Ik heb ideeën zatquote:
Een pekeltramquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus daarom reed de tram hier gewoon door.![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is zo'n wedstrijd in de woestijn voor extra geld ...quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh mann barcelona 5 , dat spel is al niks
Wat is zeg SuperCup voor het geld van de Arabieren.....quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:47 schreef mario390 het volgende:
is toch tegen bilbao ,hoezo in wüste?
Ah das wel balen ,,, uitgeschakeld nu in de Europa League?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef mario390 het volgende:
ok aich thuis teg. finnland in goldenset verloren
die komt niet vaak tevoorschijn.. laatste keer dat ik die zag is heel lang geledenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus daarom reed de tram hier gewoon door.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog niet zien rijden, dit is een plaatje dat hij vandaag wel rijdt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt niet vaak tevoorschijn.. laatste keer dat ik die zag is heel lang geleden
Vind ik best duur voor een sneeuwballen makerquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Eigenlijk moet ik deze tang nog eens hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar hoe maak je anders sneeuwballen? het is niet dat daar een simpele manier voor is hequote:Op woensdag 7 januari 2026 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik best duur voor een sneeuwballen maker
[ afbeelding ]
Whut??? Die tang is 1,99 euro.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik best duur voor een sneeuwballen maker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |