Ik moest hier stiekem hard om lachen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:25 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind dat Koen (van JvP) er erg relaxt en happy uit ziet. Wat een verschil met afgelopen jaar als je hem zag op MW haar social media.
Iris liet trouwens net weten dat er 2 weken geen nieuwe podcast zal zijn, denk wel dat er iets aan de hand is daar in Uden.
Vond de laatste podcast erg nep, waren er gewoon meerdere op 1 dag opgenomen en dan elke keer vragen: hoe gaat het? In de ene podcast was ze helemaal negatief en bleh over kerst etc, en podcast van gisteren was het ‘happy Vibes’ terwijl het gewoon op zelfde dagdeel is opgenomen. Gaat elke podcast over hetzelfde. NEP
Ja heb je gelijk in denk ik, en Dbm doet hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Even los van de problematiek wat speelt met haar dochter. HVK klaagt natuurlijk steen en been over school en het schoolsysteem. Dat voelt zo’n gevoelig meisje juist aan. Ik denk dat hvk ook een heel groot aandeel heeft in de problematiek die er speelt. Tel daarbij op de enorme chaos elke schooldag in de ochtend.
Haar vriendin heeft haar natuurlijk verteld wat hier gezegd werd.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:26 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Story is inmiddels verwijderd 👍🏻
Nee, ik ook niet. Nooit gedaan ook.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:25 schreef slowie het volgende:
@:thezhoufamily
Vier kinderen, een eigen zaak, volledige huishouden zelf doen en zij strijkt alles. Zijn er meer mensen die alles strijken? Ik ken niemand die dat doet
Ja maar als je 20quote:Op maandag 5 januari 2026 10:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Met weer ben ik blij en bevoorrecht dat ik op 5 minuten wandelen van school woon en kan omschakelen naar thuis werken.
Als je denkt dat het voor DBM 20 minuten lopen is naar school dan zit je wel mis.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja maar als je 20
Min moet lopen is dat voor een keer ook niet erg toch? Ik heb juist prachtige herinneringen aan door de sneeuw met slee naar school lopen vroeger.
Kinderen zijn niet van suiker, alhoewel ik bij die van Dbm twijfel
Doet dbm nu ook, ‘thuis werken’ (lees; met haar aapjes in de sneeuw’) 🤓quote:Op maandag 5 januari 2026 10:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Met weer ben ik blij en bevoorrecht dat ik op 5 minuten wandelen van school woon en kan omschakelen naar thuis werken.
Niet vanaf hun huis, maar als ze al een heel stuk dichter bij school was met de auto kon ze alsnog wel een stukje lopen? Wat net iemand (weet niet meer wie) zei, bij haar is 1+1 wel snel 2 😏quote:Op maandag 5 januari 2026 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je denkt dat het voor DBM 20 minuten lopen is naar school dan zit je wel mis.
Ik had al niet verwacht dat ze allebei naar school zouden gaan vandaag. Minimaal 1 met een snotje. Maar de sneeuw heeft ze gered.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Doet dbm nu ook, ‘thuis werken’ (lees; met haar aapjes in de sneeuw’) 🤓
Ja dat is prima dat 1+1 bij haar snel 2 is, maar sommige doen hier wel echt heel negatief.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Niet vanaf hun huis, maar als ze al een heel stuk dichter bij school was met de auto kon ze alsnog wel een stukje lopen? Wat net iemand (weet niet meer wie) zei, bij haar is 1+1 wel snel 2 😏
Vind ook dat ze er goed en relaxed uitzien, Koen lijkt ook gelijk een stuk jonger en JVP ook een stuk minder verlept en opgezwollen(waarschijnlijk wat minder drankgebruik)quote:Op maandag 5 januari 2026 10:40 schreef Parasolletje89 het volgende:
Koen en JvP ogen écht gelukkig. Bij MW was het altijd zo gemaakt. Waarom zou MW boos zijn als het huwelijk met Koen toch al zo slecht ging?
Heb je ook zeker wel gelijk in, maar ik woon zelf redelijk dichtbij dbm, het is hier echt niet zo extreem als in bv Utrecht. Maar goed, als zij het zo goed vindt dan is dat haar keuzequote:Op maandag 5 januari 2026 11:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat is prima dat 1+1 bij haar snel 2 is, maar sommige doen hier wel echt heel negatief.
Het OV rijdt niet eens, er is code oranje afgegeven, de strooiwagens zijn zelfs gestrand op sommige plekken hier en er wordt gewaarschuwd om niet met de auto de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is.
Vertel mij dan waarom je dan in hemelsnaam in de auto zou stappen om je kinderen naar school te brengen?
Ik woon ook dicht bij DBM en het de situaties die ik schets zijn allemaal hier nu (in Friesland, omgeving Joure/Sneek). .quote:Op maandag 5 januari 2026 11:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Heb je ook zeker wel gelijk in, maar ik woon zelf redelijk dichtbij dbm, het is hier echt niet zo extreem als in bv Utrecht. Maar goed, als zij het zo goed vindt dan is dat haar keuze
Ik vind het nu vooral jammer voor de kinderen dat ze sneeuwpret missen op school, verder eens dat het verstandig is om niet met de auto op pad te gaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat is prima dat 1+1 bij haar snel 2 is, maar sommige doen hier wel echt heel negatief.
Het OV rijdt niet eens, er is code oranje afgegeven, de strooiwagens zijn zelfs gestrand op sommige plekken hier en er wordt gewaarschuwd om niet met de auto de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is.
Vertel mij dan waarom je dan in hemelsnaam in de auto zou stappen om je kinderen naar school te brengen?
Ging ook niet over Dbm ik reageerde opquote:Op maandag 5 januari 2026 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je denkt dat het voor DBM 20 minuten lopen is naar school dan zit je wel mis.
Mijn zoon is ook thuis, zn school is dicht mijn andere zoon is gaan werken maar moet zn auto uitgraven vanmiddag.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:58 schreef Donna het volgende:
Ah maar serieus, heel veel kinderen van buitenaf komen nu niet op school, dat is echt niet zo raar. Het OV rijdt hier niet eens en er wordt gewaarschuwd om niet de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is en dan zal je je kinderen kilometers verderop naar school gaan brengen?
Ik zou het ook niet doen.
Feit is dat als je haar eerste story van vanmorgen bekijkt het al zo voorspelbaar was dat ze niet gingen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn man komt net terug rijden uit Friesland, weinig aan de hand volgens hemquote:Op maandag 5 januari 2026 11:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Heb je ook zeker wel gelijk in, maar ik woon zelf redelijk dichtbij dbm, het is hier echt niet zo extreem als in bv Utrecht. Maar goed, als zij het zo goed vindt dan is dat haar keuze
Ja en terecht dus. Waarom zou ze?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Feit is dat als je haar eerste story van vanmorgen bekijkt het al zo voorspelbaar was dat ze niet gingen.
Ik vraag me af , wat had ze gedaan als ze een baan had waar ze niet zomaar vrijaf kon nemen? Dan had ze ze vast wel
Op school
Gebracht denk ik.
En ze was gewoon enorm
Laat vanochtend om naar school te gaan. Daarom geloof ik niet dat ze het geprobeerd heeft.
Nou dat dusquote:Op maandag 5 januari 2026 11:20 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu vooral jammer voor de kinderen sneeuwpret missen op school, verder eens dat het verstandig is om niet met de auto op pad te gaan.
Qua schoolwerk missen ze niet meer dan anders, want ook zonder sneeuw had moeders vandaag al een excuusje op de plank liggen om ze thuis te houden.
Oh man nu moet je ophouden hoor.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Mijn man komt net terug rijden uit Friesland, weinig aan de hand volgens hem
Is goed Donna, jij vind dat ze gelijk heeft ik vind het weer een slap excuus om de kinderen thuis te houden. Mijn man moest voor zijn werk naar Friesland vanuit het Oosten, sommige mensen kunnen er niet voor kiezen niet de weg op te gaan.quote:
Inderdaad het is hier niet voor niks code oranje, scholen die dicht zijn, ov wat niet rijdt dat is echt niet voor 1 vlokje sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh man nu moet je ophouden hoor.
10:19
Deel deze update
Situatie A32
Zo ziet het eruit op de A32 tussen Akkrum en Grou. De weg is volgens Rijkswaterstaat onbegaanbaar. Voor het Mid-Friesland-Aquaduct bij Grou zijn vrachtwagens stilgevallen die de helling niet meer op komen.
[ afbeelding ]
Waarom moet ik ophouden en mag jij doorgaan??quote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Deel deze update
Situatie A32
Zo ziet het eruit op de A32 tussen Akkrum en Grou. De weg is volgens Rijkswaterstaat onbegaanbaar. Voor het Mid-Friesland-Aquaduct bij Grou zijn vrachtwagens stilgevallen die de helling niet meer op komen.
[ afbeelding ]
Ja joh slap excuus.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is goed Donna, jij vind dat ze gelijk heeft ik vind het weer een slap excuus om de kinderen thuis te houden. Mijn man moest voor zijn werk naar Friesland vanuit het Oosten, sommige mensen kunnen er niet voor kiezen niet de weg op te gaan.
Dbm had gewoon geluk dat het sneeuwde want ze had vorig week al de pest in dat de vakantie was afgelopen en ze vond het zoooo jammer dat de kinderen weer naar school moesten net nu het sneeuwde .
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Waarom moet ik ophouden en mag jij doorgaan??
Ben je mijn moeder of zo?
"Joh","man""nu moet je ophouden."quote:
Zij gelooft in haar eigen sprookjes .quote:Op maandag 5 januari 2026 11:52 schreef opwegnaar het volgende:
Een dag geleden DBM nog op Threads: moe, blaasontsteking, keelpijn, ENORME buikpijn van de antibiotica, en nu staat mevrouw te snowboarden in de sneeuw...is toch ook altijd wonderlijk daar...
Dat is zeker een positief punt.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:58 schreef papierentas het volgende:
DBM; Ze is in ieder geval buiten met de kinderen, actief. Ze ligt niet als een zeester op de bank bij de tv met ze.
Ik dacht ook te zien dat het dezelfde plek is. In de reacties bij JvP zag ik om welk park het gaat. Nou, we hoeven geen medelijden te hebben met KB en JvP wat de financiën betreft.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:06 schreef slowie het volgende:
Grappig dat mensen zeggen dat koen nu écht gelukkig is, ik zie echt dezelfde koen als toen met mb.
Volgens mij zijn jvp en koen op hetzelfde plekje als destijds met mb.
Ik weet niet waar ze destijds waren, maar ik herken in deze foto's Ouddorp.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:06 schreef slowie het volgende:
Grappig dat mensen zeggen dat koen nu écht gelukkig is, ik zie echt dezelfde koen als toen met mb.
Volgens mij zijn jvp en koen op hetzelfde plekje als destijds met mb.
klopt is Ouddorp , strandtent boven het waterquote:Op maandag 5 januari 2026 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze destijds waren, maar ik herken in deze foto's Ouddorp.
Zoals ik ook al schreef: het gaat denk ik helemaal niet goed met MW.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:25 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind dat Koen (van JvP) er erg relaxt en happy uit ziet. Wat een verschil met afgelopen jaar als je hem zag op MW haar social media.
Iris liet trouwens net weten dat er 2 weken geen nieuwe podcast zal zijn, denk wel dat er iets aan de hand is daar in Uden.
Dat laatste gaat vast niet door, niet alleen omdat het niet goed gaat met MW, maar misschien ook vanwege de toestand in Venezuela.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:37 schreef Loveischocolala het volgende:
Sjaak en koen zien er idd happy en relaxed samen uit, heerlijk zo weekendje weg.
Mies en Iris gaan nog na curacao zouden miss daar iets doen qua opname zeiden ze in de podcast. Weet alleen niet of er alweer gevlogen word
Ze had denk ik nooit gedacht dat hij zonder haar zou kunnen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:40 schreef Parasolletje89 het volgende:
Koen en JvP ogen écht gelukkig. Bij MW was het altijd zo gemaakt. Waarom zou MW boos zijn als het huwelijk met Koen toch al zo slecht ging?
Maar MG kreeg wel commentaar dat hij niet goed sneed.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het brood van AM ziet er in ieder geval beter uit dan dat van DL 🤣
Wow, wat een sneeuw 😱quote:Op maandag 5 januari 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Deel deze update
Situatie A32
[ afbeelding ]
Het geheim gaat ze straks onthullen. Waarom het nu wel luktequote:Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het brood van AM ziet er in ieder geval beter uit dan dat van DL 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |