abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219749168
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:20 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ach, ze probeert tenminste wat!
Story is inmiddels verwijderd 👍🏻
pi_219749184
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 08:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat er vrij weinig mensen zijn die denken met ‘doe gewoon wat’ allerlei problemen verholpen zullen worden.
Maar blijven zitten op de bank met een klein kind wat behoefte heeft aan prikkels, activiteiten en dingen leren: dat lijkt me niet verstandig. En dan is ‘doe iéts’ een begin.
Dat er daar meerdere problemen spelen lijkt duidelijk, maar geen excuus om ‘dus’ maar helemaal niets te doen.

Je hoeft niet opeens de marathon te rennen, het begint (letterlijk) met kleine stappen.
Ik denk dat hier twee dingen door elkaar heen spelen: de inactiviteit als ouder zijnde hoeft niks te maken te hebben met je gewicht. Ik ken tal van ouders die te zwaar zijn maar wel actief zijn met hun kinderen. En eerlijk is eerlijk, met een kind van 1 hoef je ook niet te gaan hardlopen of sporten, maar samen spelen en je kind mee op pad nemen wel. Sanneke is geen 600lb-er die het huis letterlijk niet meer uit kan. Er zal dus iets anders spelen waardoor zij niets of weinig onderneemt met haar kind. Maar dat kan dus los gezien worden van haar postuur.
pi_219749216
Kellycaresse is tegenwoordig ook alleen nog maar in een sport BH te zien.
pi_219749245
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:26 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Story is inmiddels verwijderd 👍🏻
Haar vriendin die hier meeleest heeft het vast doorgegeven
pi_219749270
Dbm, uiteraard! Kids konden niet op school komen.
Geen idee waar het verkeer nog wel soepel gaat?
Ik heb net 45 minuten gereden over 2,5 km omdat lopen me simpelweg te veel energie ging kosten.
De frustratie van de 45minuten koste misschien wel meer energie ;)
pi_219749303
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 08:11 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ben benieuwd of haar kinderen wel naar school gaan 😆
Maar natuurlijk niet 🙃 Ze kon er niet komen ofzo? En hoe doet de rest dat dan??
pi_219749345
En of Sanneke hier meeleest 🥸🤨
  maandag 5 januari 2026 @ 09:51:06 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219749378
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
De kinderen gaan in een andere plaats naar school. Maar gewoon niet blijven proberen ook...
pi_219749383
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Terwijl voor mijn gevoel je met een bakfiets stabieler staat dan op een " gewone" fiets
Maar de kleine louay wel altijd los in de bakfiets
pi_219749395
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:47 schreef Mallorcameisje het volgende:
En of Sanneke hier meeleest 🥸🤨
100%
En hoezo weken niet op haar eten gelet? Wat was er dan weken dat ze dat niet heeft gedaan?
pi_219749404
Volgt iemand hier Irisboeree? (Hoog)zwanger van derde en twee jonge kids. Pfoeh die zit ook non-stop in de klaagmodus 🙃 Bewuste keus om zo snel na de tweede zwanger te worden, dan denk ik je weet toch dat het pittig wordt?
pi_219749417
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:11 schreef Noek het volgende:

Wat me doet denken aan Lether die gisteren op mijn TT voorbijkwam met haar emotionele afscheidspost.
Nadat ik eindelijk weer bij zinnen was want ik was overmand door emoties zag ik dat ze flink wat haar aan het verliezen is wat een normale bijwerking is van die injecties en wanneer je de benodigde voedingsstoffen niet in acht neemt.
Voor iemand die chronisch ziek is ben je dan echt compleet achterlijk bezig
Ja daarom begreep ik überhaupt die spuitjes niet. En als je het al gebruikt dan onder begeleiding van een arts. Ze maakt mij niet wijs dat zij met al haar klachten groen licht krijgt, ze is echt zo onverstandig bezig.
Ik denk er ook over om met mijn arts te overleggen, krijg de kilo's er niet af, dat komt door verschillende factoren maar ik heb chronische longembolieën .
Maar denk niet dat ze dat een goed idee vind, dan maar een diëtiste raadplegen.
pi_219749437
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
De kinderen gaan in een andere plaats naar school. Maar gewoon niet blijven proberen ook...
Klopt hoor maar volgens mij heeft ze weinig geprobeerd om er te komen inderdaad. Binnen een uur weer terug thuis, ze had toch vlakbij school kunnen parkeren en dan verder lopen? Wel weer een voorspelbaar verhaal
  Moderator / Colorchick maandag 5 januari 2026 @ 09:58:35 #89
382129 crew  Donna
pi_219749452
Ah maar serieus, heel veel kinderen van buitenaf komen nu niet op school, dat is echt niet zo raar. Het OV rijdt hier niet eens en er wordt gewaarschuwd om niet de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is en dan zal je je kinderen kilometers verderop naar school gaan brengen?
Ik zou het ook niet doen.
pi_219749461
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Maar vanavond wel naar de sportschool
pi_219749483
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:56 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Klopt hoor maar volgens mij heeft ze weinig geprobeerd om er te komen inderdaad. Binnen een uur weer terug thuis, ze had toch vlakbij school kunnen parkeren en dan verder lopen? Wel weer een voorspelbaar verhaal
Ja als je om 7:30 al meldt dat je het zoooo jammer vind dat de kids naar school moeten, dat je verdrietig bent dat de school weer begint dan is 1+1 2 toch?
Die heeft niet eens de auto gestart als je het mij vraagt.
pi_219749498
En hvk is ook weer terug in klaagstand.
Als ze ik weet niet wat voor tijd onderweg is naar het Amsterdamse winterparadijs 2 keer in de vakantie klaagt ze toch ook niet dat ze 5 kwartier onderweg is?
Ja ze moet straks weer, ze heeft louay wel vaker in de draagdoek, dan probeer je dat.
En die foto met die sabbelende Louay aan de tiet trek ik ook niet op maandagmorgen.
En louay huilen, ja logisch 5 kwartier door de kou zonder handschoenen
  maandag 5 januari 2026 @ 10:09:44 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219749537
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:56 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Klopt helemaal mijn kind liep gewoon naar school vandaag. Duurt even maar in de sneeuw niet zo erg :+
pi_219749564
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Klopt helemaal mijn kind liep gewoon naar school vandaag. Duurt even maar in de sneeuw niet zo erg :+
Dbm poste het filmpje met de besneeuwde auto 2 uur geleden , dus rond 8:00?
Het is op het filmpje al best licht, ik bracht mijn dochter om 8;15 weg toen was het donkerder.
Als zij een eind van school woont en het weer is zo bar en boos ga je eerder weg lijkt mij.
Ze voert een mooi toneelstukje op.
Die is niet weggeweest
pi_219749578
Met weer ben ik blij en bevoorrecht dat ik op 5 minuten wandelen van school woon en kan omschakelen naar thuis werken.
pi_219749594
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef Henrike het volgende:
En hvk is ook weer terug in klaagstand.
Als ze ik weet niet wat voor tijd onderweg is naar het Amsterdamse winterparadijs 2 keer in de vakantie klaagt ze toch ook niet dat ze 5 kwartier onderweg is?
Ja ze moet straks weer, ze heeft louay wel vaker in de draagdoek, dan probeer je dat.
En die foto met die sabbelende Louay aan de tiet trek ik ook niet op maandagmorgen.
En louay huilen, ja logisch 5 kwartier door de kou zonder handschoenen
Even los van de problematiek wat speelt met haar dochter. HVK klaagt natuurlijk steen en been over school en het schoolsysteem. Dat voelt zo’n gevoelig meisje juist aan. Ik denk dat hvk ook een heel groot aandeel heeft in de problematiek die er speelt. Tel daarbij op de enorme chaos elke schooldag in de ochtend.
pi_219749625
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 09:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar vanavond wel naar de sportschool
Weet ze de weg daar naartoe nog dan? ;)
pi_219749632
Ik vind dat Koen (van JvP) er erg relaxt en happy uit ziet. Wat een verschil met afgelopen jaar als je hem zag op MW haar social media.
Iris liet trouwens net weten dat er 2 weken geen nieuwe podcast zal zijn, denk wel dat er iets aan de hand is daar in Uden.
Vond de laatste podcast erg nep, waren er gewoon meerdere op 1 dag opgenomen en dan elke keer vragen: hoe gaat het? In de ene podcast was ze helemaal negatief en bleh over kerst etc, en podcast van gisteren was het ‘happy Vibes’ terwijl het gewoon op zelfde dagdeel is opgenomen. Gaat elke podcast over hetzelfde. NEP
pi_219749691
Och och AM is er weer, gooit er gelijk twee stiekeme samenwerkingen in. Haar stukje over dat huisje lijkt wel een spreekbeurt van een tienjarige. Een soort van dit, een soort van dat. Jammer dat Mirjam zich zo laat leiden door AM met haar nieuwe insta naam, geloof er niks van dat ze er af is gegooid.. Of Mirjam ambieert ook een toekomst als influencer, ik durf te wedden dat er een hoop volgmoekes op de volgknop drukken nu AM haar heeft getagd🙄
pi_219749695
Sjaak en koen zien er idd happy en relaxed samen uit, heerlijk zo weekendje weg.

Mies en Iris gaan nog na curacao zouden miss daar iets doen qua opname zeiden ze in de podcast. Weet alleen niet of er alweer gevlogen word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')