abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219750968
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 11:52 schreef opwegnaar het volgende:
Een dag geleden DBM nog op Threads: moe, blaasontsteking, keelpijn, ENORME buikpijn van de antibiotica, en nu staat mevrouw te snowboarden in de sneeuw...is toch ook altijd wonderlijk daar...
Misschien zit daar hetzelfde in het water als in Barneveld
pi_219750979
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk om te zien dat Judith Bob met de slee naar school kan brengen.
En die kinderfoto's van Judith, echt precies Bob.
Ik vind dit oprecht fijn voor haar

Zou Sanneke al van de bank af zijn?
pi_219750995
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het brood van AM ziet er in ieder geval beter uit dan dat van DL 🤣
Dat is niet zo moeilijk
pi_219751016
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Die zal wel de hele ochtend met Mijan buiten in de sneeuw hebben gespeeld neem ik aan 😂
pi_219751044
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 11:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
"Joh","man""nu moet je ophouden."
Dacht dat er hier regels golden over hoe je met elkaar omgaat.
Ik antwoord toch ook netjes volgens mij? Een andere mening hebben mag gewoon, hoef je niet aanvallend om te doen.
Maar het is goed, ga niet verder in discussie.
Je dramt door. Omdat jouw man over de snelweg heeft gereden maakt nog niet dat het veilig is om de weg op te gaan. Veel wegen hier in het noorden zijn niet te doen. En een deel van de snelwegen wel. Er is code oranje afgegeven. Er is no way dat ik met kinderen de auto in ga nu. En dat zouden anderen nu ook niet moeten doen. (Tenzij het echt niet anders kan) Normaliter heeft ze een slap excuus. Nu is er een heel gegronde reden. Wij wonen op 2 minuten loopafstand van school. Dus die zijn gewoon gegaan. Maar ook hier zijn kinderen van buitenaf thuis gebleven. Logisch en verstandig.
pi_219751069
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Die heeft lekker met haar zoon in de sneeuw gespeeld.
pi_219751085
De blik van Koen lijkt zachter. Minder gemaakt. Maarja… ook dat kan compleet fake zijn 😂
pi_219751216
Ik vind Koen en Jacqueline er ook gelukkig uit zien. ❤️

Ik hoop dat Michelle net zo gelukkig is als zij zichzelf laat overkomen, want dat gun je iedereen. Hoop vooral dat ze uiteindelijk voor de kinderen weer goed door een deur kunnen. Je gunt een ander toch het beste.
pi_219751217
DBM neemt ook sneeuwvrij. Van de sportschool zeker. Verklaart alles! Ze neemt dus al maanden sneeuwvrij.
pi_219751288
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:06 schreef slowie het volgende:
Grappig dat mensen zeggen dat koen nu écht gelukkig is, ik zie echt dezelfde koen als toen met mb.
Volgens mij zijn jvp en koen op hetzelfde plekje als destijds met mb.
Koen oogt echt een stuk meer ontspannen en blij dan het afgelopen jaar. Mooi om te zien.
pi_219751294
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 06:52 schreef Lostit het volgende:
Vergis je niet dat mensen met morbide obesitas in 95% ook een eetstoornis hebben en/of andere psychische problemen. Het kan soms heel makkelijk lijken voor een buitenstaander maar dat is het niet.
Net zoals dat we bij iemand met anorexia ook niet zeggen: “eet gewoon wat” is het ook niet fair om te zeggen tegen iemand morbide obesitas “doe gewoon wat”.
Ik noem het altijd een verslaving , en het is moeilijk om te stoppen met roken , en het is nog moeilijker om te stoppen met teveel eten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219751363
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 21:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik strijk niks en daar heeft de hoeveelheid kinderen niks mee te maken.

Volgens AM is strijken een soort zen-moment. Wie weet hebben meer mensen dat.
En daarom kwam haar moeder ook jarenlang strijken…..?!! AM wordt volgens mij vooral zen door overal een verhaal van te maken.
pi_219751418
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die zal wel de hele ochtend met Mijan buiten in de sneeuw hebben gespeeld neem ik aan 😂
Ik hoop het voor hem, maar vrees van niet
pi_219751528
AM heeft een restje moederkoek voor straks..

Het dat zo in broodbaktermen of is het autocorrect?
pi_219751633
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh man nu moet je ophouden hoor.

10:19

Deel deze update
Situatie A32
Zo ziet het eruit op de A32 tussen Akkrum en Grou. De weg is volgens Rijkswaterstaat onbegaanbaar. Voor het Mid-Friesland-Aquaduct bij Grou zijn vrachtwagens stilgevallen die de helling niet meer op komen.

[ afbeelding ]
Hier rond Utrecht ook echt bizarre en vooral gevaarlijke taferelen. (geschaarde vrachtwagens enz) Ik snap echt dat je je kinderen thuishoudt. (scholen besloten rond 9 uur dat het niet te doen was en gaan (eerder) dicht. En superleuk om te zien dat DBM lekker naar buiten gaat met de kinderen en actief meedoet.

[ Bericht 3% gewijzigd door SterreKaatje op 05-01-2026 14:00:03 ]
pi_219751666
Ik had achteraf m’n kinderen ook thuis moeten houden. Moet straks na werktijd om 17.00 uur (ja helaas, geen influencer hier) nog door een hele dikke pak sneeuw gaan rijden met 2 kleintjes. Code oranje en zomerbanden (dom). Dood eng vind ik het. 😬 Vanochtend kwam ik er al 2 tegen die van de weggeraakt waren en het is nu nog veel erger qua sneeuw.

Dus ik snap DBM (voor het eerst 😆) wel.
pi_219751739
Zou Debbie winterbanden of sneeuwketting voor haar bolide hebben 🫣
pi_219751748
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie winterbanden of sneeuwketting voor haar bolide hebben 🫣
Van die glij ski s denk ik
pi_219751749
Podcast mb en Iris:
Mb: kan ook ¤100 jeans aan van Levi's ipv Loewe (die Iris blijkbaar aanheeft). Ik kan alleen de zeep betalen daarvan

Is Iris echt zoooo rijk? Ik denk dat mb echt heel goed verdiend namelijk
pi_219751755
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:34 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat laatste gaat vast niet door, niet alleen omdat het niet goed gaat met MW, maar misschien ook vanwege de toestand in Venezuela.
Ze gaan eind januari pas op influencer trip met nog meer fluflus. Dacht 27 of 28 januari toen te zien op de uitnodiging.
pi_219751774
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:02 schreef slowie het volgende:
Podcast mb en Iris:
Mb: kan ook ¤100 jeans aan van Levi's ipv Loewe (die Iris blijkbaar aanheeft). Ik kan alleen de zeep betalen daarvan

7 restaurants
Prachtig huis in Amsterdam wat nu verbouwd wordt.
In Moraira woont ze echt op het meest mooie dure stuk, prachtige villa. Ze bouwen er nog 1
Dure kleding ook voor de kinderen, tassen enz.
Denk wel dat ze een aardig vermogen heeft ja.
pi_219751844
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2026 13:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Je dramt door. Omdat jouw man over de snelweg heeft gereden maakt nog niet dat het veilig is om de weg op te gaan. Veel wegen hier in het noorden zijn niet te doen. En een deel van de snelwegen wel. Er is code oranje afgegeven. Er is no way dat ik met kinderen de auto in ga nu. En dat zouden anderen nu ook niet moeten doen. (Tenzij het echt niet anders kan) Normaliter heeft ze een slap excuus. Nu is er een heel gegronde reden. Wij wonen op 2 minuten loopafstand van school. Dus die zijn gewoon gegaan. Maar ook hier zijn kinderen van buitenaf thuis gebleven. Logisch en verstandig.
Soms kan het idd niet anders.
pi_219751851
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
7 restaurants
Prachtig huis in Amsterdam wat nu verbouwd wordt.
In Moraira woont ze echt op het meest mooie dure stuk, prachtige villa. Ze bouwen er nog 1
Dure kleding ook voor de kinderen, tassen enz.
Denk wel dat ze een aardig vermogen heeft ja.
Zijn die restaurants allemaal van haar en haar man? Heeft ze die met/door haar man?
Omdat mensen haar eerder golddigger noemde
pi_219751855
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Van die glij ski s denk ik
Een sneeuwscooter 😆
pi_219751900
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Een sneeuwscooter 😆
‘Met mijn toetoetoeter op mijn sneeuw-sneeuwscooter.. daarom toeter ik de hele dag naar jou!..’
pi_219752004
En AM heeft dat luxe-huisje-aan-de-haven helemaal zelf betaald en was ze er zó enthousiast over dat ze er veel over heeft gedeeld, inclusief de link?

Of is ze weer *oepsie* vergeten dat het een betaald partnerschap/ad/uitgenodigd is?

#retorische vraag
pi_219752048
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Met mijn toetoetoeter op mijn sneeuw-sneeuwscooter.. daarom toeter ik de hele dag naar jou!..’
😂 ik heb beeld
pi_219752101
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:15 schreef slowie het volgende:

[..]
Zijn die restaurants allemaal van haar en haar man? Heeft ze die met/door haar man?
Omdat mensen haar eerder golddigger noemde
Denk het wel. Zij en David zijn al heel lang samen, hebben dit samen opgezet.
pi_219752118
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:06 schreef slowie het volgende:
Grappig dat mensen zeggen dat koen nu écht gelukkig is, ik zie echt dezelfde koen als toen met mb.
Volgens mij zijn jvp en koen op hetzelfde plekje als destijds met mb.
Het afgelopen jaar zag je Koen weinig/niet lachen. Hij was echt niet happy. Denk dat hij zijn draai weer heeft gevonden.
pi_219752127
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze had denk ik nooit gedacht dat hij zonder haar zou kunnen.
Bleek het miss toch andersom te zijn...
pi_219752136
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het brood van AM ziet er in ieder geval beter uit dan dat van DL 🤣
Hoe zou het met Deb zijn? Is ze wel actief op fb en tiktok?
pi_219752160
Wow de reacties bij Sjaak zijn opeens veel
Liever/milder
pi_219752171
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:38 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hoe zou het met Deb zijn? Is ze wel actief op fb en tiktok?
Wel online en swiffert waar nodig
pi_219752177
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wel online en swiffert waar nodig
Echt? Bijzonder he! Offline is toch offline, als in (om in mw termen te blijven) app van je telefoon en andere focus
pi_219752290
Dbm "waarom zou je duizenden euro's uitgeven als je ook in je achtertuin kan snowboarden?
🤔 echt slim is de meit niet he? Op een skateboard plank van een mini heuvel glijden vergelijken met een snowboard afdaling...
En die ene dag sneeuw vergelijken met een skigebied
pi_219752411
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:02 schreef slowie het volgende:
Podcast mb en Iris:

Ik denk dat MB die Loewe jeans ook wel kan betalen. Het is maar net wat je belangrijk vindt en waar je het geld voor over hebt. MB geeft het uit aan tassen. Ik zou het liever uitgeven aan zo’n broek van Iris dan aan zo’n tas van MB. Maar als het erop aankomt maak ik helemaal andere keuzes😂
pi_219752597
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat MB die Loewe jeans ook wel kan betalen. Het is maar net wat je belangrijk vindt en waar je het geld voor over hebt. MB geeft het uit aan tassen. Ik zou het liever uitgeven aan zo’n broek van Iris dan aan zo’n tas van MB. Maar als het erop aankomt maak ik helemaal andere keuzes😂
Waarom iemand überhaupt een belachelijk dure jeans of tas zou willen heb ik nooit begrepen. Is dat dan alleen om te showen dat je veel geld hebt? Ik vind dat sneu. Net als die spuuglelijk klokjes, ik noem het merk niet maar wat een walgelijke dingen zijn dat! Ik zou het wel kunnen betalen maar ik hou van mooie dingen 🤣
pi_219752670
Wat is het stil op de gram bij Michelle …
pi_219752687
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:17 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wat is het stil op de gram bij Michelle …
Misschien ook iets tussen haar en Tim? De stilte valt op.
pi_219752710
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh man nu moet je ophouden hoor.

10:19

Deel deze update
Situatie A32
Zo ziet het eruit op de A32 tussen Akkrum en Grou. De weg is volgens Rijkswaterstaat onbegaanbaar. Voor het Mid-Friesland-Aquaduct bij Grou zijn vrachtwagens stilgevallen die de helling niet meer op komen.

[ afbeelding ]
Wat fantastisch dat mijn berichten gewoon gewist worden omdat we het niet over een bepaald onderwerp gaan hebben maar ik wel op de hoogte gehouden moet worden over de verkeerssituatie in jullie omgeving.

Gaat het?
Go hard or go home
  Moderator/colorchick maandag 5 januari 2026 @ 15:25:50 #191
382129 crew  Donna
pi_219752731
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat fantastisch dat mijn berichten gewoon gewist worden omdat we het niet over een bepaald onderwerp gaan hebben maar ik wel op de hoogte gehouden moet worden over de verkeerssituatie in jullie omgeving.

Gaat het?
Ik heb niks gewist.
pi_219752733
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:20 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Misschien ook iets tussen haar en Tim? De stilte valt op.
Denk dat ze in een dwangbuis zit en de man met de hamer is gearriveerd. Het zat er aan te komen
pi_219752845
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb niks gewist.
Je bent toch een mod, of niet dan?
Ga met je verkeersinformatie naar NWS ofzo als jullie mij naar LIF zitten te verwijzen.
Go hard or go home
pi_219752880
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Denk dat ze in een dwangbuis zit en de man met de hamer is gearriveerd. Het zat er aan te komen
Jij zegt het een beetje grof, maar ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
Ze zit er denk ik helemaal doorheen. Podcast gaat ook 2 weken niet door.
Die dwangbuis gaat wat ver, maar ik denk dat ze rock bottom heeft bereikt. Te lang de schijn op willen houden.
pi_219752923
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:39 schreef lila01 het volgende:

[..]
Jij zegt het een beetje grof, maar ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
Ze zit er denk ik helemaal doorheen. Podcast gaat ook 2 weken niet door.
Die dwangbuis gaat wat ver, maar ik denk dat ze rock bottom heeft bereikt. Te lang de schijn op willen houden.
Was ook ietwat sarcastisch. Een dwangbuis bestaat toch ook helemaal niet (meer), toch?
pi_219752932
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:36 schreef Noek het volgende:

[..]
Je bent toch een mod, of niet dan?
Ga met je verkeersinformatie naar NWS ofzo als jullie mij naar LIF zitten te verwijzen.
Volgens mij heeft Deisy een post (nr 74) van jou aangepast en niet Deisy. Maar snapt wel wat je bedoelt, moderatie is hier niet altijd even consequent.
pi_219753013
Hvk weer even schreeuwende ruzie kinderen online... "zo cute" ofzo? Wie zit op deze beelden te wachten dat ze het filmt en niet ingrijpt?
pi_219753030
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:10 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Waarom iemand überhaupt een belachelijk dure jeans of tas zou willen heb ik nooit begrepen. Is dat dan alleen om te showen dat je veel geld hebt? Ik vind dat sneu. Net als die spuuglelijk klokjes, ik noem het merk niet maar wat een walgelijke dingen zijn dat! Ik zou het wel kunnen betalen maar ik hou van mooie dingen 🤣
Dit. Wij hebben er niks mee. Hetzelfde geldt voor merkkleding waar de merken groot op staan. Ik vraag me altijd af wat je dan wilt laten zien. Wij geven wel veel geld uit aan vakanties en sport. Daar liggen onze prioriteiten.
pi_219753053
Ik vind t wel echt leuk om te zien dat DBM een keer wat anders doet dan winkelen, gamen of filmpjes kijken met de kinderen. Dat ze lekker buiten is samen met ze zonder dat er een 'ze zullen er wel ziek van worden' sausje overheen zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219753057
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk weer even schreeuwende ruzie kinderen online... "zo cute" ofzo? Wie zit op deze beelden te wachten dat ze het filmt en niet ingrijpt?
En 1 slee met 4 kinderen gaat idd fout. Zelfde als 1 stuk speelgoed voor ze. Maar om nou 4 x een slee aan te schaffen gaat ook wat ver denk ik. Toch maar leren delen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')