Ik moet nog naar de supermarkt, zal ik ook een doos meenemen als ze Tofifee hebben?quote:
Filmtip?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:24 schreef pullup het volgende:
Nou voorlopig kan ik het wel vergeten dat er geroeid kan worden hier geloof ik![]()
![]()
Zal wel wat extra films gaan kijken
Als je er een hebt graagquote:
Ik kijk een serie momenteelquote:
Daar hoef ik geen tip voor want dat kijk ik nietquote:
Lekker hoor. Kijk je wel uit onderweg?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de supermarkt, zal ik ook een doos meenemen als ze Tofifee hebben?
Deze serie begon ooit met een film en sluit ook af met een paar filmsquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen tip voor want dat kijk ik niet
Kan ik die film gezien hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze serie begon ooit met een film en sluit ook af met een paar films
Welke genres kijk je?quote:
Alles wat los en vast zitquote:
Stargate uit 1994 gezien?quote:
1 maar?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik twijfel nog of ik naar de winkel ga. Op zich heb ik genoeg in huis om een maaltijd van te maken.
Het is wel heeel erg verleidelijk nu want het ligt hier teringhoog, de sneeuw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 01:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als je in je uppie bent is er ook niemand om je af te voeren
Volgens mij welquote:
Maar je kijkt geen seriequote:Op woensdag 7 januari 2026 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
En ja die serie, tenminste wat afleveringen zeker wel gezien inderdaad
Toen welquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je kijkt geen serie![]()
Waarom eigenlijk niet, zijn best mooie series momenteel
Ik ben een kopek en zopie kraam gestartquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er loopt van alles door de straten
[ afbeelding ]
En hoe kijk je dan film?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen welWas gewoon realtime destijds te zien en dat doe ik nog steeds heb verder geen abonnement ergens op
Gewoon naar de bioscoopquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe kijk je dan film?
Ik geef dus een filmtip, The Last Viking.
Hoe ga je deze film dan zien?
Daarom zei ik deze is makkelijk.quote:
Ja die had ik gezien alquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:10 schreef drakin het volgende:
Die zag ik vorige week. Ook een topfilm
Maar ga eerst genieten van the last viking en mocht bugonia nog draaien, die ook!
En een sneeuwengel?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
En weer vogeltjes van Pullup.![]()
Nu koffie.
Nou wil ik naar de winkelquote:
Het vvd effect jaquote:
Op het journaal hadden ze het al over Sibirische weersomstandigheden.quote:
In Siberië lachen ze hieromquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op het journaal hadden ze het al over Sibirische weersomstandigheden.
Tram rijdt hier ook gewoon.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Siberië lachen ze hierom![]()
Opzich redelijk te doen op de weg. Er is goed gestrooid.
Ze halen geen grofvuil op helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tram rijdt hier ook gewoon.
En geen kerstbomen ....quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze halen geen grofvuil op helaas...
Van wie wil je af?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier maandag maar gebeld of ze überhaupt kwamen. Ja dan moesten we even een andere plek af spreken waar wel gestrooid wordt...quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meeste gebieden waar elke winter veel sneeuw valt lachen hier om. Wij zijn hier gewoon niet voldoende op ingerichtquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Siberië lachen ze hierom![]()
Opzich redelijk te doen op de weg. Er is goed gestrooid.
Verbreken dat 'record'quote:
Mijn schoonmoederquote:
1979. Dat was pas een winterquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Meeste gebieden waar elke winter veel sneeuw valt lachen hier om. Wij zijn hier gewoon niet voldoende op ingericht
Ik hoor mn vader al weer in mn hoofd
Jaaaa in 19 weet ik hoeveel waren alle wegen dicht gesneeuwd, voorraden in het dorp waren op en zijn we via de weilanden naar Grijpskerk gegaan om daar voorraden te halen.
Uhmm ja oke... Maar welke halve zool gaat er ook in pieterzijl of kommerzijl wonen. Dat wil ik nog net eens een dorp noemen.
Daarnaast dat is 3.9 km dat is te lopen als het echt moet he.... Dan zou ik gewoon een slee mee nemen, krat er op vast binden en boodschappen halen
Gewoon halverwege het uitlaten laten wegrennen?quote:
Stemplaat van de top2000quote:
Net mn zus gesproken was 1979 iddquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
1979. Dat was pas een winter![]()
Het ligt ook aan de hoeveelheid wegen hier. Zoveel mensen op zo'n klein stukje land. Maar dan nog hebben ze het hier goed voor elkaar.
Er zijn winters geweest dat ze alleen de hoofdwegen strooiden/schoonmaakten, want de rest was niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:14 schreef Goitske het volgende:
Ik ben net maar even lopend naar de winkel gegaan want het brood is hier bijna op.
5 halfjes mee in een tas, doos met 20 eieren en boter.
Ik moet zeggen het is wel echt prachtig nu buiten.Kun je iig wentelteefjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig hier ook altijd een paar kg bloem, zelfrijzend bakmeel, amandelmeel en suiker liggen. Ik heb geen problemen de komende dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je met mij buitenspelen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
In 1979 speelde ik buiten in de sneeuw![]()
In 2026 ook
Ik ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
In 1979 speelde ik buiten in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |