Ik denk dat hier twee dingen door elkaar heen spelen: de inactiviteit als ouder zijnde hoeft niks te maken te hebben met je gewicht. Ik ken tal van ouders die te zwaar zijn maar wel actief zijn met hun kinderen. En eerlijk is eerlijk, met een kind van 1 hoef je ook niet te gaan hardlopen of sporten, maar samen spelen en je kind mee op pad nemen wel. Sanneke is geen 600lb-er die het huis letterlijk niet meer uit kan. Er zal dus iets anders spelen waardoor zij niets of weinig onderneemt met haar kind. Maar dat kan dus los gezien worden van haar postuur.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk dat er vrij weinig mensen zijn die denken met ‘doe gewoon wat’ allerlei problemen verholpen zullen worden.
Maar blijven zitten op de bank met een klein kind wat behoefte heeft aan prikkels, activiteiten en dingen leren: dat lijkt me niet verstandig. En dan is ‘doe iéts’ een begin.
Dat er daar meerdere problemen spelen lijkt duidelijk, maar geen excuus om ‘dus’ maar helemaal niets te doen.
Je hoeft niet opeens de marathon te rennen, het begint (letterlijk) met kleine stappen.
Haar vriendin die hier meeleest heeft het vast doorgegevenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:26 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Story is inmiddels verwijderd 👍🏻
Maar natuurlijk niet 🙃 Ze kon er niet komen ofzo? En hoe doet de rest dat dan??quote:Op maandag 5 januari 2026 08:11 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ben benieuwd of haar kinderen wel naar school gaan 😆
De kinderen gaan in een andere plaats naar school. Maar gewoon niet blijven proberen ook...quote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet 🙃 Ze kon er niet komen ofzo? En hoe doet de rest dat dan??
Maar de kleine louay wel altijd los in de bakfietsquote:Op maandag 5 januari 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Terwijl voor mijn gevoel je met een bakfiets stabieler staat dan op een " gewone" fiets
100%quote:
Ja daarom begreep ik überhaupt die spuitjes niet. En als je het al gebruikt dan onder begeleiding van een arts. Ze maakt mij niet wijs dat zij met al haar klachten groen licht krijgt, ze is echt zo onverstandig bezig.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:11 schreef Noek het volgende:
Wat me doet denken aan Lether die gisteren op mijn TT voorbijkwam met haar emotionele afscheidspost.
Nadat ik eindelijk weer bij zinnen was want ik was overmand door emoties zag ik dat ze flink wat haar aan het verliezen is wat een normale bijwerking is van die injecties en wanneer je de benodigde voedingsstoffen niet in acht neemt.
Voor iemand die chronisch ziek is ben je dan echt compleet achterlijk bezig
Klopt hoor maar volgens mij heeft ze weinig geprobeerd om er te komen inderdaad. Binnen een uur weer terug thuis, ze had toch vlakbij school kunnen parkeren en dan verder lopen? Wel weer een voorspelbaar verhaalquote:Op maandag 5 januari 2026 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kinderen gaan in een andere plaats naar school. Maar gewoon niet blijven proberen ook...
Maar vanavond wel naar de sportschoolquote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet 🙃 Ze kon er niet komen ofzo? En hoe doet de rest dat dan??
Ja als je om 7:30 al meldt dat je het zoooo jammer vind dat de kids naar school moeten, dat je verdrietig bent dat de school weer begint dan is 1+1 2 toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Klopt hoor maar volgens mij heeft ze weinig geprobeerd om er te komen inderdaad. Binnen een uur weer terug thuis, ze had toch vlakbij school kunnen parkeren en dan verder lopen? Wel weer een voorspelbaar verhaal
Klopt helemaal mijn kind liep gewoon naar school vandaag. Duurt even maar in de sneeuw niet zo ergquote:Op maandag 5 januari 2026 09:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Klopt hoor maar volgens mij heeft ze weinig geprobeerd om er te komen inderdaad. Binnen een uur weer terug thuis, ze had toch vlakbij school kunnen parkeren en dan verder lopen? Wel weer een voorspelbaar verhaal
Dbm poste het filmpje met de besneeuwde auto 2 uur geleden , dus rond 8:00?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klopt helemaal mijn kind liep gewoon naar school vandaag. Duurt even maar in de sneeuw niet zo erg
Even los van de problematiek wat speelt met haar dochter. HVK klaagt natuurlijk steen en been over school en het schoolsysteem. Dat voelt zo’n gevoelig meisje juist aan. Ik denk dat hvk ook een heel groot aandeel heeft in de problematiek die er speelt. Tel daarbij op de enorme chaos elke schooldag in de ochtend.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef Henrike het volgende:
En hvk is ook weer terug in klaagstand.
Als ze ik weet niet wat voor tijd onderweg is naar het Amsterdamse winterparadijs 2 keer in de vakantie klaagt ze toch ook niet dat ze 5 kwartier onderweg is?
Ja ze moet straks weer, ze heeft louay wel vaker in de draagdoek, dan probeer je dat.
En die foto met die sabbelende Louay aan de tiet trek ik ook niet op maandagmorgen.
En louay huilen, ja logisch 5 kwartier door de kou zonder handschoenen
Weet ze de weg daar naartoe nog dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar vanavond wel naar de sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |