Half uur later hebben we pas 1 dag aan stories gehad haha. Op dit tempo gaat 't nog lang durenquote:Op maandag 5 januari 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
Spannend! Mies plaatst story’s weer zo te zien. Eindelijk de ontknoping van NYE op de farm?
And also very new everything in English you know (denk NL accent erbij). We go international from now on?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Weer een verongelijkte "ik mag er zijn" tekst erbij. Het is hier al vaker gezegd, maar zal ze mot hebben met haar besties (die haar misschien hebben laten zitten met NYE)?
Haar post, bedoel ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:02 schreef Xmuis het volgende:
[..]
And also very new everything in English you know (denk NL accent erbij). We go international from now on?
Kleine Tim viel mij ook op. Of grote Tim. Wie zal het zeggen?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
Spiegelfoto MW en Tim. Volgens mij is Tim een beetje opgewonden 😅
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😂😂😂😂quote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En als je denkt dat je alles hebt gezien, dan zie je ineens Mies haar foef half uit haar bikinibroekje hangen. Hoezo plaats je dit?
Dat jullie dat allemaal zien... was mij niet opgevallen. Zal eens beter kijken.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En als je denkt dat je alles hebt gezien, dan zie je ineens Mies haar foef half uit haar bikinibroekje hangen. Hoezo plaats je dit?
Dat heb ik dus ook met Dubai, trekt me totaal niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:09 schreef Weerikier het volgende:
Michelle ziet er slecht uit, je kan zien dat ze ongelukkig is. En wat een wijn gaat er weer doorheen, wijn bij de lunch, hele middag op terras ( lijkt me niet dat ze dan aan de gember thee is gegaan) en weer wijn bij het diner. En dan diezelfde avond terug naar NL vliegen, zit ze dan aangeschoten op dat vliegveld en in dat vliegtuig. Waar je zin in hebt..
Beetje off topic maar wat is dat Dubai een vreselijke troosteloze plek zeg! Die stranden met die lelijke gebouwen op de achtergrond. Verschrikkelijk, ik begrijp niet dat hele volksstammen daar mee weg lopen.
Misschien drinkt ze wel gemberthee, maar vindt ze het dat te Jacqish voor op haar socials.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:09 schreef Weerikier het volgende:
Michelle ziet er slecht uit, je kan zien dat ze ongelukkig is. En wat een wijn gaat er weer doorheen, wijn bij de lunch, hele middag op terras ( lijkt me niet dat ze dan aan de gember thee is gegaan) en weer wijn bij het diner. En dan diezelfde avond terug naar NL vliegen, zit ze dan aangeschoten op dat vliegveld en in dat vliegtuig. Waar je zin in hebt..
Beetje off topic maar wat is dat Dubai een vreselijke troosteloze plek zeg! Die stranden met die lelijke gebouwen op de achtergrond. Verschrikkelijk, ik begrijp niet dat hele volksstammen daar mee weg lopen.
Maar ze drinkt maar 2 dagen per week he! Denk dat ze in Dubai hele korte weken hebben dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:09 schreef Weerikier het volgende:
Het was in de recap. Waar ze op het strandbedje zit. De camera gaat van onder naar boven. Daardoor kon ik het niet niet zien.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat jullie dat allemaal zien... was mij niet opgevallen. Zal eens beter kijken.
Ja, wat een dweil is het.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ze drinkt maar 2 dagen per week he! Denk dat ze in Dubai hele korte weken hebben dan.
Ik vind Michelle er uitgeblust uitzien, haar ogen staan dof.
De zwoele blikken van Tim zou ik spontaan van opdrogen.
Echt, zeg gewoon dat je opruimt. Die zooi geloof ik wel. Of eigenlijk niet hahaquote:Op maandag 5 januari 2026 21:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooitje weer, die kastjes bij Milou
Dat pak zit echt vreselijk onflatteus op haar billen 🫣quote:Op maandag 5 januari 2026 22:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft, voor de verandering weer eens een 'clean with me' gepost.
Dat pak wat ze aan heeft doet echt precies niks voor haar.
Wat is dat voor soort pyjama? Ik snap dat je dat aantrekt hoor want het zit vast lekker maar toch niet voor zo'n instafilmpje?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft, voor de verandering weer eens een 'clean with me' gepost.
Dat pak wat ze aan heeft doet echt precies niks voor haar.
Zo heerlijk ook dat MW iedereen probeert wijs te maken dat ze vrienden is met iedereen en iedereen incl Koen op de Farm mag komen. Maar dat Koen ervoor kiest om lekker met z’n nieuwe/oude liefde met háár kinderen oud en nieuw te vieren. Sterk! 💙quote:Op maandag 5 januari 2026 22:28 schreef Babbelaertje het volgende:
Vind MW er in de laatste recaps van de dagen niet erg florissant uitzien,waarschijnlijk door de wijn die rijkelijk vloeide maar op al die beelden lijken der ogen op half7 en loenst ze zelfs een beetje, ze ziet er in ieder geval niet erg stralend en fris uit.
En wolfje geilt ook al lekker op de camera met die verwijfde zwoele blikken.
Geef mij maar de beelden van JVP&koen met lekker een frikandelletje en daarna “thuis” op het bankje.
En wellicht toch ook troubles in familie walk, bij de zwijmelarij post, geeft iemand een reactie “zeg dit tegen mijn kinderen dat ze nooit teveel zijn”waarop MW reageert: doe je goed, had ik ook graag veel veel eerder gehoord.
En dan nog het haar, ziet er inderdaad net zo verlept uit als de rest van haar op het moment maar geen commentaar op de liefste kapster aan huis natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |