Ja precies, we weten het nog steeds niet, ook al wordt er zoveel gespeculeerd, alleen zijzelf kennen de waarheid.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:23 schreef slowie het volgende:
[..]
Zijn aannames en roddels.
Misschien ook wel (deels) waarheid, maar in ieder geval door geen van de partijen zelf genoemd
Zo jammer, want dit is toch ontzettend leuk zo'n eerste keer in de sneeuw met je kindje, wat je zegt, krat of wasmand en een stuk touw, en dan samen aan de wandel, dat is toch pret voor twee. Het gaat allemaal aan haar voorbij.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:40 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap echt niks van Sanneke. Dit is waarschijnlijk de eerste sneeuw van Mijan toch? Dan ga je toch naar buiten met je kind, maak je foto's, filmpjes, laat je hem sneeuw voelen, proeven enz. Zet m op de slee, een boodschappenkrat voldoet ook, maak een sneeuwpop.
En sowieso ga zelf naar buiten! Doe een sneeuwballengevecht met elkaar, maak samen een sneeuwpop, ga wandelen door de sneeuw.
Ik heb echt het gevoel dat ze beiden wel wat begeleiding kunnen gebruiken.
Deze reactie kan ook wel anders....'gemekker' . Een stukje zelfinzicht is inmiddels wel op zn plek denk ik. Het is de laatste tijd echt niet oke. En dit melden op dat andere topic zet weinig tot geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit gemekker over moderatie mag de volgende keer in SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Probeer het voor de verandering eensquote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Deze reactie kan ook wel anders....'gemekker' . Een stukje zelfinzicht is inmiddels wel op zn plek denk ik. Het is de laatste tijd echt niet oke. En dit melden op dat andere topic zet weinig tot geen zoden aan de dijk.
Reality FBI zit er vaak niet ver naast. Ook met de foto in PSV stadion met Tim.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:23 schreef slowie het volgende:
[..]
Zijn aannames en roddels.
Misschien ook wel (deels) waarheid, maar in ieder geval door geen van de partijen zelf genoemd
Ik denk dat we het fijne nooit zullen weten, of Iris moet het er al uit persen 😂quote:Op maandag 5 januari 2026 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, we weten het nog steeds niet, ook al wordt er zoveel gespeculeerd, alleen zijzelf kennen de waarheid.
Niet op ingaan, voor je eigen bestwil! 😘quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Deze reactie kan ook wel anders....'gemekker' . Een stukje zelfinzicht is inmiddels wel op zn plek denk ik. Het is de laatste tijd echt niet oke. En dit melden op dat andere topic zet weinig tot geen zoden aan de dijk.
Goede vraag.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik vraag mij af of MW straks met een leuk verhaal komt dat ze maximaal moest bijkomen van het NYE feest en daarom offline was.
Ook zag ik net op Instagram een oud voorstukje van de podcast (6december) dus misschien ben ik mosterd.. maar dan is iris aan het brullen alleen al bij het woord misbruik en dat ze dat zo moeilijk vind aan dochters, dan haakt MW in dat hoe streng je ook bent je het niet kan tegenhouden als het gebeurd.
Waarop iemand in de reacties zich dan (terecht)afvraagt waarom ze ervoor kiezen om hun kinderen voor zo’n groot bereik op Instagram te zetten ook in kwetsbare situaties (douche/bad) als ze zo bang zijn en ervaring hebben met misbruik en de gevolgen hiervan.
Weet iemand of ze hierop terug zijn gekomen in een podcast? Of is dat te diepzinnig en weten ze ook dat ze dat niet recht kunnen praten..
Ik heb dat gereageerd maar dat was hier en niet op hun insta. Is dat op hun insta dan gezegd?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik vraag mij af of MW straks met een leuk verhaal komt dat ze maximaal moest bijkomen van het NYE feest en daarom offline was.
Ook zag ik net op Instagram een oud voorstukje van de podcast (6december) dus misschien ben ik mosterd.. maar dan is iris aan het brullen alleen al bij het woord misbruik en dat ze dat zo moeilijk vind aan dochters, dan haakt MW in dat hoe streng je ook bent je het niet kan tegenhouden als het gebeurd.
Waarop iemand in de reacties zich dan (terecht)afvraagt waarom ze ervoor kiezen om hun kinderen voor zo’n groot bereik op Instagram te zetten ook in kwetsbare situaties (douche/bad) als ze zo bang zijn en ervaring hebben met misbruik en de gevolgen hiervan.
Weet iemand of ze hierop terug zijn gekomen in een podcast? Of is dat te diepzinnig en weten ze ook dat ze dat niet recht kunnen praten..
Nee daar zijn ze (nog) niet op teruggekomen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Ja het word gevraagd door iemand in de reacties op dat voorstukje van de podcast over misbruik(op de Instagram van de podcast) is van 6 december.. zijn meerdere mensen die dit vragen of opmerken waarom ze dan hun kinderen niet beschermen op social mediaquote:Op maandag 5 januari 2026 20:01 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik heb dat gereageerd maar dat was hier en niet op hun insta. Is dat op hun insta dan gezegd?
En tekst die klopt, of op zijn Sannekes?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef slowie het volgende:
Net @:genietmetons tegen gekomen. Zij heeft 2 kinderen met een ex en nu samen met nieuwe partner ook een kindje. Ben benieuwd of ze leuk is om te volgen. Content ziet er wel netjes uit op 't eerste gezicht. Stories met tekst, hou ik van 🤣
Laatste content was dacht ik van vorige week maandag 29-12, was nog van Dubai. We hebben niks recents meer gezien van thuis in NL terwijl ze 30-12 naar huis vloogquote:
Ze heeft deze week nog een foto gepost. Opvallend dat de content van Jacqueline meer reacties krijgt dan die van Michellequote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Laatste content was dacht ik van vorige week maandag 29-12, was nog van Dubai. We hebben niks recents meer gezien van thuis in NL terwijl ze 30-12 naar huis vloog
Oja klopt, maar qua stories loopt ze zeg maar een week achter.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze heeft deze week nog een foto gepost. Opvallend dat de content van Jacqueline meer reacties krijgt dan die van Michelle
Ken niet alle filialen nee, die in Spanje zijn echt top.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Eh…. ken je de keten van dichtbij? Wij hier in Amsterdam vinden dit 1 groot debacle. Slecht personeel, ze gaan soms ineens eerder dicht, het loopt niet perse goed en Iris is er nooit…..
Ze zei ook van miss komen die nog welquote:Op maandag 5 januari 2026 21:02 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Oja klopt, maar qua stories loopt ze zeg maar een week achter.
Ze heeft een dag of 3 geleden wel nog wat dingen aan het hoogtepunt ‘dubai’ toegevoegdquote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Laatste content was dacht ik van vorige week maandag 29-12, was nog van Dubai. We hebben niks recents meer gezien van thuis in NL terwijl ze 30-12 naar huis vloog
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nee sorry, dat consequente is niet waar. Van de week kreeg ik nog een veeg uit de pan op het aanspreken als user van een andere user (van Donna). Nu gaat het berichten lang off topic en wordt er een user aangesproken door een user en dat krijgt notabene een like van Donna (want dit aanspreken beviel natuurlijk wel, wat ik ook snap want ik er werd ook doorgedramd door een user). Maar het gaat hier dus echt niet consequent dat dat dan weer wel kan.
En nu maar wachten tot deze reactie van mij verwijderd gaat worden of ik op aangesproken ga worden door een mod, want ja, zo consequent zal het vast wel weer gaan.
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nee sorry, dat consequente is niet waar. Van de week kreeg ik nog een veeg uit de pan op het aanspreken als user van een andere user (van Donna). Nu gaat het berichten lang off topic en wordt er een user aangesproken door een user en dat krijgt notabene een like van Donna (want dit aanspreken beviel natuurlijk wel, wat ik ook snap want ik er werd ook doorgedramd door een user). Maar het gaat hier dus echt niet consequent dat dat dan weer wel kan.
En nu maar wachten tot deze reactie van mij verwijderd gaat worden of ik op aangesproken ga worden door een mod, want ja, zo consequent zal het vast wel weer gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |