Precies wat ik dacht.quote:
Afschrijven dus?quote:
Waarom nou weer?quote:
Omdat ze een party heeft hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
Dat ze uiterlijk op haar moeder lijkt wil niet zeggen dat dat innerlijk ook zo is en verder heb ik mij nooit echt verdiept in hun, ik zag alleen de gelijkenis.
Wegen waren extreem schoon, was heen en terug binnen anderhalf uur.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Is puber veilig thuis en hoelang deed je erover?
Daarover dus, echt, hoe durft zequote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik gelezen. Waar mensen zich wel niet druk over maken.
Dus cancellenquote:
Natuurlijk kan dat, gewoon instagram uitzetten in dit gevalquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan dat met iemand van het Koningshuis?
Prins Andrew.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan dat met iemand van het Koningshuis?
Harry en die doos van hem?quote:
Instagram uitzetten zou wel handiger zijn voor haar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, gewoon instagram uitzetten in dit geval
Om maar wat te noemen.quote:
wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht al in kunnen pitten. Toen had ik wel maar 1 matrasdrager klaar en nu bijde.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hoop dat jullie allemaal je alu-hoedje klaar hebben
Jij hebt nog een kansquote:
Nein, du gehst nicht nach das Ostenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
oh my god oude film, wie kennt de army film van 1981? de komedie
Stripes ?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
oh my god oude film, wie kennt de army film van 1981? de komedie
nee heet niet zoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nein, du gehst nicht nach das Osten
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
bill murray ich glaub ich steh in wald
Dat zeg ik toch, naar het oosten met een camperquote:
Weet ik tochquote:
Ik ooit op school.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan mijn niet heugen dat ik die film heb gezien.
Oei ik zie een typefoutje bij mij.quote:
Keer of veel denk ik, grappige film.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oei ik zie een typefoutje bij mij.
En dat kan, film is ook al oud en vroeger kregen we wel eens films te zien als de leraar geen zin had in les geven.
Je bent het eens met Mario.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keer of veel denk ik, grappige film.
Mario heeft gelijk
Ja, is raar, ik weetquote:
Nee, je had het niet, dus met jou komt het niet meer goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik hier een aluhoedje voor nodig?
Dat weet ik al jaren. Dat het niet goed komt met mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je had het niet, dus met jou komt het niet meer goed
Morgen maar lekker in de sneeuw spelen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik al jaren. Dat het niet goed komt met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |