Doen jullie dat wel veilig?quote:
En schaatsten we op straatquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
In 1979 speelde ik buiten in de sneeuw![]()
In 2026 ook
En tegenwoordig ook braces op mijn knieën.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen jullie dat wel veilig?
Dus mutsen op en wanten aan he
Fakenews?quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
WTF WTF WTF,
Dan staat, ergens in Engeland, de politie voor de deur. Ja hoi, uw zoon (17) is dood. Omgekomen bij een verkeersongeval. In hetzelfde ongeval is een 18 jarige in coma naar het ziekenhuis gebracht.
Na 3 weken komen ze er achter dat ze die jongens omgewisseld hebben, dus dat de ouders die een begrafenis aan het regelen waren dat neit hoefden, want hun zoon is niet dood.
MAAARRRRRRR , hoe zie je niet dat die 18 jarige in coma, in het ziekenhuis, niet jouw zoon is als die andere ouders zijnde? Hoe mis je dat![]()
https://www.hln.be/buiten(...)ersongeluk~a64188bf/
Enige wat ik kan verzinnen is heel zware verwondingen aan het hoofd, maar nog steeds ........quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Fakenews?
Al gebeuren er hele vreemde dingen.
Mijn geluid stond hard, tijdelijk doof nu.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
En oh, geluid aan bij deze,
mama is boos![]()
https://www.hln.be/video/(...)-mee-lachen-10201107
Dan ga je als ouders van die vriend ook niet (((tussen je eigen ellende door))) op bezoek in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
WTF WTF WTF,
Dan staat, ergens in Engeland, de politie voor de deur. Ja hoi, uw zoon (17) is dood. Omgekomen bij een verkeersongeval. In hetzelfde ongeval is een 18 jarige in coma naar het ziekenhuis gebracht.
Na 3 weken komen ze er achter dat ze die jongens omgewisseld hebben, dus dat de ouders die een begrafenis aan het regelen waren dat neit hoefden, want hun zoon is niet dood.
MAAARRRRRRR , hoe zie je niet dat die 18 jarige in coma, in het ziekenhuis, niet jouw zoon is als die andere ouders zijnde? Hoe mis je dat![]()
https://www.hln.be/buiten(...)ersongeluk~a64188bf/
Mooie ringtonequote:Op woensdag 7 januari 2026 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn geluid stond hard, tijdelijk doof nu.
Om iedereen om je heen zich te tyfus te laten schrikken wel.quote:
Nou ja, wat dacht je van de 'ouders' van wie hun kind in coma lag. Was dus niet hun kind, maar dat hebben ze niet gezienquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ga je als ouders van die vriend ook niet (((tussen je eigen ellende door))) op bezoek in het ziekenhuis.
Lekker! Heb ik ook net op, met spekjes en een rookworst en meteen 2 porties in de vriezer gemealprept.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:59 schreef pullup het volgende:
Meteen maar stamppotje boerenkool met gehaktballetjes maken. Die soep komt wel een andere keer
Hier is het ook gelukt en superlekker na zo'n dagje in de sneeuwquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Heb ik ook net op, met spekjes en een rookworst en meteen 2 porties in de vriezer gemealprept.
Heb je buiten gespeeld vandaag?quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier is het ook gelukt en superlekker na zo'n dagje in de sneeuw
Mjah. Wat dingen af moeten handelen na het kamp in Frankrijk. Alle boten lagen nog op een botenwagen en moesten naar binnen. mijn fiets zat daar ook op dus daar benik weer op thuis gekomen. Duurde al met al weer langer dan ik hooptequote:
Goed ingepakt was het prima te doen buiten, ik moest er ook even uit en ben lekker lopend gegaan, lekker in de knisperende sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah. Wat dingen af moeten handelen na het kamp in Frankrijk. Alle boten lagen nog op een botenwagen en moesten naar binnen. mijn fiets zat daar ook op dus daar benik weer op thuis gekomen. Duurde al met al weer langer dan ik hoopte
Lac de St Cassien, iets boven Cannesquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed ingepakt was het prima te doen buiten, ik moest er ook even uit en ben lekker lopend gegaan, lekker in de knisperende sneeuw.
Waar zat je in Frankrijk?
Lekker zuidelijk, dat zijn aangename temperaturen, prima trainingsweer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Lac de St Cassien, iets boven Cannes
[ afbeelding ]
Vorig jaar was het wat warmer maar alles rond de 12 graden nog
Nice, waar in de buurt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker zuidelijk, dat zijn aangename temperaturen, prima trainingsweer.
Ik ga met Pasen weer eens naar Frankrijk, dat is alweer een tijdje geleden, dus wel weer zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |