En die Tim mag achter haar aan sjokken met de camera. Ik vraag me echt af of ze hem vraagt om haar te filmen terwijl ze quasi nonchalant door de gang van het hotel loopt.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB heeft net een post geplaatst met een hoop nietszeggend geneuzel
Ben meerdere keren in restaurant Spanje wezen etenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
De recensies over die Spaanse restaurants zijn ook niet erg positief. De restaurants in Amsterdam worden volgens mij vooral bezocht door toeristen of volgers. En dat geldt ook voor Pluk in Moraira.
Dat het bomvol Nederlanders zit, zegt toch niets over goede of slechte recensies?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ben meerdere keren in restaurant Spanje wezen eten
En zat er bomvol met Nederlanders.
We hebben vrienden met een huis daar in de buurt en ze komen er al jaren.
Alsnog is het door niemand bevestigd van hun, dus roddels en aannamesquote:Op maandag 5 januari 2026 18:54 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Reality FBI zit er vaak niet ver naast. Ook met de foto in PSV stadion met Tim.
Zie idd nu dat ze het over pluk Amsterdam heeft, dat daar veel toeristen komen.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:20 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat het bomvol Nederlanders zit, zegt toch niets over goede of slechte recensies?
Nog steeds Dubai content. Joh dat hebben we nu wel gezien 5 dagen hetzelfde, lijkt wel 5 weken voor mijn gevoel haha.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
Spannend! Mies plaatst story’s weer zo te zien. Eindelijk de ontknoping van NYE op de farm?
En om 18:15 ligt de jongste te slapen op de bank terwijl de rest filmpjes kijkt. Leg dat arme jongetje gewoon op tijd in bedquote:Op maandag 5 januari 2026 21:42 schreef Henrike het volgende:
Oh die hvk .
Het is wel weer een klaagzang vanaf vanmorgen zeg.
Nu is ze weer zo druk met het huishouden dat ze tot in de avond door moet, dat moeten zoveel moeders volgens mij.
Totdat alles slaapt en aan kant was het hier ook vaak wel 20;00 uur/20:30.
Ze doet werkelijk alsof die 6 kinderen haar overkomen zijn, of voor de deur gelegd.
Had het bij 1 gehouden als alles je zo tegen staat.
Ze telt weer af naar de volgende vakantie.
Wilde het net zeggen, allemaal dezelfde lariekoek luxe eten en wijn drinken, met de buggy rondgereden worden😂quote:Op maandag 5 januari 2026 21:45 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Nog steeds Dubai content. Joh dat hebben we nu wel gezien 5 dagen hetzelfde, lijkt wel 5 weken voor mijn gevoel haha.
De leegte moet toch opgevuld worden. Maar eens; ik heb Tim nu wel genoeg gezien. Zijn blik zegt dat ie heerlijk gaat op de aandacht.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:45 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Nog steeds Dubai content. Joh dat hebben we nu wel gezien 5 dagen hetzelfde, lijkt wel 5 weken voor mijn gevoel haha.
Hoe veel foto's/filmpjes kun je maken in een paar dagen? Ze laat nu al langer Dubai plaatjes zien dan dat ze er geweest is. 🤦♀️quote:Op maandag 5 januari 2026 21:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
En die Tim mag achter haar aan sjokken met de camera. Ik vraag me echt af of ze hem vraagt om haar te filmen terwijl ze quasi nonchalant door de gang van het hotel loopt.
Ja het ziet er niet heel natuurlijk uit.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:47 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mw
Wat zijn die extensions ook lelijk op dat filmpje. Van die rechte matten.
Dat vind ik al heel lang. Het zijn echt van die plakken op haar hoofd.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:47 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mw
Dit is de tegenhanger van Jacqueline haar huis, tuin en keuken content. Zij in een luxe hotel, rondgereden worden in een buggy en luxe uiteten terwijl Jacqueline frikandellen van een prikker eet in een strandtent 😌quote:Op maandag 5 januari 2026 21:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Hoe veel foto's/filmpjes kun je maken in een paar dagen? Ze laat nu al langer Dubai plaatjes zien dan dat ze er geweest is. 🤦♀️
Jaaaa zo zielig.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En om 18:15 ligt de jongste te slapen op de bank terwijl de rest filmpjes kijkt. Leg dat arme jongetje gewoon op tijd in bed
😂quote:Op maandag 5 januari 2026 21:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit is de tegenhanger van Jacqueline haar huis, tuin en keuken content. Zij in een luxe hotel, rondgereden worden in een buggy en luxe uiteten terwijl Jacqueline frikandellen van een prikker eet in een strandtent 😌
Ze heeft ze te lang vind ik, en vooral nu met haar smalle gezicht .quote:Op maandag 5 januari 2026 21:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel lang. Het zijn echt van die plakken op haar hoofd.
Weer een verongelijkte "ik mag er zijn" tekst erbij. Het is hier al vaker gezegd, maar zal ze mot hebben met haar besties (die haar misschien hebben laten zitten met NYE)?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja het ziet er niet heel natuurlijk uit.
Ik vind haar op die foto met Tim ook niet echt stralen. Of de foto is op een ongelukkig moment genomen, of ze heeft iets teveel gedronken. 😬
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft ze te lang vind ik, en vooral nu met haar smalle gezicht .
En persoonlijk vind ik de lichtere kleur mooier
Lijkt net alsof ze die matten maar aan 1 kant heeft hangen daar. De andere kant zal wel over haar schouder hangen maar dat zie je niet. Veel te veel volume bovenop en onderin hangt het plat. Ze zijn veuuul te lang ook. Ik ben sowieso geen fan van haar kapper. In haar matten zit kleurverschil tov haar echt haar. Dit was ook al het geval toen ze blond was.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:47 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |