Tja het is ook super lastig voor haar om te bedenken dat bij iedere hoek een wissel is ofzo... ik heb ook maar 1 slee en 3 kinderen 🤷 daarnaast woon ik naast een heuvel en is de halve buurt hier aan het glijden.. als ik nu buiten kjjk zie ik wel 15 kinderen denk ik en een stuk of 4 sleetjes 🤷 en iedereen leent aan elkaar 🤷quote:Op maandag 5 januari 2026 15:57 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En 1 slee met 4 kinderen gaat idd fout. Zelfde als 1 stuk speelgoed voor ze. Maar om nou 4 x een slee aan te schaffen gaat ook wat ver denk ik. Toch maar leren delen...
Oh echt? Hoe zie je dit?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef Loveischocolala het volgende:
Wow de reacties bij Sjaak zijn opeens veel
Liever/milder
En L zonder wanten/handschoenen. Brrr.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk weer even schreeuwende ruzie kinderen online... "zo cute" ofzo? Wie zit op deze beelden te wachten dat ze het filmt en niet ingrijpt?
Dat is debbie haha!quote:Op maandag 5 januari 2026 16:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe zie je dit?
Ik dacht dat ze alles van haar telefoon ging verwijderen
Ik kende het trio helemaal niet voordat ze in het nieuws kwamen met de break-up. Had toen een paar oude vlogs met alleen haar en Koen gekeken (van lang geleden), en ze zagen er wel echt verliefd en gelukkig uit. Dat ze dat op het einde niet meer waren betekent niet dat ze het nooit geweest zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:37 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Bleek het miss toch andersom te zijn...
Ook off-topic, maar doe je voorzichtig? Echt geen alternatieven qua auto o.i.d.?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik had achteraf m’n kinderen ook thuis moeten houden. Moet straks na werktijd om 17.00 uur (ja helaas, geen influencer hier) nog door een hele dikke pak sneeuw gaan rijden met 2 kleintjes. Code oranje en zomerbanden (dom). Dood eng vind ik het. 😬 Vanochtend kwam ik er al 2 tegen die van de weggeraakt waren en het is nu nog veel erger qua sneeuw.
Dus ik snap DBM (voor het eerst 😆) wel.
Wat ik begreep had haar man 1 of 2 restaurants, heeft zij daar een managementsrol in gekregen/vervuld en heeft ze dat dusdanig goed gedaan dat ze nieuwe restaurants konden openen. Ze heeft het dus niet van scratch zelf opgebouwd (vandaar de golddigger comments, denk ik), maar ze heeft er wel een succes van weten te maken. Wat betreft het self-made verhaal allemaal; haar man is bijna 20 jaar ouder, had al een horecazaak, wat mij toch wel doet vermoeden dat hij financieel aardig heeft kunnen bijspringen met allesquote:Op maandag 5 januari 2026 14:15 schreef slowie het volgende:
[..]
Zijn die restaurants allemaal van haar en haar man? Heeft ze die met/door haar man?
Omdat mensen haar eerder golddigger noemde
Tim is meer dan een jeugdliefde. Mies heeft de afgelopen jaren een affaire met hem gehad. Ook tijdens de poly. Toen Koen en Jacq daar in januari achter kwamen, waren ze er klaar mee. Blijkbaar wilde Mies nog door. Maar dat is niet gelukt. Zoiets lijkt me ook moeilijk te lijmen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:23 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik kende het trio helemaal niet voordat ze in het nieuws kwamen met de break-up. Had toen een paar oude vlogs met alleen haar en Koen gekeken (van lang geleden), en ze zagen er wel echt verliefd en gelukkig uit. Dat ze dat op het einde niet meer waren betekent niet dat ze het nooit geweest zijn.
Vind het ook wel een beetje een drama film scenario dat de vrouw die M zelf heeft "uitgenodigd" in haar huwelijk nu alleen verder met haar jeugdliefde gaat. Wat niet haar keus lijkt te zijn.
Snap dan ook niet helemaal waarom M de boeman zou zijn, en lijkt mij echt hartstikke klote om hun dan samen zo gelukkig te zien met de feestdagen. Hoe erg je je kinderen ook stabiliteit gunt van dezelfde stiefmoeder..
Kunnen denk ik wel aannemen dat het mega NYE feest met alle besties niet is doorgegaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:17 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wat is het stil op de gram bij Michelle …
Ja die hebben ze samen opgezet , misschien dat hij die in Moraira al wel al had, dat weet ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:15 schreef slowie het volgende:
[..]
Zijn die restaurants allemaal van haar en haar man? Heeft ze die met/door haar man?
Omdat mensen haar eerder golddigger noemde
Men kan veel van Iris zeggen maar het is echt een harde werker,de de corona periode was mega moeilijke periode voor haar schreef ze laatst en ze heeft de zaken echt goed aan het lopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Denk het wel. Zij en David zijn al heel lang samen, hebben dit samen opgezet.
@Noek....het was volgens mij Deissy die jouw post aanpaste. Donna is altijd echt wel consequent en vooral op de achtergrond.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent toch een mod, of niet dan?
Ga met je verkeersinformatie naar NWS ofzo als jullie mij naar LIF zitten te verwijzen.
En toch, ik weet het niet wat ik van haar vind.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef Loveischocolala het volgende:
Wow de reacties bij Sjaak zijn opeens veel
Liever/milder
En zo is iedereen anders , gelukkig.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit. Wij hebben er niks mee. Hetzelfde geldt voor merkkleding waar de merken groot op staan. Ik vraag me altijd af wat je dan wilt laten zien. Wij geven wel veel geld uit aan vakanties en sport. Daar liggen onze prioriteiten.
Ik denk de hele dag in het huisje en linkjes delen. Waar ze gister waren was er veel sneeuw gevallen! Ze hadden met M eerst kunnen spelen in de sneeuw in die tuin voordat ze vertrokken maar niets gezien.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:31 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik keek niet bij Sanneke vandaag, nu keek ik, in de hoop dat ze lekker buiten wat met M want inmiddels ligt er overal wel sneeuw denk ik?!
Bedoel; gister was ze nog aan het halen dat er thuis geen sneeuw was... zou ze dan vandaag er van genoten hebben??
Eh…. ken je de keten van dichtbij? Wij hier in Amsterdam vinden dit 1 groot debacle. Slecht personeel, ze gaan soms ineens eerder dicht, het loopt niet perse goed en Iris is er nooit…..quote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Men kan veel van Iris zeggen maar het is echt een harde werker,de de corona periode was mega moeilijke periode voor haar schreef ze laatst en ze heeft de zaken echt goed aan het lopen.
De restaurants in Spanje zitten ook op een toplocatie.
En dat met 3 kinderen ( waar ze veel alleen voor zorgde, want man in Spanje) vind ik wel wat zeggen( ze zal ongetwijfeld ook veel hulp hebben.
Maar ze onderneemt ook veel met de kinderen
Nee sorry, dat consequente is niet waar. Van de week kreeg ik nog een veeg uit de pan op het aanspreken als user van een andere user (van Donna). Nu gaat het berichten lang off topic en wordt er een user aangesproken door een user en dat krijgt notabene een like van Donna (want dit aanspreken beviel natuurlijk wel, wat ik ook snap want ik er werd ook doorgedramd door een user). Maar het gaat hier dus echt niet consequent dat dat dan weer wel kan.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:37 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
@:Noek....het was volgens mij Deissy die jouw post aanpaste. Donna is altijd echt wel consequent en vooral op de achtergrond.
Noek weet echt zelf wel dat ik haar post aan heb gepast, want mijn naam staat daaronderquote:Op maandag 5 januari 2026 17:37 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
@:Noek....het was volgens mij Deissy die jouw post aanpaste. Donna is altijd echt wel consequent en vooral op de achtergrond.
Dit gemekker over moderatie mag de volgende keer in SHO / [SHO FB] The SHO goes onquote:Op maandag 5 januari 2026 18:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nee sorry, dat consequente is niet waar. Van de week kreeg ik nog een veeg uit de pan op het aanspreken als user van een andere user (van Donna). Nu gaat het berichten lang off topic en wordt er een user aangesproken door een user en dat krijgt notabene een like van Donna (want dit aanspreken beviel natuurlijk wel, wat ik ook snap want ik er werd ook doorgedramd door een user). Maar het gaat hier dus echt niet consequent dat dat dan weer wel kan.
En nu maar wachten tot deze reactie van mij verwijderd gaat worden of ik op aangesproken ga worden door een mod, want ja, zo consequent zal het vast wel weer gaan.
Ze heeft denk nu het excuus dat Mijan niet de juiste kleding heeft om in de sneeuw te spelen🤪.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik denk de hele dag in het huisje en linkjes delen. Waar ze gister waren was er veel sneeuw gevallen! Ze hadden met M eerst kunnen spelen in de sneeuw in die tuin voordat ze vertrokken maar niets gezien.
Zijn aannames en roddels.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:58 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Tim is meer dan een jeugdliefde. Mies heeft de afgelopen jaren een affaire met hem gehad. Ook tijdens de poly. Toen Koen en Jacq daar in januari achter kwamen, waren ze er klaar mee. Blijkbaar wilde Mies nog door. Maar dat is niet gelukt. Zoiets lijkt me ook moeilijk te lijmen.
De recensies over die Spaanse restaurants zijn ook niet erg positief. De restaurants in Amsterdam worden volgens mij vooral bezocht door toeristen of volgers. En dat geldt ook voor Pluk in Moraira.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Eh…. ken je de keten van dichtbij? Wij hier in Amsterdam vinden dit 1 groot debacle. Slecht personeel, ze gaan soms ineens eerder dicht, het loopt niet perse goed en Iris is er nooit…..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |