Ik heb ideeën zatquote:
Een pekeltramquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus daarom reed de tram hier gewoon door.![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is zo'n wedstrijd in de woestijn voor extra geld ...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mann barcelona 5 , dat spel is al niks
Wat is zeg SuperCup voor het geld van de Arabieren.....quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:47 schreef mario390 het volgende:
is toch tegen bilbao ,hoezo in wüste?
Ah das wel balen ,,, uitgeschakeld nu in de Europa League?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef mario390 het volgende:
ok aich thuis teg. finnland in goldenset verloren
die komt niet vaak tevoorschijn.. laatste keer dat ik die zag is heel lang geledenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus daarom reed de tram hier gewoon door.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog niet zien rijden, dit is een plaatje dat hij vandaag wel rijdt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt niet vaak tevoorschijn.. laatste keer dat ik die zag is heel lang geleden
Vind ik best duur voor een sneeuwballen makerquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Eigenlijk moet ik deze tang nog eens hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar hoe maak je anders sneeuwballen? het is niet dat daar een simpele manier voor is hequote:Op woensdag 7 januari 2026 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik best duur voor een sneeuwballen maker
[ afbeelding ]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik best duur voor een sneeuwballen maker
[ afbeelding ]
verzenden en verwerking: minimaal 10 euro erbijquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.![]()
![]()
Dat waren ze 30 jaar geleden al.quote:
En ondertussen heb je er nog steeds geen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat waren ze 30 jaar geleden al.
Neeh, voor die paar dagen in het jaar dat ik die tang kan gebruiken. Zo'n tang is alleen de eerste dag dat er sneeuw ligt leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen heb je er nog steeds geen?
Plus, hoe dacht je hem vast te houdenquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, voor die paar dagen in het jaar dat ik die tang kan gebruiken. Zo'n tang is alleen de eerste dag dat er sneeuw ligt leuk.
De tang of de sneeuweend?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plus, hoe dacht je hem vast te houden
Des te meer we missen met zoveel mensenquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
het kann zijn dat bb 26 op 13.jan. over 30 mensen zijn
Denk dat je m ook wel in de zandbak zou kunnen gebruiken of op het strandquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, voor die paar dagen in het jaar dat ik die tang kan gebruiken. Zo'n tang is alleen de eerste dag dat er sneeuw ligt leuk.
Denk jij nou echt dat ik nog in de zandbak speel?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je m ook wel in de zandbak zou kunnen gebruiken of op het strand
Alles eigenlijk welquote:
Minneapolis ?quote:
Ja daar zijn ze er wel klaar mee Opzouten.. zag de persco live .. Die Burgermester was heel duidelijkquote:
Ja dat zei ie idd En ook al weet ik niet de ware toegang maar zag wel beelden. maar dat xegt tegenwoordig niets meer ....quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
"Rot op uit Minneapolis (Get the fuck out of Minneapolis)", zei een zichtbaar geëmotioneerde Frey op de persconferentie. Hij legde de verantwoordelijkheid van de dood van de 37-jarige vrouw bij de immigratiepolitie. Zij zijn alleen maar bezig met chaos creëren, aldus de burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ie idd En ook al weet ik niet de ware toegang maar zag wel beelden. maar dat xegt tegenwoordig niets meer ....Wat ik zie is dat de dame probeert weg te rijden. En er gelijk geschoten wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zo doen ze dat daar. Snap daarom niet dat er nog steeds mensen zijn die het proberen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat de dame probeert weg te rijden. En er gelijk geschoten wordt.
Maar die ICE mensen hebben 0 opleiding gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:10 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zo doen ze dat daar. Snap daarom niet dat er nog steeds mensen zijn die het proberen.
Daarom je gelijk in de rechtszaal halen niet op straat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die ICE mensen hebben 0 opleiding gehad.
Dat is ook niet bijster veel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:18 schreef EvilSkittle het volgende:
Gewone politieagenten in de VS hebben vaak maar 6 weken training gehad. I kid you not.
Deze mannen zijn gestuurd door Trump dus komen daar helemaal niet vandaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:29 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik heb er zelf veel te vaak moeten dealen met de politie, maar in die tijd (kwart eeuw geleden) vond ik de politie in Minneapolis helemaal niet zo slecht. Ook toen twee agenten hun vuurwapen op me gericht hadden.
Dat snap ik, maar er is de laatste jaren meer gebeurd in Minneapolis. Een onschuldige man die in z’n auto werd neergeknald en natuurlijk dat gedoe Floyd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze mannen zijn gestuurd door Trump dus komen daar helemaal niet vandaan.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er is de laatste jaren meer gebeurd in Minneapolis. Een onschuldige man die in z’n auto werd neergeknald en natuurlijk dat gedoe Floyd.
Morguh Pullup, nog de beste wensen.quote:
Hey chanelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |