Wat een triestheidquote:Amsterdamned II krijgt discriminatie-icoontje na klacht
De klacht ging onder meer over een scène waarin een dragqueen wordt geweigerd door een taxichauffeur. „Voor de klachtencommissie is het duidelijk dat de dragqueen door de taxichauffeur als inferieur wordt afgeschilderd”, staat in een mail die distributeur Splendid Film en regisseur Dick Maas heeft ontvangen. Ook viel de klager over een scène waarin een koppel op straat loopt. De man geeft de vrouw een tik op haar billen. „Volgens de klachtencommissie is dit vrouwonvriendelijk en dient zij op dat moment als een lustobject voor de man”, staat in de mail.
Eigenlijk wil ik ook een keer in de lente naar de Provencequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet in de buurt van Nicewe zitten net boven Avignon, mijn zwager en schoonzus wonen daar ook in de buurt, dus daar gaan we ook eens langs, dan kunnen zij meteen hun achternichtje zien, want mijn dochter en kleindochter gaan ook mee.
Mooie vooruitzichten weer om naar Sevilla en Luzern te gaan, fijn ook dat het weer tegen die tijd ook weer wat zachter wordt
Ja dat is het ook, mijn schoonzus en zwager hebben dan ook een huis met zwembad, dat heb je daar echt wel nodig, want het kan er in de zomer bloedheet zijn. Het is een hele mooie omgeving, genoeg te zien en doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook een keer in de lente naar de ProvenceIk zit er vaak in de zomer en dan is het best vaak te heet
Idd, het triestte is dat het ook nog serieus wordt behandeld. Ik zou de klager vierkant uitlachen.quote:
Op deze manier heb je er als filmmaker toch ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het triestte is dat het ook nog serieus wordt behandeld. Ik zou de klager vierkant uitlachen.
Dat is het ook, je plezier aan films maken wordt door dit soort beroepsklagers gewoon verkloot.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze manier heb je er als filmmaker toch ook geen zin meer in.
Klager verdient ook een Oud-Hollandsche oorvijgquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze manier heb je er als filmmaker toch ook geen zin meer in.
Slapjesquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
En zo stonden we er vandaag bij in de kou![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er haaien gaan zwemmen in je roeiwater jaquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:26 schreef pullup het volgende:
Alles smelt hiero al weer![]()
[ afbeelding ]
walgelijk, ik wil gewoon nog 2 weken sneeuwquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:26 schreef pullup het volgende:
Alles smelt hiero al weer![]()
[ afbeelding ]
Ga zo door en je mag nooit meer met lego spelenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
walgelijk, ik wil gewoon nog 2 weken sneeuw
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh, iets ingestort in Utrecht
[ afbeelding ]
quote:Deel sportcomplex Utrecht ingestort, onduidelijk of er mensen binnen waren
Deel dit artikel
Aan de Zonnebaan in Utrecht is een deel van een sportcentrum ingestort. Dat meldt de Veiligheidsregio Utrecht. Het gaat om Hal 22, er zit onder meer padel, squash, en fitness.
Het is niet duidelijk of er mensen binnen waren, dat wordt door de hulpdiensten onderzocht. Of de sneeuw een rol heeft gespeeld, is niet bekend.
Op beelden op sociale media is te zien dat mensen rustig voor de ingang van de sporthal staan en wachten. Op de beelden is niet te zien hoe groot de schade is.
Ik zat er vanmorgen nog aan te denken, welk dak zou de sneeuw niet kunnen houdenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Nein nein neinquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
Is dit nou Catgpt?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het moet niet gekker worden
[ afbeelding ]
Niet wat ik dachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Oh! Valt het mee of tegen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |