Twinning is winning? ANWB-sneakerstel?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Inspiratieloos wat een titel betreft dus kom maar door!
Maximaal twinnenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Laatste post in het vorige topic:
MB en Tim hebben dezelfde sneakers. Wat schattig🥰
Volgens Google zou ze 35/36 zijn. Zonder haar Insta-filters is ze nergens.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:53 schreef Johanna38 het volgende:
Oh Milou ziet er echt uit als een uitgebluste huisvrouw. Hoe oud is ze eigenlijk?
Ik loop thuis regelmatig in zo'n pak, vooral s avonds of bijv op zondag (helemaal nu ik hoogzwanger ben), maar niet op insta hahaquote:Op maandag 5 januari 2026 23:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort pyjama? Ik snap dat je dat aantrekt hoor want het zit vast lekker maar toch niet voor zo'n instafilmpje?
Waarschijnlijk hebben ze ook dezelfde maat.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Vreselijk. Dat is misschien leuk als je 16 bent. Oh wacht…quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef JaNeeDan het volgende:
AM schreeuwt toch altijd in de straat? Behalve als S&S aan de deur staan, dan moet ze heel hard zuchtenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat geblèr van AM in de straat naar een wegrijdende MG: hou je snater, die man is volwassen en gaat niet voorzichtiger doen als jij hem dat toeschreeuwt.
Ik loop altijd in een joggingbroek en een hoodie, maar inderdaad niet op insta...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik loop thuis regelmatig in zo'n pak, vooral s avonds of bijv op zondag (helemaal nu ik hoogzwanger ben), maar niet op insta haha
Jvp heeft borg ingeruild voor ocean ofzoietsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Tim binnenkort ook in Mb’s Borg reclames mogen schitteren?
Benieuwd hoelang ze nog samen bij Femmefab zitten of dat de Godfather wel even voor MW regelt dat Sjaak kan vertrekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:24 schreef slowie het volgende:
[..]
Jvp heeft borg ingeruild voor ocean ofzoiets
Heb jij een afkeer of fascinatie op het 'vieze huis' van J&V? Je post er opvallend vaak over..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit jaar geen vieze badkamers, vaatwassers etc. bij J&V. Ze beginnen dit jaar lekker fris met een samenwerking voor schoonmaakartikelen.
Snap niet zo goed wat het probleem is. We schrijven hier over wat we zien en ons verbaast. Als J&V regelmatig iets plaatsen over hun vieze huis dan lijkt het me logisch dat daar hier ook wat vaker over geschreven wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Heb jij een afkeer of fascinatie op het 'vieze huis' van J&V? Je post er opvallend vaak over..
Eens een keer wat anders dan de poly soap 😅quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Heb jij een afkeer of fascinatie op het 'vieze huis' van J&V? Je post er opvallend vaak over..
En heeft ze nog meer water schade🙃quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z (en ongetwijfeld ook de andere kinderen bij HVK) klimt via de radiator op de vensterbank. Dus die zal ook wel op enig moment van de muur losraken.
Volgens mij zijn er hier ook niet veel die hen volgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat het probleem is. We schrijven hier over wat we zien en ons verbaast. Als J&V regelmatig iets plaatsen over hun vieze huis dan lijkt het me logisch dat daar hier ook wat vaker over geschreven wordt.
Wie weet beide.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ook zij hebben geen grenzen. Soms denk ik dat grenzen vervagen wanneer je je leven deelt met zoveel onbekenden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef Mirp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier ook niet veel die hen volgen?
Mij viel gister op dat een van de 2 een foto van een Nijntje sneeuwpop op hun story's had geplaatst. Lekker met dat huis van die mensen erbij, je kan gewoon naar binnen kijken. Dat zou ik echt niet tof vinden, als dat mijn huis was.
Ja zij (en een hoop anderen) zijn verblind door de euros denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ook zij hebben geen grenzen. Soms denk ik dat grenzen vervagen wanneer je je leven deelt met zoveel onbekenden.
Maar zo schrikbarend vies is dat huis helemaal niet. Dus daarom de vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat het probleem is. We schrijven hier over wat we zien en ons verbaast. Als J&V regelmatig iets plaatsen over hun vieze huis dan lijkt het me logisch dat daar hier ook wat vaker over geschreven wordt.
Maar iemand anders vind dat wel... dus 👍 en dat mag! En nu kunnen we weer door...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Maar zo schrikbarend vies is dat huis helemaal niet. Dus daarom de vraag.
Frituurvet droop van de badkamer muur. Uhh ik bedoel de zeep aanslag zoals V het zelf noemde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Waarom word er überhaupt gereageerd op een mening van een user.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dat kan dat jij dat niet vies vind. Ik vind dat wel. Ranzig zelfs. En nogmaals, er wordt hier gereageerd op wat fluflu’s laten zien. En daar mogen wij dan onze mening over geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dat dansje voor de camera van 1 van de tweeling vind ik ook zo erg vanmorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z (en ongetwijfeld ook de andere kinderen bij HVK) klimt via de radiator op de vensterbank. Dus die zal ook wel op enig moment van de muur losraken.
Jammer voor Debbie dat ze ‘offline’ is 😆quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zag bij lottebalijns een automatische voerbak voor de kat voorbijkomen. Zal dat net als laatst met die waterbak nu bij alle fluflu te zien zijn?
Debbie kan wel straks de nieuwe box van AM kopen zodat haar brood een keer luktquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Jammer voor Debbie dat ze ‘offline’ is 😆
Lekker weer zooi naar huis slepenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Debbie kan wel straks de nieuwe box van AM kopen zodat haar brood een keer lukt
Ja, maar Haar Verhaal is precies (…) wat ouders nodig hebben wanneer ze zich uitgeput, gestresst en zonder systeem (..) voelen (symptomen die ook horen bij een parental burn-out)quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Harper het volgende:
AM heeft een gesprek over een onderwerp waarvan ze de betekenis moest opzoeken. Maar toch is zij ervaringsdeskundige. Logisch.
De onzin die ze uitkraamt wordt met de dag gekker en werkelijk alles is reclame. Ik snap ook niet dat ze haar maar blijven interviewen, iedereen is toch onderhand beu van dat idiote geneuzel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, maar Haar Verhaal is precies (…) wat ouders nodig hebben wanneer ze zich uitgeput, gestresst en zonder systeem (..) voelen (symptomen die ook horen bij een parental burn-out)
Ik voel een zelfbenoemd therapeut aankomen in 3..2..1.. 😂
Ik denk dat heel weinig interviewers tijd steken in de voorbereiding qua stories lezen etc. Ze zoeken op ‘groot gezin’ en nog meer blablatermen en benaderen diegene.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De onzin die ze uitkraamt wordt met de dag gekker en werkelijk alles is reclame. Ik snap ook niet dat ze haar maar blijven interviewen, iedereen is toch onderhand beu van dat idiote geneuzel.
Bijzonder he? Zeker omdat het meer dan duidelijk is dat zij na al die jaren klaar is met zorgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, maar Haar Verhaal is precies (…) wat ouders nodig hebben wanneer ze zich uitgeput, gestresst en zonder systeem (..) voelen (symptomen die ook horen bij een parental burn-out)
Ik voel een zelfbenoemd therapeut aankomen in 3..2..1.. 😂
En dat beeld van J. op het einde die dan hulpeloos voor die lade zit met een blik van..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat dansje voor de camera van 1 van de tweeling vind ik ook zo erg vanmorgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |