Twinning is winning? ANWB-sneakerstel?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Inspiratieloos wat een titel betreft dus kom maar door!
Maximaal twinnenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Laatste post in het vorige topic:
MB en Tim hebben dezelfde sneakers. Wat schattig🥰
Volgens Google zou ze 35/36 zijn. Zonder haar Insta-filters is ze nergens.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:53 schreef Johanna38 het volgende:
Oh Milou ziet er echt uit als een uitgebluste huisvrouw. Hoe oud is ze eigenlijk?
Ik loop thuis regelmatig in zo'n pak, vooral s avonds of bijv op zondag (helemaal nu ik hoogzwanger ben), maar niet op insta hahaquote:Op maandag 5 januari 2026 23:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort pyjama? Ik snap dat je dat aantrekt hoor want het zit vast lekker maar toch niet voor zo'n instafilmpje?
Waarschijnlijk hebben ze ook dezelfde maat.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Vreselijk. Dat is misschien leuk als je 16 bent. Oh wacht…quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef JaNeeDan het volgende:
AM schreeuwt toch altijd in de straat? Behalve als S&S aan de deur staan, dan moet ze heel hard zuchtenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat geblèr van AM in de straat naar een wegrijdende MG: hou je snater, die man is volwassen en gaat niet voorzichtiger doen als jij hem dat toeschreeuwt.
Ik loop altijd in een joggingbroek en een hoodie, maar inderdaad niet op insta...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik loop thuis regelmatig in zo'n pak, vooral s avonds of bijv op zondag (helemaal nu ik hoogzwanger ben), maar niet op insta haha
Jvp heeft borg ingeruild voor ocean ofzoietsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Tim binnenkort ook in Mb’s Borg reclames mogen schitteren?
Benieuwd hoelang ze nog samen bij Femmefab zitten of dat de Godfather wel even voor MW regelt dat Sjaak kan vertrekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:24 schreef slowie het volgende:
[..]
Jvp heeft borg ingeruild voor ocean ofzoiets
Heb jij een afkeer of fascinatie op het 'vieze huis' van J&V? Je post er opvallend vaak over..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit jaar geen vieze badkamers, vaatwassers etc. bij J&V. Ze beginnen dit jaar lekker fris met een samenwerking voor schoonmaakartikelen.
Snap niet zo goed wat het probleem is. We schrijven hier over wat we zien en ons verbaast. Als J&V regelmatig iets plaatsen over hun vieze huis dan lijkt het me logisch dat daar hier ook wat vaker over geschreven wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Heb jij een afkeer of fascinatie op het 'vieze huis' van J&V? Je post er opvallend vaak over..
Eens een keer wat anders dan de poly soap 😅quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Heb jij een afkeer of fascinatie op het 'vieze huis' van J&V? Je post er opvallend vaak over..
En heeft ze nog meer water schade🙃quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z (en ongetwijfeld ook de andere kinderen bij HVK) klimt via de radiator op de vensterbank. Dus die zal ook wel op enig moment van de muur losraken.
Volgens mij zijn er hier ook niet veel die hen volgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat het probleem is. We schrijven hier over wat we zien en ons verbaast. Als J&V regelmatig iets plaatsen over hun vieze huis dan lijkt het me logisch dat daar hier ook wat vaker over geschreven wordt.
Wie weet beide.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ook zij hebben geen grenzen. Soms denk ik dat grenzen vervagen wanneer je je leven deelt met zoveel onbekenden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef Mirp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier ook niet veel die hen volgen?
Mij viel gister op dat een van de 2 een foto van een Nijntje sneeuwpop op hun story's had geplaatst. Lekker met dat huis van die mensen erbij, je kan gewoon naar binnen kijken. Dat zou ik echt niet tof vinden, als dat mijn huis was.
Ja zij (en een hoop anderen) zijn verblind door de euros denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ook zij hebben geen grenzen. Soms denk ik dat grenzen vervagen wanneer je je leven deelt met zoveel onbekenden.
Maar zo schrikbarend vies is dat huis helemaal niet. Dus daarom de vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat het probleem is. We schrijven hier over wat we zien en ons verbaast. Als J&V regelmatig iets plaatsen over hun vieze huis dan lijkt het me logisch dat daar hier ook wat vaker over geschreven wordt.
Maar iemand anders vind dat wel... dus 👍 en dat mag! En nu kunnen we weer door...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Maar zo schrikbarend vies is dat huis helemaal niet. Dus daarom de vraag.
Frituurvet droop van de badkamer muur. Uhh ik bedoel de zeep aanslag zoals V het zelf noemde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Waarom word er überhaupt gereageerd op een mening van een user.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dat kan dat jij dat niet vies vind. Ik vind dat wel. Ranzig zelfs. En nogmaals, er wordt hier gereageerd op wat fluflu’s laten zien. En daar mogen wij dan onze mening over geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dat dansje voor de camera van 1 van de tweeling vind ik ook zo erg vanmorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z (en ongetwijfeld ook de andere kinderen bij HVK) klimt via de radiator op de vensterbank. Dus die zal ook wel op enig moment van de muur losraken.
Jammer voor Debbie dat ze ‘offline’ is 😆quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zag bij lottebalijns een automatische voerbak voor de kat voorbijkomen. Zal dat net als laatst met die waterbak nu bij alle fluflu te zien zijn?
Debbie kan wel straks de nieuwe box van AM kopen zodat haar brood een keer luktquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Jammer voor Debbie dat ze ‘offline’ is 😆
Lekker weer zooi naar huis slepenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Debbie kan wel straks de nieuwe box van AM kopen zodat haar brood een keer lukt
Ja, maar Haar Verhaal is precies (…) wat ouders nodig hebben wanneer ze zich uitgeput, gestresst en zonder systeem (..) voelen (symptomen die ook horen bij een parental burn-out)quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Harper het volgende:
AM heeft een gesprek over een onderwerp waarvan ze de betekenis moest opzoeken. Maar toch is zij ervaringsdeskundige. Logisch.
De onzin die ze uitkraamt wordt met de dag gekker en werkelijk alles is reclame. Ik snap ook niet dat ze haar maar blijven interviewen, iedereen is toch onderhand beu van dat idiote geneuzel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, maar Haar Verhaal is precies (…) wat ouders nodig hebben wanneer ze zich uitgeput, gestresst en zonder systeem (..) voelen (symptomen die ook horen bij een parental burn-out)
Ik voel een zelfbenoemd therapeut aankomen in 3..2..1.. 😂
Ik denk dat heel weinig interviewers tijd steken in de voorbereiding qua stories lezen etc. Ze zoeken op ‘groot gezin’ en nog meer blablatermen en benaderen diegene.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De onzin die ze uitkraamt wordt met de dag gekker en werkelijk alles is reclame. Ik snap ook niet dat ze haar maar blijven interviewen, iedereen is toch onderhand beu van dat idiote geneuzel.
Bijzonder he? Zeker omdat het meer dan duidelijk is dat zij na al die jaren klaar is met zorgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, maar Haar Verhaal is precies (…) wat ouders nodig hebben wanneer ze zich uitgeput, gestresst en zonder systeem (..) voelen (symptomen die ook horen bij een parental burn-out)
Ik voel een zelfbenoemd therapeut aankomen in 3..2..1.. 😂
En dat beeld van J. op het einde die dan hulpeloos voor die lade zit met een blik van..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat dansje voor de camera van 1 van de tweeling vind ik ook zo erg vanmorgen
Ieders referentiekader is anders. Persoonlijk deel ik de mening van JaNeeDan. Zeker voor mensen die hele dagen vanuit huis werken en redelijk zelf hun tijd kunnen indelen vind ik het er daar behoorlijk vies uitzien. Mijn huis is ook zeker geen steriel laboratorium, maar zo vies is het hier zeker niet, ondanks twee nagenoeg fulltime banen, een opgroeiend kind, twee katten en een druk sportschema van kind.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Precies. Als het zo goor is hou je het gewoon niet goed bij. Als je elke dag even een paar minuten aan bijhouden besteedt krijg je het echt niet zo goor lijkt mij. Toen wij in ons huis kwam wonen droop de bruine smurrie ook van de badkamer muren, zo bizar. Hoe dan?!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:51 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ieders referentiekader is anders. Persoonlijk deel ik de mening van JaNeeDan. Zeker voor mensen die hele dagen vanuit huis werken en redelijk zelf hun tijd kunnen indelen vind ik het er daar behoorlijk vies uitzien. Mijn huis is ook zeker geen steriel laboratorium, maar zo vies is het hier zeker niet, ondanks twee nagenoeg fulltime banen, een opgroeiend kind, twee katten en een druk sportschema van kind.
Ze ziet er ook goed uitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Nieve het volgende:
Even een keer iets positiefs: keek de vlog van Elyse met haar baby en vond het heel mooi om te zien hoe ze nu op haar roze wolk zit! Ze kwam heel zacht en stabiel over. Echt fijn voor haar, kreeg meteen ook weer even dat gevoel terug van het hebben van een kersverse baby die je wel kan opeten omdat je zo verliefd bent.![]()
Hoop voor haar dat ze voorlopig lekker op die wolk zit.
Wow! Daar kan je een leuke vakantie voor boeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik ging even googlen op Louwe broeken. ¤1100,- bij de bijenkorf 😂
Wat een geld
Haha je was te laat, de poetslap was je net voor 😂quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ging even kijken want viezigheid vind ik altijd wel entertainment en daar zijn die fluflus toch ook voor ;-)
Ik zie in de huidige stories van Joost en Viora niet echt iets viezigs (zal wel door de nieuwe schoonmaakmiddelen komen toch?).
Ik zag wel een man die met Crocs aan aan het dweilen was en toen was het wel weer genoeg internet voor vandaag.
Deze passie deelt ze met Tienvanwil. Die heeft het ook al heel lang druk met haar scheiding.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:37 schreef Muurbloem7 het volgende:
Is die scheiding van Lotte Balijns nog steeds niet genoeg uitgemolken?
Die dweil komt wel iets vaker uit de kast. Nooit gewoon in een dagvlog, altijd wanneer er reclame gemaakt moet worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ging even kijken want viezigheid vind ik altijd wel entertainment en daar zijn die fluflus toch ook voor ;-)
Ik zie in de huidige stories van Joost en Viora niet echt iets viezigs (zal wel door de nieuwe schoonmaakmiddelen komen toch?).
Ik zag wel een man die met Crocs aan aan het dweilen was en toen was het wel weer genoeg internet voor vandaag.
Ja verdorie!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
Haha je was te laat, de poetslap was je net voor 😂
En de Crocs? Want daar kijk ik liever niet naarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die dweil komt wel iets vaker uit de kast. Nooit gewoon in een dagvlog, altijd wanneer er reclame gemaakt moet worden.
Als ze dood is, laat ze dat nog op d'r grafsteen zetten voor de views joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:37 schreef Muurbloem7 het volgende:
Is die scheiding van Lotte Balijns nog steeds niet genoeg uitgemolken?
Die komen ook vaker uit de kast. Leuk ook met die figuurtjes bovenop.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:45 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
En de Crocs? Want daar kijk ik liever niet naar
😂quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als ze dood is, laat ze dat nog op d'r grafsteen zetten voor de views joh.
Ik vind het bijzondere kadootjes voor een joch dat 8 wordquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:51 schreef WinnieWana het volgende:
Wat veel prul cadeaus weer bij dbm.
Volgens mij hebben haar kinderen al speelgoedmanden vol van dat spul.
Hij vindt Lego toch ook heel leuk en buitenspelen. Met een budget van 80 euro kun je daar zeker wat moois van kopen en dan bv een prulletje erbij.
Ik ook. Niet zo zeer omdat het 'voor meisjes' zou zijn, maar meer voor jongere kinderen vind ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het bijzondere kadootjes voor een joch dat 8 word
Die krult ze zelf steeds, wat heeft die vrouw een smaak hè 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
What is er met de haren (extensions?) van Maike gebeurd? Geen gezicht
Dit dus... prima dat de knul met meiden spul speelt 👌 maar dit is geen meiden spul voor 8 jarige 🤷 ik heb er 2 en dit vonden ze leuk tot zo 5/6 jaar 🤷 daarna was het paarden playmobil, lego friends en dat soort dingen... we hebben pas een verjaardag voor een 5 jarig meisje gehad die allemaal lol poppen wildequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ook. Niet zo zeer omdat het 'voor meisjes' zou zijn, maar meer voor jongere kinderen vind ik.
En prima dat hij dat leuk vindt, maar ik had naar wat meer variatie gezocht 😅
Vooral veel van hetzelfde, een beetje afwisseling lijkt me leuker?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Met kerst kregen beide kinderen een balkon (of zo) voor hun poppenhuis. Dan hebben ze 2 poppenhuizen in huis, ik kocht vroeger nooit iets dubbel. (Al speelden ze hier vooral met lego en dat is te duur om dubbel te kopen)quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit dus... prima dat de knul met meiden spul speelt 👌 maar dit is geen meiden spul voor 8 jarige 🤷 ik heb er 2 en dit vonden ze leuk tot zo 5/6 jaar 🤷 daarna was het paarden playmobil, lego friends en dat soort dingen... we hebben pas een verjaardag voor een 5 jarig meisje gehad die allemaal lol poppen wilde
Ik snap niet dat ze die kinderen zo klein houd
Klopt ze hebben allebei een gabby poppenhuis en volgens mij wel meer dingen dubbel. Waarom he, zodat ze er geen ruzie om gaan maken?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:05 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Met kerst kregen beide kinderen een balkon (of zo) voor hun poppenhuis. Dan hebben ze 2 poppenhuizen in huis, ik kocht vroeger nooit iets dubbel. (Al speelden ze hier vooral met lego en dat is te duur om dubbel te kopen)
Maar ondertussen op de switch (?) wel 16+ spellen laten spelen 🤷♀️quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit dus... prima dat de knul met meiden spul speelt 👌 maar dit is geen meiden spul voor 8 jarige 🤷 ik heb er 2 en dit vonden ze leuk tot zo 5/6 jaar 🤷 daarna was het paarden playmobil, lego friends en dat soort dingen... we hebben pas een verjaardag voor een 5 jarig meisje gehad die allemaal lol poppen wilde
Ik snap niet dat ze die kinderen zo klein houd
Ja ze heeft toen 2 van die gabby poppenhuizen gekocht.. snap dat ook nooit.. hier 2 meiden kort op elkaar maar nooit hetzelfde gegevenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:05 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Met kerst kregen beide kinderen een balkon (of zo) voor hun poppenhuis. Dan hebben ze 2 poppenhuizen in huis, ik kocht vroeger nooit iets dubbel. (Al speelden ze hier vooral met lego en dat is te duur om dubbel te kopen)
Wij geven ook wel eens dingen dubbel, ze hebben bijv allebei een captain Amerika en een spiderman pop. Maar het poppenhuis hebben ze samen mee gespeeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja ze heeft toen 2 van die gabby poppenhuizen gekocht.. snap dat ook nooit.. hier 2 meiden kort op elkaar maar nooit hetzelfde gegeven
Ja ook bijzonder... aangezien de ene kant moeten ze 3/4 blijven maar wel dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ondertussen op de switch (?) wel 16+ spellen laten spelen 🤷♀️
en de insta van die chirurgquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als ze dood is, laat ze dat nog op d'r grafsteen zetten voor de views joh.
O ja dat soort dingen hier ook wel.. maar hier hadden ze bv met de my little pony dat als 1 de paarse koos wilde de andere de groene.. hier was het vaak juist drama als ze wel hetzelfde hadden dan was er altijd discussie van wie welke was 🤦♂️quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij geven ook wel eens dingen dubbel, ze hebben bijv allebei een captain Amerika en een spiderman pop. Maar het poppenhuis hebben ze samen mee gespeeld.
Als ze wat kleinere dingen (zoals die poppen) afzonderlijk van elkaar uitkiezen dan kopen we het wel eens dubbel. Maar geen grote dingen, ze moeten ook gewoon leren om er samen mee te doen vind ik
En dan wil je ze labelen met een stift of sticker en dan is het weer janken omdat de ene dat niet wil, maar de ander wil niet dat er alleen op die van haar stift zit, want dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O ja dat soort dingen hier ook wel.. maar hier hadden ze bv met de my little pony dat als 1 de paarse koos wilde de andere de groene.. hier was het vaak juist drama als ze wel hetzelfde hadden dan was er altijd discussie van wie welke was 🤦♂️
Nee zo gaat dat helemaal niet. Ze zijn een eigen persoon en weten echt wel wat van wie is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:48 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan wil je ze labelen met een stift of sticker en dan is het weer janken omdat de ene dat niet wil, maar de ander wil niet dat er alleen op die van haar stift zit, want dat is niet eerlijk.
Gun haar nou gewoon wat!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:25 schreef TantePien1990 het volgende:
Klikken jullie alleen even op de linkjes van Sanneke, zodat ze wat kan verdienen terwijl ze even wat stiller is??
Het is ijdele hoop denk ik, dat ze met M buiten is.
Ze reageerde bij Teske (zag ik toevallig), dat ze ‘ergens’ mee was gaan lezen en dat ze het niet aan kon dat ze een slechte moeder genoemd werd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:25 schreef TantePien1990 het volgende:
Klikken jullie alleen even op de linkjes van Sanneke, zodat ze wat kan verdienen terwijl ze even wat stiller is??
Het is ijdele hoop denk ik, dat ze met M buiten is.
Yup... ugh... the memories 😭quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:48 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan wil je ze labelen met een stift of sticker en dan is het weer janken omdat de ene dat niet wil, maar de ander wil niet dat er alleen op die van haar stift zit, want dat is niet eerlijk.
Hij heeft alleen vriendinnetjes he.. dbm noemde het "zijn verkering " wat ik bijzonder vind.. mijn 8 jarige vind meisjes echt nog net niet goorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik hoop vooral dat dat kereltje niet geplaagd gaat worden met zijn speelgoed keuzes.
Hebben jullie al zin in zo’n ontbijtje van DBM. Hoe ze praat; als of ze dit al weken doet zulke ontbijtjes![]()
Clean.
Ben benieuwd hoelang ze deze hype volhoud. Ik gooi op een week.
The joys of parenthood.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:48 schreef Donna het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:52 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat helemaal niet. Ze zijn een eigen persoon en weten echt wel wat van wie is.
Oh wauwquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:03 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze reageerde bij Teske (zag ik toevallig), dat ze ‘ergens’ mee was gaan lezen en dat ze het niet aan kon dat ze een slechte moeder genoemd werd.
Zal daardoor wel zijn.
Hebben wij het weer gedaan
Ja, net zoals:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:56 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik hoop vooral dat dat kereltje niet geplaagd gaat worden met zijn speelgoed keuzes.
Hebben jullie al zin in zo’n ontbijtje van DBM. Hoe ze praat; als of ze dit al weken doet zulke ontbijtjes![]()
Clean.
Ben benieuwd hoelang ze deze hype volhoud. Ik gooi op een week.
Als hij dat graag voor zijn verjaardag wil snap ik Dbm wel. Het is zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het hangt er maar wat dood bij, en door de lengte lijkt haar nek nog langerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die krult ze zelf steeds, wat heeft die vrouw een smaak hè 🤣🤣🤣
Heel apart ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ondertussen op de switch (?) wel 16+ spellen laten spelen 🤷♀️
Dit. Het kan je alleen raken als er een kern van waarheid in zit. Ergens vind ik het sneu, want het is onvermogen en geen onwil denk ik. Maar als je dan constateert dat bepaalde aspecten van het moederschap moeilijk voor je zijn, zoek dan hulp of begeleiding. Je kind is totaal afhankelijk van je. Passief blijven en klagen gaan iig niet helpen en daar zijn we hier een beetje allergisch voor denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
DOE er dan iets aan. Of aan je eigen zelfbeeld (als je je blijkbaar zo uit het veld kunt laten slaan door een berichtje) of aan je eigen leven. Ze zegt toch zo vaak dat we niet alles zien? Dan wéét je toch of je zelf wel/geen goede moeder bent, en hoef je je niet zoveel aan te trekken van een paar anonieme berichtjes hier.
Naar mijn idee is dat onze grootste gemeenschappelijke deler. Van wat ik hier lees hebben we heel veel verschillende situaties maar is de allergie voor zeuren en klagen maar niks doen om verandering aan te brengen onze overeenkomst.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:10 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Het kan je alleen raken als er een kern van waarheid in zit. Ergens vind ik het sneu, want het is onvermogen en geen onwil denk ik. Maar als je dan constateert dat bepaalde aspecten van het moederschap moeilijk voor je zijn, zoek dan hulp of begeleiding. Je kind is totaal afhankelijk van je. Passief blijven en klagen gaan iig niet helpen en daar zijn we hier een beetje allergisch voor denk ik.
Ja, dat denk ik ook. En persoonlijk heb ik ook gewoon een grafhekel aan mensen die hun kinderen online inzetten terwijl ze zelf te lam zijn om gewoon een normale baan te zoeken of zoals bv bij Judith gewoon schijt hebben aan de privacy van hun kind(eren). En dat sneue bedelen om op een linkje te klikken omdat je zelf de bank niet af komt en anderen dus voor je inkomen moeten zorgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat onze grootste gemeenschappelijke deler. Van wat ik hier lees hebben we heel veel verschillende situaties maar is de allergie voor zeuren en klagen maar niks doen om verandering aan te brengen onze overeenkomst.
Een beetje zoals veel hier dus. Klagen over fluflu’s maar wel blijven volgen 😂quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat onze grootste gemeenschappelijke deler. Van wat ik hier lees hebben we heel veel verschillende situaties maar is de allergie voor zeuren en klagen maar niks doen om verandering aan te brengen onze overeenkomst.
Punt!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een beetje zoals veel hier dus. Klagen over fluflu’s maar wel blijven volgen 😂
Nouja ik zat vanmiddag ook wel te denken: ik denk dat als wij nu allemaal fluflu's zouden worden dat we net zo goed over elkaar zouden klagen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Punt!
Met het verschil dat het voor mij echt wel ontspanning/irritainment is naast een ‘normaal’ leven.
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een beetje zoals veel hier dus. Klagen over fluflu’s maar wel blijven volgen 😂
Ik vind dit echt schaamteloos.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En persoonlijk heb ik ook gewoon een grafhekel aan mensen die hun kinderen online inzetten terwijl ze zelf te lam zijn om gewoon een normale baan te zoeken of zoals bv bij Judith gewoon schijt hebben aan de privacy van hun kind(eren). En dat sneue bedelen om op een linkje te klikken omdat je zelf de bank niet af komt en anderen dus voor je inkomen moeten zorgen.
Dit is zeker zo, we zeiden tegelijkertijd ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik zat vanmiddag ook wel te denken: ik denk dat als wij nu allemaal fluflu's zouden worden dat we net zo goed over elkaar zouden klagen hoorDat is ook wel een reden dat ik dat zelf dus nooit zou willen: je wéét gewoon dat er niemand is waar iedereen onverdeeld enthousiast over is.
(Waarschijnlijk zouden we ook nog wel kritiek hebben op mensen die compleet identiek aan ons zouden zijn)
Disclaimer voordat alle fluflu's hier weer ammunitie in vinden: ik denk dat dit menseigen is, niet zozeer 'we' als de meeposters in dit topic, als wel gewoon de complete mensheid
Verschrikkelijk inderdaad!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:13 schreef Jenn1806 het volgende:
Als ik zo tegen mijn man zou blèren als AM tegen Maarten doet zou hij even aan mijn voorhoofd voelen of het wel goed gaat. "Als het niet gaat gewoon naar huis komen". Het is alsof ik mijn moeder hoor praten 😅 Het had een heeeeeel hoog ouder-kind gehalte..
Nou, ik wou het net gaan schrijven! Dat gaat toch niet over hier? Pure haat en bedreigingen..? Bedreigingen heb ik hier sowieso nog nooit gezien. En ik zeg zelf bv letterlijk; "ik vind Sanneke stom" en ik heb haar een luie hommel genoemd. Niet aardig nee maar om dat nou pure haat te noemen. Beetje overdreven weer allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:21 schreef Nieve het volgende:
Sanneke noemt het ook weer haat&pesten. Vrijwel zeker dat ze het over hier heeft.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik haat en pest helemaal niemand?
Kritiek uiten is toch wel echt iets anders. Het is bizar als het echt klopt dat sommigen bedreigingen en zo ontvangen, maar wat wij hier doen is gewoon kritiek uiten op iets dat we van ze zien. Soms gaat dat inderdaad wel wat ver, maar haat en pesten vind ik weer wat anders.
Ik denk dat het lijntje heel dun is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:21 schreef Nieve het volgende:
Sanneke noemt het ook weer haat&pesten. Vrijwel zeker dat ze het over hier heeft.
Kritiek uiten is toch wel echt iets anders. Het is bizar als het echt klopt dat sommigen bedreigingen en zo ontvangen, maar wat wij hier doen is gewoon kritiek uiten op iets dat we van ze zien. Soms gaat dat inderdaad wel wat ver, maar haat en pesten vind ik weer wat anders.
Een luie hommel vind ik dan ook weer niet heel aardig 😂quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou, ik wou het net gaan schrijven! Dat gaat toch niet over hier? Pure haat en bedreigingen..? Bedreigingen heb ik hier sowieso nog nooit gezien. En ik zeg zelf bv letterlijk; "ik vind Sanneke stom" en ik heb haar een luie hommel genoemd. Niet aardig nee maar om dat nou pure haat te noemen. Beetje overdreven weer allemaal.
Eens. Ik probeer qua kritiek wel echt altijd bij hetgeen ze laten zien te blijven. Hoe ze eruit zien en dergelijke zal ik nooit iets over zeggen, dat riekt wel naar pesten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Een luie hommel vind ik dan ook weer niet heel aardig 😂
Op dinsdag 6 januari 2026 18:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Net als DBM, die noemt ook alle kritiek pesten. En wij zijn allemaal Gerda's.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:21 schreef Nieve het volgende:
Haha, ik sta heul ver af van het prototype Gerdaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:46 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Net als DBM, die noemt ook alle kritiek pesten. En wij zijn allemaal Gerda's.
De dingen die ik hier schrijf zou ik ook tegen vriendinnen zeggen als zij zich zo zouden gedragen als bijv. Sanneke. Of je doet er iets aan of je stopt met zeggen hoe zwaar het allemaal is dat de hele wereld tegen je lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:21 schreef Nieve het volgende:
Of Boomersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:46 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Net als DBM, die noemt ook alle kritiek pesten. En wij zijn allemaal Gerda's.
Waarom ze door hier niet op andere gedachten wordt gebracht , vraag ik mijj af , ze kan zelf niet bedenken dat als je een kind hebt je er dingen mee gaat ondernemen , omdat dat goed voor zijn ontwikkeling is , en omdat jij de volwassene bent in zijn leven en hij van jou afhankelijk is .quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De dingen die ik hier schrijf zou ik ook tegen vriendinnen zeggen als zij zich zo zouden gedragen als bijv. Sanneke. Of je doet er iets aan of je stopt met zeggen hoe zwaar het allemaal is dat de hele wereld tegen je lijkt te zijn.
Iedere influencer raakt de werkelijkheid kwijt omdat ze iedereen die kritiek geven verwijderen , daardoor houden ze alleen de mensen over die overal wat mooi en goed op zeggen , en dan denk ik dat je na tijden ook echt gaat denken dat je geweldig bent. En dan lees je hier al die kritieken , nou dat zijn ze absoluut niet meer gewendquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Fluflu's vatten kritiek altijd op als haat en hoewel kritiek ook gewoon niet (altijd) leuk is om te horen, is het soms ook goed om een stukje zelfreflectie toe te passen en daar ontbreekt het nog wel eens aan.
Ik kan ook best lekker een potje gaan zitten zanikken of mezelf heel zielig vinden maar daarna ben ik kwijt. Een DBM, een Sanneke, een Debbie blijven allemaal hangen in een slachtofferrol. Niks ligt aan hen, het ligt allemaal aan 'ons'.
'Ik ben klein en jij bent groot en dat is niet eerlijk' 🥚. En als ze het daar niet mee redden dan gooien we het onder de noemer 'jaloezie'.
In het geval van Sanneke denk ik dat ze het wel prima vindt. Beetje hangen in huis, verplaatsen tussen bed en bank, alleen de deur uit als Dion thuis is want dan kan ze in de auto verder met zitten. Ik denk ook dat zij vindt dat haar zoon voldoende uitgedaagd en gestimuleerd wordt. Ik zie vooral een heel tam kindje, een kindje dat in stilte om aandacht vraagt maar het niet krijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Waarom ze door hier niet op andere gedachten wordt gebracht , vraag ik mijj af , ze kan zelf niet bedenken dat als je een kind hebt je er dingen mee gaat ondernemen , omdat dat goed voor zijn ontwikkeling is , en omdat jij de volwassene bent in zijn leven en hij van jou afhankelijk is .
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:11 schreef popje het volgende:
Vanavond eindelijk stories van oudejaarsavond van MB/W/W *pakt een bak met popcorn*
En toch denk ik dan: ze zien bij vrienden en familie toch ook dat het anders kan? Dat je gewoon je vaste lasten kunt betalen zonder dat je kinderen daarvoor hoeven te werken? Maar die vrienden en familie zullen misschien geen kritische vragen stellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Iedere influencer raakt de werkelijkheid kwijt omdat ze iedereen die kritiek geven verwijderen , daardoor houden ze alleen de mensen over die overal wat mooi en goed op zeggen , en dan denk ik dat je na tijden ook echt gaat denken dat je geweldig bent. En dan lees je hier al die kritieken , nou dat zijn ze absoluut niet meer gewend
Leuke bril heeft ze op 🤣quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh ja, nog over die actie van DBM die bij het hoofd van de school gaat klagen en dat dan de andere ouder wordt aangesproken. Dat vind ik dus wel echt heel kinderachtig. Soort snitch-gedrag. En ook alsof die ouder de volgende keer anders gaat handelen. Choose your battles. Deze zou ik laten gaan en vooral denken: mijn normen zijn anders.
Zo zien ze dat niet, dat de kinderen ervoor werken. Das het hele probleem.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En toch denk ik dan: ze zien bij vrienden en familie toch ook dat het anders kan? Dat je gewoon je vaste lasten kunt betalen zonder dat je kinderen daarvoor hoeven te werken? Maar die vrienden en familie zullen misschien geen kritische vragen stellen.
En zij, die fluflu's, wilden groot en bekend worden he? Daar hoort nou eenmaal geroddel bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Fluflu's vatten kritiek altijd op als haat en hoewel kritiek ook gewoon niet (altijd) leuk is om te horen, is het soms ook goed om een stukje zelfreflectie toe te passen en daar ontbreekt het nog wel eens aan.
Ik kan ook best lekker een potje gaan zitten zanikken of mezelf heel zielig vinden maar daarna ben ik kwijt. Een DBM, een Sanneke, een Debbie blijven allemaal hangen in een slachtofferrol. Niks ligt aan hen, het ligt allemaal aan 'ons'.
'Ik ben klein en jij bent groot en dat is niet eerlijk' 🥚. En als ze het daar niet mee redden dan gooien we het onder de noemer 'jaloezie'.
Ik vraag me af of het echt ijsballen waren zoals ze zegt want daarna zegt ze sneeuw of ijsballen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh ja, nog over die actie van DBM die bij het hoofd van de school gaat klagen en dat dan de andere ouder wordt aangesproken. Dat vind ik dus wel echt heel kinderachtig. Soort snitch-gedrag. En ook alsof die ouder de volgende keer anders gaat handelen. Choose your battles. Deze zou ik laten gaan en vooral denken: mijn normen zijn anders.
Ik dacht ook wat veel poppenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik dacht oprecht dat DBM haar dochter jarig was. Ergens heel goed dat ze hem geeft wat hij leuk vindt, maar dit is toch wel echt extreem veel meisjes speelgoed? 😅 en 8 jaar. Ik dacht echt dat hij 6 werd.
Ik weet niet hoe het met al de andere influencers is, maar AM heeft toch ook geen contact meer met familie omdat ze commentaar haddenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En toch denk ik dan: ze zien bij vrienden en familie toch ook dat het anders kan? Dat je gewoon je vaste lasten kunt betalen zonder dat je kinderen daarvoor hoeven te werken? Maar die vrienden en familie zullen misschien geen kritische vragen stellen.
Samenwerking met de appiequote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
AM bestelt haar boodschappen onder de naam Demammavan?
Wat ontzettend bijzonder.
😂quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Voor dit topic (of die van de mommy's of family) had ik nog nooit op de insta van een influencer gekeken, maar vanmiddag heb ik gereageerd op een influencer. Dit topic doet rare dingen met je
Nou chronologisch is oudejaarsdag aan de beurt toch, vandaag? Ik zie het nog nergens maar reken er ergens vanavond wel op.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:15 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Denk het niet, hoor.
Heel triest ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In het geval van Sanneke denk ik dat ze het wel prima vindt. Beetje hangen in huis, verplaatsen tussen bed en bank, alleen de deur uit als Dion thuis is want dan kan ze in de auto verder met zitten. Ik denk ook dat zij vindt dat haar zoon voldoende uitgedaagd en gestimuleerd wordt. Ik zie vooral een heel tam kindje, een kindje dat in stilte om aandacht vraagt maar het niet krijgt.
Nou ik verwacht dat het gewoon wordt overgeslagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:00 schreef popje het volgende:
[..]
Nou chronologisch is oudejaarsdag aan de beurt toch, vandaag? Ik zie het nog nergens maar reken er ergens vanavond wel op.
Geen idee, ik kijk niet bij AM.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met al de andere influencers is, maar AM heeft toch ook geen contact meer met familie omdat ze commentaar hadden
Ik volg DBM niet en heb geen idee wat voor speelgoed hij heeft gekregen. Maar ik neem aan dat zijn ouders speelgoed geven waarvan ze weten dat hij het leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:04 schreef Parasolletje89 het volgende:
Ik heb vier dochters waaronder 1 van 8 en die speelt niet eens meer met dat speelgoed wat DBM aan haar zoontje geeft. Daar gaat die jongen toch mee gepest worden? Of komen daar geen vriendjes thuis?
Op naam van de zaak 🤣 heeft voordelen (doe ik ook)quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
AM bestelt haar boodschappen onder de naam Demammavan?
Wat ontzettend bijzonder.
Ik gebruikte helemaal geen smiley, misschien deed dat het hemquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar maar maar… ik ben een millennial 😂 zien ze dat niet aan m’n smiley gebruik?
Ik vind het eigenlijk ook , hij krijgt zon 5 poppen , en alleen meisjesspeelgoed, het is toch ook niet leuk als je daar mee gepest wordt? En ik snap dat je zegt daar moet hij bovenstaan , maar ik had het wel gedoseerdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik volg DBM niet en heb geen idee wat voor speelgoed hij heeft gekregen. Maar ik neem aan dat zijn ouders speelgoed geven waarvan ze weten dat hij het leuk vindt.
Misschien lees ik jouw post verkeerd maar het komt op mij over alsof je vindt dat ze hem ander speelgoed hadden moeten geven omdat hij mogelijk gepest wordt met dit speelgoed.
Of je slingert het niet het WWW op...Je hoeft niet alles te delenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook , hij krijgt zon 5 poppen , en alleen meisjesspeelgoed, het is toch ook niet leuk als je daar mee gepest wordt? En ik snap dat je zegt daar moet hij bovenstaan , maar ik had het wel gedoseerd
Misschien kun je dan beter even kijken voordat je comment.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik volg DBM niet en heb geen idee wat voor speelgoed hij heeft gekregen. Maar ik neem aan dat zijn ouders speelgoed geven waarvan ze weten dat hij het leuk vindt.
Misschien lees ik jouw post verkeerd maar het komt op mij over alsof je vindt dat ze hem ander speelgoed hadden moeten geven omdat hij mogelijk gepest wordt met dit speelgoed.
Ik blijf het bijzonder vinden. Overladen worden met dit soort speelgoed, maar op de Switch spelletjes van 16+ laten spelen. Mijn cadeaus zouden het niet zijn, vooral omdat hij al zoveel van deze troep heeft. Op een gegeven moment heb je genoeg LOL poppen en Gabby Dollhouse frutjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:02 schreef Parasolletje89 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter even kijken voordat je comment.
Ik heb gekeken en vraag me nog steeds hetzelfde af. Ik snap het probleem niet. Hij krijgt speelgoed waar hij blijkbaar graag mee speelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:02 schreef Parasolletje89 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter even kijken voordat je comment.
Had ook gehoopt op NYE party dump vanavond maar ben inmiddels zo goed als zeker dat het helemaal niet heeft plaatsgevonden en ze gewoon doorgaat met gewone posts en ze er niks meer over zegt, het is nogal een afgang als je het zo groots aankondigt en het dan niet doorgaat of het is doorgegaan maar was alleen wolfje aanwezig?!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:01 schreef Miste_28 het volgende:
[..]
Nou ik verwacht dat het gewoon wordt overgeslagen
Zeg dan gewoon wat er gebeurt is… maaar speculaties zorgen voor meer volgers natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:25 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Had ook gehoopt op NYE party dump vanavond maar ben inmiddels zo goed als zeker dat het helemaal niet heeft plaatsgevonden en ze gewoon doorgaat met gewone posts en ze er niks meer over zegt, het is nogal een afgang als je het zo groots aankondigt en het dan niet doorgaat of het is doorgegaan maar was alleen wolfje aanwezig?!
Wat een open eindjes weer op de boerderij
Jacqueline post ook niet meer consequent iedere dag. Maar op de foto's die ze post komen wel steeds meer positieve reacties.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:26 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat er gebeurt is… maaar speculaties zorgen voor meer volgers natuurlijk
Fluflu Naam!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruikte helemaal geen smiley, misschien deed dat het hem![]()
Maar wel meteen geblokkeerd.
Ze leest vast mee dus dit doet ze expres 🤣🤣quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef popje het volgende:
Nou mijn popcorn was voor lul vanavond, MB heeft niks gepost.
Nou heerlijk toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:38 schreef Maremare het volgende:
[..]
We worden op onze wenken bediend 😂😂😂
Ja hoor, het is er!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef popje het volgende:
Nou mijn popcorn was voor lul vanavond, MB heeft niks gepost.
Nou heerlijk toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:38 schreef Maremare het volgende:
[..]
We worden op onze wenken bediend 😂😂😂
Misschien is zijn ex op vakantie met de kinderen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:48 schreef slowie het volgende:
Tim zijn kinderen ook al meer dan een week niet gezien, tenzij hij tussendoor even is geweest.
Niet het grote feest dat ze aangekondigd had. Ook 0 familie erbij. Alleen ma Walk vooraf voor de hand en spandiensten (en kinderen brengen).quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:49 schreef lila01 het volgende:
Oké, ik zat er dus helemaal naast.
NYE- feest bij MW is wel doorgegaan!
Inderdaad. Ik denk dat hij alles best vindt, hij blijft vast gewoon op de boerderie. Maar ergens weet hij - en Mies ook - dat hij nooit Koen zal zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:08 schreef Annika2016 het volgende:
En ik vraag mij af wanneer Tim zijn eigen kids ziet??? Meteen hup vanuit Dubai boodschappen doen en alles klaar maken voor ‘het grote feest’
Die Tim lijkt mij niet zo’n familieman en betrokken vader als Koen
Ik tel minimaal 12 volwassenen op één van de beelden, misschien dus nog meer niet op beeld en dan ook nog kinderen. Vind ik vrij veel 😅 ze zei alleen dat iedereen welkom was in de podcast, niet dat ze een giga knal feest organiseerde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:06 schreef Annika2016 het volgende:
Nou poeh poeh. Feest bij MW bestond uit de 3 beste vriendinnen (die laten haar nooit zitten, eerlijk is eerlijk) met hun partner en een aantal (voor mij) onbekende nieuwe besties? Was vast gezellig hoor, maar echt niet zo giga knal feest als ze het voor deed komen in de podcasts. En broer/schoonzus/familie vierden toch echt ergens anders feest. Ik denk dat het haar tegen is gevallen.
Oké wij hebben een grote familie en best wat vrienden, dus voor ons is dit niet zo druk 😅quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:35 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik tel minimaal 12 volwassenen op één van de beelden, misschien dus nog meer niet op beeld en dan ook nog kinderen. Vind ik vrij veel 😅 ze zei alleen dat iedereen welkom was in de podcast, niet dat ze een giga knal feest organiseerde.
Ik blijf dit soort opmerkingen zo raar vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:47 schreef slowie het volgende:
Ik vraag me af of jvp ook was uitgenodigd voor de NYE fuif en of koen en zij dan wel waren gekomen. Ik snap best dat koen daar allemaal geen zin in heeft, maar denk dat de walk-bollen kinderen het wel geweldig hadden gevonden om samen oud & nieuw te vieren
Ze leven nog ouderwets , geen televisie , geen verlokkingen alleen maar de Herequote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Ik zat eens op de blog te lezen van teunie. Wat bijzonder dat die jongen van rond de 18? Jaar nog een middag en avond met zn ouders op stap gaat. Winkelen, wokken en bowlen.
En een klaagzang over dat niemand haar verteld heefy dat sneeuw ook weer smelt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 05:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik hoop zo dat Sanneke en Dion met M naar buiten zijn gegaan, foto’s hebben gemaakt. Je weet nooit wanneer het weer sneeuwt.
Want anders volgt er later weer een klaagzang dat ze geen foto’s van hem heeft in de sneeuw.
Eens. Ze doet misschien wel alsof alles gemoedelijk gaat tussen hen maar dan zou ze niet van die sneren (laten) uitdelen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 03:32 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik blijf dit soort opmerkingen zo raar vinden.
Hoeveel expartners vieren er samen de feestdagen? Waarom zou dat leuk zijn voor de kinderen? Die voelen echt de spanning wel!
Maar ze deed in de podcast wel alsof ze Koen ook ging uitnodigen. Maar die had andere plannen 😜quote:Op woensdag 7 januari 2026 06:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Eens. Ze doet misschien wel alsof alles gemoedelijk gaat tussen hen maar dan zou ze niet van die sneren (laten) uitdelen.
Ik vraag me af of hier überhaupt nog iemand werkt? Heb ze alledrie al weken niet op kantoor gezien. En wanneer heeft die jaarlijkse kerstborrel plaatsgevonden met de maximale kerstpakketten altijd?quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vraag mezelf vooral af of Jacqueline en Koen nog bij Jolie Noe werken.
Dat er geen beelden zijn van die drie op kantoor, wil niet zeggen dat ze er niet geweest zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:15 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier überhaupt nog iemand werkt? Heb ze alledrie al weken niet op kantoor gezien. En wanneer heeft die jaarlijkse kerstborrel plaatsgevonden met de maximale kerstpakketten altijd?
Lijkt alsof het personeel ook gelopen is 🧐
Misschien vind The Godfather het wel niet zo leuk dat er over MB en de situatie gepraat word? Dorp, roddels, schaamte ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:44 schreef Babbelaertje het volgende:
Nou toch de foto’s van het knalfuif nog gekomen!
Vroeg mij inderdaad hetzelfde af met wolfje en z’n kinderen maar zijn dagen lijken om MW en zwoel in de camera kijken te bestaan.
Inderdaad geen familie te zien op de foto’s, ik vermoed dat the godfather nog geen goedkeuring heeft gegeven voor wolfje.
Maar fijn dat ze een mooi,gezellig feest heeft gehad zoals ze het altijd al wilde met maximaal wijn/champagne en de liefdes.
Zou het kantoor ook niet gewoon gesloten kunnen zijn Kerst en oud en nieuw??quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat er geen beelden zijn van die drie op kantoor, wil niet zeggen dat ze er niet geweest zijn
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou het kantoor ook niet gewoon gesloten kunnen zijn Kerst en oud en nieuw??
Ik vind hem er ook nog steeds uitzien alsof iemand zijn/haar broertje heeft meegenomen naar zn eerste grotemensen feest.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:08 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Wat komt Wolfie verlegen over zeg….
Die moet nog even wennen aan de maximale exploitatie van de relatie, bff’s en de kinderen.
Hij mocht eerst natuurlijk veilig filmen, nu moet ie zelf ook in beeld.
HAHAHAHA en de reactie van de maand is voor jou. Gefeliciteerd 🏆quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:23 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook nog steeds uitzien alsof iemand zijn/haar broertje heeft meegenomen naar zn eerste grotemensen feest.
Op zich vind ik dat niet vreemd. Ik geloof dat zij altijd 1x per jaar met 1 kind een uitje hadden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Ik zat eens op de blog te lezen van teunie. Wat bijzonder dat die jongen van rond de 18? Jaar nog een middag en avond met zn ouders op stap gaat. Winkelen, wokken en bowlen.
Dit wilde ik ook schrijven. Ze zei dat iedereen die dat wilde kon komen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:35 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik tel minimaal 12 volwassenen op één van de beelden, misschien dus nog meer niet op beeld en dan ook nog kinderen. Vind ik vrij veel 😅 ze zei alleen dat iedereen welkom was in de podcast, niet dat ze een giga knal feest organiseerde.
Ja idd, alsof zij zich druk moet maken over hoe de leerkrachten op school komen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk weer even een sneertje naar school
Ja echt hè, ik begrijp niet dat je nu al kunt zeggen : ik haal ze vanmiddag eerder op.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm haalt de kinderen eerder op vandaag, en weet nu al dat ze ze Vrijdag thuis gaat houden en misschien morgen ook wel 🫣
Ze zal zelf eens naar de winkel moeten, staat niet in de planner.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:58 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vind dat AM nogal laconiek reageert op het feit dat de boodschappen niet komen. Maar misschien probeert ze het opnieuw voor morgen of vrijdag.
Sinds de kerstvakantie. Prima, maar die is sinds maandag voorbij. En ze lijken nog geen plannen te hebben naar huis te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:03 schreef QuintyQ het volgende:
Masha van Beautygloss ook lekker met haar leerplichtige kind op vakantie. Snap best dat ze lekker gebruik willen maken van dat huis in Florida. Maar ze zitten er al een paar weken.
Kunnen ze überhaupt terug ivm Schiphol?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Mola_Mola het volgende:
[..]
Sinds de kerstvakantie. Prima, maar die is sinds maandag voorbij. En ze lijken nog geen plannen te hebben naar huis te gaan.
Maar ondertussen wel zeggen dat hij in groep 4 zit en dat het wel belangrijk is dat hij zn werkjes afheeft 🤔. Dat wordt hard doorwerken voor hemquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef Henrike het volgende:
Ik vind het ook weer niet slim van Dbm om dit dan te posten, kan ze vanmiddag weer een reactie plaatsen over alle Gerda,s die er iets van vinden.
Zeg dan gewoon niets
Ma Walk zie ik ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Niet het grote feest dat ze aangekondigd had. Ook 0 familie erbij. Alleen ma Walk vooraf voor de hand en spandiensten (en kinderen brengen).
Prima toch! Als ze manieren zoekt waarop die kinderen niet in beeld hoeven, dan juich ik dat toe (misschien tegen beter weten in, maar je weet nooit)!quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM is dus inderdaad van plan een workshop zuurdesem te geven 🫣
Zoals ik het lees zouden vrienden al wel terug gaan maar zijn zij nog gepland daar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kunnen ze überhaupt terug ivm Schiphol?
Vriendin van mijn dochter kan ook al dagen niet terug vanwege geannuleerde vluchten.
Dat school ermee akkoord gaat...quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel zeggen dat hij in groep 4 zit en dat het wel belangrijk is dat hij zn werkjes afheeft 🤔. Dat wordt hard doorwerken voor hem
Ok ja dat vind ik dan wel bijzonder.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zouden vrienden al wel terug gaan maar zijn zij nog gepland daar.
Nee ha ha! Daar zit nu een gat. Benieuwd hoe ze dat gaat opvullen. 🤪quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zal zelf eens naar de winkel moeten, staat niet in de planner.
De manier waarop ze het zegt, komt op mij over of ze de kinderen nu even op school gedumpt heeft en de meester/juf even oppas mag spelen zodat zij kan 'sporten'. Daarna haalt ze ze weer en morgen en vrijdag blijven ze thuis. De sneeuw van maandag begrijp ik dat ze terugging, maar wat ze nu uitkraamt is echt niet best.quote:
Ja in de jaarplanner die een maandplanner en dagplanner of weekplanner is/wordt hoe je het ook doet, maar in ieder geval, ze heeft het nog niet hoeven afvinken dus doet ze het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:20 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vieze oven, dat had ik niet verwacht, haha. Ze zal wel flink geëxperimenteerd hebben in de vakantie
Komt nu qua weer wel echt heel lekker uit dan! Ik zou ook wel in de zon willen zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:34 schreef Loveischocolala het volgende:
Mascha heeft het aangevraagd op school en is goedgekeurd..
Ik begrijp deze reactie omdat DBM altijd een excuus heeft om haar kind thuis te houden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik begrijp niet dat je nu al kunt zeggen : ik haal ze vanmiddag eerder op.
De oudste is gewoon leerplichtig, kind is niet ziek.
Zij vreest altijd al grote vrees vooraf.
Die school is toch geen 3 uur reizen?
Als het dan begint te sneeuwen is het toch niet zo dat de wegen in een half uur onbegaanbaar zijn? Ze spreken over 5 tot 10 cm. In Oostenrijk valt er soms in paar uur tijd ik weet niet hoeveel.
En dan morgen en vrijdag ook thuis? Dus 1,5 dag school ipv 5.
Ze kan het toch gewoon even afwachten en aankijken per dag?
Die kinderen missen nu toch zo veel, leerstof maar ook het samen zijn met klasgenoten.
De dagen hiervoor zaten de jongste 2 ook op de slee/Z liep in de sneeuw, en dat keken ze wel leuk te vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja idd, alsof zij zich druk moet maken over hoe de leerkrachten op school komen.
Ze baalt gewoon dat ze ze moet brengen.
En als ik zie dat er best een pak sneeuw ligt bij haar kan ik me voorstellen dat het een hele onderneming is.
Ze zal met de slee moeten ivm de 2 jongens maar goed , lekker dik inpakken en er het beste van maken.
Ja bijzonder vind ik dat toch..quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:34 schreef Loveischocolala het volgende:
Mascha heeft het aangevraagd op school en is goedgekeurd..
Z zit dus op een andere school dan de tweeling en J? Nou dat is dan weer positief nieuws op zich.quote:Op woensdag 7 januari 2026 08:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk weer even een sneertje naar school
Nou ik snap het echt hoor. Hier zijn de scholen dicht (VO geeft vandaag en morgen in ieder geval) online lessen. Het blijft sneeuwen, het waait dus het zicht is slecht.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik begrijp niet dat je nu al kunt zeggen : ik haal ze vanmiddag eerder op.
Die school is toch geen 3 uur reizen?
Als het dan begint te sneeuwen is het toch niet zo dat de wegen in een half uur onbegaanbaar zijn? Ze spreken over 5 tot 10 cm. In Oostenrijk valt er soms in paar uur tijd ik weet niet hoeveel.
En dan morgen en vrijdag ook thuis? Dus 1,5 dag school ipv 5.
Ze kan het toch gewoon even afwachten en aankijken per dag?
Die kinderen missen nu toch zo veel, leerstof maar ook het samen zijn met klasgenoten.
Inderdaad sporten tussen aanhalingstekens want hoe vaak gaat ze nou echt sporten?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:29 schreef papierentas het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zegt, komt op mij over of ze de kinderen nu even op school gedumpt heeft en de meester/juf even oppas mag spelen zodat zij kan 'sporten'. Daarna haalt ze ze weer en morgen en vrijdag blijven ze thuis. De sneeuw van maandag begrijp ik dat ze terugging, maar wat ze nu uitkraamt is echt niet best.
Z heeft een grote ontwikkelingsachterstand.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Z zit dus op een andere school dan de tweeling en J? Nou dat is dan weer positief nieuws op zich.
Ja, dat wist ik, maar ik ben blij om te zien dat ze er nu (noodgedwongen waarschijnlijk) toch wat mee moet of heeft gedaan. Ik had de indruk dat ze het nogal bagatelliseerde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:15 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Z heeft een grote ontwikkelingsachterstand.
Wahahaha dit is echt de perfecte omschrijvingquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:23 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook nog steeds uitzien alsof iemand zijn/haar broertje heeft meegenomen naar zn eerste grotemensen feest.
Ja, hij gaat naar een speciale peuterspeelzaal meen ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Z zit dus op een andere school dan de tweeling en J? Nou dat is dan weer positief nieuws op zich.
Ze schrijft dat ze ivm de feestdagen extra in huis haalde ivm eventuele onverwachte meeëters en dat nu gaat opeten, ergo helaas geen/weinig meeëters gehad. Nu komt appie zondag. Echte winkels doet ze niet aan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:25 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Nee ha ha! Daar zit nu een gat. Benieuwd hoe ze dat gaat opvullen. 🤪
Geen 5x per week, eerder 1x per 5 weken🤣quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Inderdaad sporten tussen aanhalingstekens want hoe vaak gaat ze nou echt sporten?
Minder vaak dan ze naar de HAP en de spoed gaat
Ze heeft te veel tijd om zich druk te maken over dit soort dingen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat is precies die wedstrijd over vijf weken, hoeft ze alleen daarheen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:18 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geen 5x per week, eerder 1x per 5 weken🤣
Ze is met haar echte broertje net zo klef. Als ze maar niet in de war raakt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:16 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Wahahaha dit is echt de perfecte omschrijving
Doe even normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:20 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ze is met haar echte broertje net zo klef. Als ze maar niet in de war raakt.
Alweer een tijdje, gelukkig. De eerdere klaagzangen over het feit dat ze nu naar 2 scholen moest niet meegekregen? 😁quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik ben blij om te zien dat ze er nu (noodgedwongen waarschijnlijk) toch wat mee moet of heeft gedaan. Ik had de indruk dat ze het nogal bagatelliseerde.
Vooral de klaagzang over dat iedereen zo moeilijk deed en dat het allemaal wel meeviel, daarna ben ik uitgetuned.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alweer een tijdje, gelukkig. De eerdere klaagzangen over het feit dat ze nu naar 2 scholen moest niet meegekregen? 😁
AM doet niks zonder (verborgen) agendaquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:41 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vind het juist leuk dat dbm haar zoon lekker laat kiezen wat hij wilt. Weet je hoeveel ouders dit verbieden? Heerlijk dat ze dat doet.
Bij AM was wel weer heel snel duidelijk dat er iets achter het desembrood bakken zit.
Ja daar komt natuurlijk veel familie aanlopen die allemaal meeeten. Dat familie dan alleen haar eigen gezin is snappen wij welquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:17 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze schrijft dat ze ivm de feestdagen extra in huis haalde ivm eventuele onverwachte meeëters en dat nu gaat opeten, ergo helaas geen/weinig meeëters gehad. Nu komt appie zondag. Echte winkels doet ze niet aan.
En een workshop willen organiseren terwijl ze het zelf nog aan het leren is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:54 schreef ZombieQueen het volgende:
AM haar leven is nu zuurdesem bakken ofzo? Jeetje wat een obsessie ineens.
Ja maar wie wil er nu niet een workshop samen met hun heilige idool AM? De volgmoekes staan daarvoor in de rij. Ik denk dat ze meer 'workshops' gaat doen, ze moet wel relevant blijven en er moet geld binnen blijven komen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:04 schreef Harper het volgende:
[..]
En een workshop willen organiseren terwijl ze het zelf nog aan het leren is.
Ik zou denken dat er eerst zelf een moet volgen?
Zoete inval daar met buren, vrienden en familie. Daar heb je behoorlijk wat extra boodschappen voor nodig.... 🙄quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja daar komt natuurlijk veel familie aanlopen die allemaal meeeten. Dat familie dan alleen haar eigen gezin is snappen wij wel
Die sneeuwstorm wordt ook verwacht daar. In het noorden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wij kregen toevallig een bericht van school vanmorgen dat we bij code oranje zelf mogen beslissen of we het veilig vinden om de kinderen naar school te laten gaan. De wegen zijn hier echt goed schoon, dus ik zie niet in waarom je je kind niet zou brengen en wij wonen dichtbij, woon je verder weg kan ik t begrijpen. Ik begrijp alleen niet dat DBM nu al zegt dat ze de kinderen sowieso vrijdag thuis houdt, verwachten ze in Friesland nog een sneeuwstorm?
Onze oudste zit ook in groep 4 en ik zou me bij hem wel zorgen gaan maken over achterlopen als hij zo vaak niet naar school zou gaan (geen enkel kind is hetzelfde I know).
Die is hier al🙃quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:16 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Die sneeuwstorm wordt ook verwacht daar. In het noorden.
quote:
Ik dacht dat het na morgen weer mee zou vallen. Maar dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:16 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Die sneeuwstorm wordt ook verwacht daar. In het noorden.
Ze suggereert er wel mee dat ze al 20 jaar een crush had.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:31 schreef slowie het volgende:
Volgens mij bedoelt Mw gewoon dat ze Tim al 20 jaar kent. Ze zegt niet dat ze 20 jaar op hem gewacht heeft ofzo.
Vrijdag gaat het hier nog een keer los schijnt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het na morgen weer mee zou vallen. Maar dan heb ik niks gezegd.
Ik dacht niet dat ze had gezegd 'na 20j eindelijk samen', maar meer 'we kennen elkaar 20j en nu(of 1,5j geleden🙈) is de vonk overgeslagen' ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Nieuwnestje het volgende:
Hahahaha ik moet echt lachen om alle reacties op verlegen Wolfje..
Nog even terug naar MW haar post over 'na 20 jaar eindelijk samen'. Zij is toch nog maar 32? Alsof ze op haar 12e al fantaseerde over een relatie met Wolfje (die er toen misschien nog uitzag of had hij een luier om) maar dat niet mogelijk was. Zo overdreven altijd.
En volgens mij zei MW altijd dat juist Koen de 'verboden liefde' was, omdat ze nog minderjarig was, hij de trainer van haar broertje.. maar altijd smoorverliefd op hem was. Ze spreekt haarzelf meermaals tegen. Al heeft ze daar misschien door haar maximale alcoholgebruik geen actieve herinneringen meer aan.
Ik sta op het punt van bevallen, ben er wel een beetje klaar mee 😂quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Vrijdag gaat het hier nog een keer los schijnt.
Volgens mij schelen zij 4 jaar. 14/18 is dan wel een groot verschil op die leeftijd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ze had gezegd 'na 20j eindelijk samen', maar meer 'we kennen elkaar 20j en nu(of 1,5j geleden🙈) is de vonk overgeslagen' ofzo.
Ik heb die verboden liefde voor Koen nooit zo begrepen, zoveel schelen zij niet qua leeftijd toch?
Alvast een voorspoedige bevalling!quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik sta op het punt van bevallen, ben er wel een beetje klaar mee 😂
Misschien dat ik daarom in mijn hoofd al had bedacht dat het wel snel voorbij zou zijn🙈
Eind februari begin maart 2005 lag er 30cm sneeuw en ik was net bevallen in het ziekenhuis en zat ingesneeuwd. (Gelukkig in het ziekenhuis 🤭)quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom in mijn hoofd al had bedacht dat het wel snel voorbij zou zijn🙈
ze schreef:quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:42 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ze suggereert er wel mee dat ze al 20 jaar een crush had.
Spannend! Succes!quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er zit sneeuw op je autocorrect 😂quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat straks Mercedes kinderen op de slee narcose winkel voor weer nieuw meel voor haar brood, en verse producten.
Heeft ze al die twintig jaar met 'm gepraat dan? Structureel?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
ze schreef:
"Na 20 jaar nog niet uitgepraat met deze".
Waar precies suggereert dat een crush?
Het suggereert wel dat ze 20 jaar contact hebben gehouden. Anders had ze wel ‘20 jaar later’ geschreven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
ze schreef:
"Na 20 jaar nog niet uitgepraat met deze".
Waar precies suggereert dat een crush?
hahaha wat zeg je?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat straks Mercedes kinderen op de slee narcose winkel voor weer nieuw meel voor haar brood, en verse producten.
Als ik buienradar moet geloven hier ook. Mijn man heeft vriendenweekend, hoop wel dat dat doorgaat want kijk uit naar de rustquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Vrijdag gaat het hier nog een keer los schijnt.
Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar ik lees en hoor op verschillende plekken dat de bevoorrading spaak loopt.
Misschien hebben ze nog restjes ‘stamppotkwak’ in de vriezer..
Haha, terwijl hier amper wat ligt..quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Er zit sneeuw op je autocorrect 😂
Wij kunnen niet eens meer uit ons raam kijken 🙈 Is dichtgesneeuwd 😅quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Haha, terwijl hier amper wat ligt..
Heel serieus neemt ze het nog niet, want het advies was een medisch kinderdagverblijf, maar dat vond ze te ver weg en te moeilijk. Nu gaat hij een paar uur per week naar een ontwikkelgroep oid, maar dat is lang niet zo intensief als een medisch kinderdagverblijf.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik ben blij om te zien dat ze er nu (noodgedwongen waarschijnlijk) toch wat mee moet of heeft gedaan. Ik had de indruk dat ze het nogal bagatelliseerde.
Toen had ze vast ook al maximaal diepgaande gesprekken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het suggereert wel dat ze 20 jaar contact hebben gehouden. Anders had ze wel ‘20 jaar later’ geschreven.
Maar wat ik eerder ook al schreef, wat voor gesprekken voerde zij toen ze 12 was?
Benieuwd of dat veel verder is gegaan dan ‘koud he? Mooie goal! Ga je nog naar het dorpsfeest? Biertje?’quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Toen had ze vast ook al maximaal diepgaande gesprekken.
Voetbalde hij en Koen ook niet samen? Dus idd best grote kans dat ze elkaar al die tijd gewoon gezien en gesproken hebben.
Nou dat bedacht ik me ook net.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:29 schreef papierentas het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zegt, komt op mij over of ze de kinderen nu even op school gedumpt heeft en de meester/juf even oppas mag spelen zodat zij kan 'sporten'. Daarna haalt ze ze weer en morgen en vrijdag blijven ze thuis. De sneeuw van maandag begrijp ik dat ze terugging, maar wat ze nu uitkraamt is echt niet best.
En de kinderen zagen er ook blij uit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat feestje bij MW was vast gezellig maar ik vond het niet een plek waar kinderen tussen horen te lopen. Maar goed. MW was blij.
ik denk daar wel iets anders over.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:13 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nou ik snap het echt hoor. Hier zijn de scholen dicht (VO geeft vandaag en morgen in ieder geval) online lessen. Het blijft sneeuwen, het waait dus het zicht is slecht.
Staat nu toch gewoon even helemaal los van leerplicht en haar eerdere ziekmeldingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |