendid Film en regisseur Dick Maas heeft ontvangen. Ook viel de klager over een scène waarin een koppel op straat loopt. De man geeft de vrouw een tik op haar billen. „Volgens de klachtencommissie is dit vrouwonvriendelijk en dient zij op dat moment als een lustobject voor de man”, staat in de mail.
Eigenlijk wil ik ook een keer in de lente naar de Provencequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet in de buurt van Nicewe zitten net boven Avignon, mijn zwager en schoonzus wonen daar ook in de buurt, dus daar gaan we ook eens langs, dan kunnen zij meteen hun achternichtje zien, want mijn dochter en kleindochter gaan ook mee.
Mooie vooruitzichten weer om naar Sevilla en Luzern te gaan, fijn ook dat het weer tegen die tijd ook weer wat zachter wordt
Ja dat is het ook, mijn schoonzus en zwager hebben dan ook een huis met zwembad, dat heb je daar echt wel nodig, want het kan er in de zomer bloedheet zijn. Het is een hele mooie omgeving, genoeg te zien en doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook een keer in de lente naar de ProvenceIk zit er vaak in de zomer en dan is het best vaak te heet
Idd, het triestte is dat het ook nog serieus wordt behandeld. Ik zou de klager vierkant uitlachen.quote:
Op deze manier heb je er als filmmaker toch ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het triestte is dat het ook nog serieus wordt behandeld. Ik zou de klager vierkant uitlachen.
Dat is het ook, je plezier aan films maken wordt door dit soort beroepsklagers gewoon verkloot.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze manier heb je er als filmmaker toch ook geen zin meer in.
Klager verdient ook een Oud-Hollandsche oorvijgquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze manier heb je er als filmmaker toch ook geen zin meer in.
Slapjesquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er haaien gaan zwemmen in je roeiwater jaquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:26 schreef pullup het volgende:
Alles smelt hiero al weer![]()
[ afbeelding ]
walgelijk, ik wil gewoon nog 2 weken sneeuwquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:26 schreef pullup het volgende:
Alles smelt hiero al weer![]()
[ afbeelding ]
Ga zo door en je mag nooit meer met lego spelenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
walgelijk, ik wil gewoon nog 2 weken sneeuw
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh, iets ingestort in Utrecht
[ afbeelding ]
quote:Deel sportcomplex Utrecht ingestort, onduidelijk of er mensen binnen waren
Deel dit artikel
Aan de Zonnebaan in Utrecht is een deel van een sportcentrum ingestort. Dat meldt de Veiligheidsregio Utrecht. Het gaat om Hal 22, er zit onder meer padel, squash, en fitness.
Het is niet duidelijk of er mensen binnen waren, dat wordt door de hulpdiensten onderzocht. Of de sneeuw een rol heeft gespeeld, is niet bekend.
Op beelden op sociale media is te zien dat mensen rustig voor de ingang van de sporthal staan en wachten. Op de beelden is niet te zien hoe groot de schade is.
Ik zat er vanmorgen nog aan te denken, welk dak zou de sneeuw niet kunnen houdenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Nein nein neinquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
Is dit nou Catgpt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het moet niet gekker worden
[ afbeelding ]
Niet wat ik dachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Oh! Valt het mee of tegen?quote:
Waar hoopte je opquote:
Hij mag er wel op stappenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en je mag nooit meer met lego spelen
Er waren wel mensen binnen toen het dak het begaf. Benieuwd of iedereen veilig buiten is gekomenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh! Valt het mee of tegen?
Hmmmmm is een optie nog ja.quote:
Het dak naast Utrecht CS natuurlijk.quote:
Wel met blote voeten natuurlijk.quote:
Die poffertjespan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het dak naast Utrecht CS natuurlijk.
Geen van beide.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh! Valt het mee of tegen?
Meer sneeuwquote:
Moge jij al je schoenen en sokken kwijt rakenquote:
BNers die goedkoop hoopten te cashenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
Net een filmpje gezien van die sporthal, niet echt stevig gebouwd als het zo kan instorten.
Daar is de bouwinspectie voorquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
Net een filmpje gezien van die sporthal, niet echt stevig gebouwd als het zo kan instorten.
Kunnen ze nu verzekeringsgeld cashen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
BNers die goedkoop hoopten te cashen
Nou, ik weet niet wat daar dan fout is gegaan, een dak wat instort ok maar die zijkanten zien er ook niet stevig uit als die zo naar binnen vallen als het dak instort.quote:
Ik betwijfel dat ....quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kunnen ze nu verzekeringsgeld cashen.
Ik heb ideeën zatquote:
Een pekeltramquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus daarom reed de tram hier gewoon door.![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is zo'n wedstrijd in de woestijn voor extra geld ...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mann barcelona 5 , dat spel is al niks
Wat is zeg SuperCup voor het geld van de Arabieren.....quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:47 schreef mario390 het volgende:
is toch tegen bilbao ,hoezo in wüste?
Ah das wel balen ,,, uitgeschakeld nu in de Europa League?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef mario390 het volgende:
ok aich thuis teg. finnland in goldenset verloren
die komt niet vaak tevoorschijn.. laatste keer dat ik die zag is heel lang geledenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus daarom reed de tram hier gewoon door.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog niet zien rijden, dit is een plaatje dat hij vandaag wel rijdt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt niet vaak tevoorschijn.. laatste keer dat ik die zag is heel lang geleden
Vind ik best duur voor een sneeuwballen makerquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Eigenlijk moet ik deze tang nog eens hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar hoe maak je anders sneeuwballen? het is niet dat daar een simpele manier voor is hequote:Op woensdag 7 januari 2026 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik best duur voor een sneeuwballen maker
[ afbeelding ]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik best duur voor een sneeuwballen maker
[ afbeelding ]
verzenden en verwerking: minimaal 10 euro erbijquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.![]()
![]()
Dat waren ze 30 jaar geleden al.quote:
En ondertussen heb je er nog steeds geen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat waren ze 30 jaar geleden al.
Neeh, voor die paar dagen in het jaar dat ik die tang kan gebruiken. Zo'n tang is alleen de eerste dag dat er sneeuw ligt leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen heb je er nog steeds geen?
Plus, hoe dacht je hem vast te houdenquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, voor die paar dagen in het jaar dat ik die tang kan gebruiken. Zo'n tang is alleen de eerste dag dat er sneeuw ligt leuk.
De tang of de sneeuweend?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plus, hoe dacht je hem vast te houden
Des te meer we missen met zoveel mensenquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
het kann zijn dat bb 26 op 13.jan. over 30 mensen zijn
Denk dat je m ook wel in de zandbak zou kunnen gebruiken of op het strandquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, voor die paar dagen in het jaar dat ik die tang kan gebruiken. Zo'n tang is alleen de eerste dag dat er sneeuw ligt leuk.
Denk jij nou echt dat ik nog in de zandbak speel?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je m ook wel in de zandbak zou kunnen gebruiken of op het strand
Alles eigenlijk welquote:
Minneapolis ?quote:
Ja daar zijn ze er wel klaar mee Opzouten.. zag de persco live .. Die Burgermester was heel duidelijkquote:
Ja dat zei ie idd En ook al weet ik niet de ware toegang maar zag wel beelden. maar dat xegt tegenwoordig niets meer ....quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
"Rot op uit Minneapolis (Get the fuck out of Minneapolis)", zei een zichtbaar geëmotioneerde Frey op de persconferentie. Hij legde de verantwoordelijkheid van de dood van de 37-jarige vrouw bij de immigratiepolitie. Zij zijn alleen maar bezig met chaos creëren, aldus de burgemeester.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ie idd En ook al weet ik niet de ware toegang maar zag wel beelden. maar dat xegt tegenwoordig niets meer ....Wat ik zie is dat de dame probeert weg te rijden. En er gelijk geschoten wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zo doen ze dat daar. Snap daarom niet dat er nog steeds mensen zijn die het proberen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat de dame probeert weg te rijden. En er gelijk geschoten wordt.
Maar die ICE mensen hebben 0 opleiding gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:10 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zo doen ze dat daar. Snap daarom niet dat er nog steeds mensen zijn die het proberen.
Daarom je gelijk in de rechtszaal halen niet op straat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die ICE mensen hebben 0 opleiding gehad.
Dat is ook niet bijster veel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:18 schreef EvilSkittle het volgende:
Gewone politieagenten in de VS hebben vaak maar 6 weken training gehad. I kid you not.
Deze mannen zijn gestuurd door Trump dus komen daar helemaal niet vandaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:29 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik heb er zelf veel te vaak moeten dealen met de politie, maar in die tijd (kwart eeuw geleden) vond ik de politie in Minneapolis helemaal niet zo slecht. Ook toen twee agenten hun vuurwapen op me gericht hadden.
Dat snap ik, maar er is de laatste jaren meer gebeurd in Minneapolis. Een onschuldige man die in z’n auto werd neergeknald en natuurlijk dat gedoe Floyd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze mannen zijn gestuurd door Trump dus komen daar helemaal niet vandaan.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er is de laatste jaren meer gebeurd in Minneapolis. Een onschuldige man die in z’n auto werd neergeknald en natuurlijk dat gedoe Floyd.
Morguh Pullup, nog de beste wensen.quote:
Hey chanelquote:
Goedemorgen freon, wat een papzooi buiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |