Voor gezeik over dingen in de wereld zijn andere topics, hier zijn we chill.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Zootje kloten recepten delen en gezeik over vierkante pizza's, terwijl de wereld in brand staat![]()
Love![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet opsnuiven he.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:11 schreef chufi het volgende:
Zelfs hier lag een dun laagje wit poeder....
nog steeds..
Gelukkig maar en goed zo en ik neem aan dat je dan vloeibaar wasmiddel gebruikt, ik moest ff nadenken want dacht in eerste instantie ieuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit ... lijkt wel waspoeder en dat gebruik ik al jaren niet meer
vloeibaar en doekjesquote:Op zondag 4 januari 2026 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar en goed zo en ik neem aan dat je dan vloeibaar wasmiddel gebruikt, ik moest ff nadenken want dacht in eerste instantie ieuw.
Ik hoop dat het bij jou witter is dan hier.quote:
Valt tegen hier.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij jou witter is dan hier.
Hier is het ook gewoon bijna wegquote:
Jan Willem filmt overal ... ook hier in de buurt heeft ie rondgereden in de nieuwe Mercedesquote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
En wat doet de Utrechtse politie nou met O&N
en als dat afgaat, dan heb je gewoon een uitdaging,
want dan is een deel van het huizenblok .... weg.......
wilde iemand gewoon een professionele vuurwerkshow geven, komen zij het weer verpesten... /squote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Respect voor deze mensenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Er had toch niets mis kunnen gaan ook bij deze 'professionele' vuurwerkshowquote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wilde iemand gewoon een professionele vuurwerkshow geven, komen zij het weer verpesten... /s
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.quote:
Er is nu een constante stroom die over Zuid-Holland ligt. Mjn moeder stuurde uit regio Rotterdam foto's van echt een bizarre hoeveelheid sneeuw, en nu ook mist.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.
Ik vind het erg apart iig. En mist is kut, hier schijnt de zon nog gelukkig.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is nu een constante stroom die over Zuid-Holland ligt. Mjn moeder stuurde uit regio Rotterdam foto's van echt een bizarre hoeveelheid sneeuw, en nu ook mist.
Zon en buien idd.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het erg apart iig. En mist is kut, hier schijnt de zon nog gelukkig.
Toch fokking vaag allemaal.
Vaak hetzelfde volk, hier wonen ook zulke tokkies. Door de sneeuw kan ik nu iig die zooi even niet zien.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:28 schreef RedShoe het volgende:
Ze schoten hier ook zwaar vuurwerk midden in de woonwijk af. Stel idioten en ook nog brand gesticht zag ik gister. Pallets en kerstbomen etc.
En opruimen ho maarStelletje tokkies
Ik stak vroeger ook wel vuurwerk af, maar ruimde de rotzooi netjes de volgende dag weer op.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak hetzelfde volk, hier wonen ook zulke tokkies. Door de sneeuw kan ik nu iig die zooi even niet zien.
Mijn exman stak vroeger wel eens wat af maar inderdaad, volgende dag gewoon even opruimen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik stak vroeger ook wel vuurwerk af, maar ruimde de rotzooi netjes de volgende dag weer op.
En het zijn elk jaar weer dezelfde adressen waar weken daarna nog vuurwerkresten voor de deur liggen. Zelf zien ze het niet (of te dom/lui om te beseffen dat je je eigen troep op ruimt).
Sommige mensen zeggen gewoon ook hardop 'dat moet de gemeente maar doen'. Niet beseffende dat de kosten daarvan net zo hard weer terugkomen bij de (niet hurende) bewoners, als OZB.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik stak vroeger ook wel vuurwerk af, maar ruimde de rotzooi netjes de volgende dag weer op.
En het zijn elk jaar weer dezelfde adressen waar weken daarna nog vuurwerkresten voor de deur liggen. Zelf zien ze het niet (of te dom/lui om te beseffen dat je je eigen troep op ruimt).
Ik snap dat wel alleen is zo'n kort stukje niet goed voor je auto, zeker niet met dit weer.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn collega's er denk ik maar op voorbereiden dat ik de komende week veel thuiswerk, want ik voorzie nu al veel parkeerellende, met alle 'fietsers' die de 15 minuten fietsen naar het werk vervangen door een auto.
Veel te veel domme mensen op deze planeet en niet in iedere gemeente doet de gemeente het zelf of komen ze op bepaalde plekken niet zo vaak en dan doen vrijwilligers het. Ik heb het wel eens gedaan in bepaalde wijken en je wil niet weten hoeveel teringzooi vuurwerk maakt en hoe ontzettend kut het is om op te ruimen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen gewoon ook hardop 'dat moet de gemeente maar doen'. Niet beseffende dat de kosten daarvan net zo hard weer terugkomen bij de (niet hurende) bewoners, als OZB.
Niet te bevatten idd.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn exman stak vroeger wel eens wat af maar inderdaad, volgende dag gewoon even opruimen.
En hier ook dezelfde lui die het niet doen, ik snap mensen al heel lang niet meer.
Zo simpel denken mensen idd. Te gek voor woordenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen gewoon ook hardop 'dat moet de gemeente maar doen'. Niet beseffende dat de kosten daarvan net zo hard weer terugkomen bij de (niet hurende) bewoners, als OZB.
Vooral als het, zoals met dit weer, nat wordtquote:Op zondag 4 januari 2026 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel te veel domme mensen op deze planeet en niet in iedere gemeente doet de gemeente het zelf of komen ze op bepaalde plekken niet zo vaak en dan doen vrijwilligers het. Ik heb het wel eens gedaan in bepaalde wijken en je wil niet weten hoeveel teringzooi vuurwerk maakt en hoe ontzettend kut het is om op te ruimen.
Uhuh inderdaad. Echt ranzig.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vooral als het, zoals met dit weer, nat wordtDan wordt het van dat vieze papierdrek...
Het gaat al dagen zo:quote:Op zondag 4 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.
Zucht, ik begin toch bijna echt te geloven dat het universum niet wil dat ik auto rijd, eerst iedere keer kapot en nu dit weer, heb dinsdag een afspraak waar ik een eind voor moet rijden, ga ik morgen maar afzeggen, heb er geen vertrouwen in.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat al dagen zo:
https://cdn.knmi.nl/knmi/(...)7156812c2d315b74943f
quote:
Het is inderdaad een complot tegen jou.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, ik begin toch bijna echt te geloven dat het universum niet wil dat ik auto rijd, eerst iedere keer kapot en nu dit weer, heb dinsdag een afspraak waar ik een eind voor moet rijden, ga ik morgen maar afzeggen, heb er geen vertrouwen in.
Ja spot er maar mee, sta maar eens een week in mijn schoenen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een complot tegen jou.
En nu moet ik opschieten, want de volgende stafvergadering is over 20 minuten. Onderwerp is, waar kunnen we choco nog meer lastig mee vallen
Die zullen me echt te klein zijn, dus nee thx. Je regelt het maarquote:Op zondag 4 januari 2026 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja spot er maar mee, sta maar eens een week in mijn schoenen.![]()
Zeg maar dat ik even rust wil ja, laat ze maar een ander gaan pesten.
Zullen we de torenhoge cacaoprijzen erin gooien?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een complot tegen jou.
En nu moet ik opschieten, want de volgende stafvergadering is over 20 minuten. Onderwerp is, waar kunnen we choco nog meer lastig mee vallen
Nou vooruit, anders krijg je pijn in je voetjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zullen me echt te klein zijn, dus nee thx. Je regelt het maar
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zullen we de torenhoge cacaoprijzen erin gooien?
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef fietsie het volgende:
Er kwam hier net een sneeuwbui die.... die serieus leek. 5 minuten, toen scheen de zon weer.
Waren die niet aan het dalen?quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zullen we de torenhoge cacaoprijzen erin gooien?
Zitten dingen mee?quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vooruit, anders krijg je pijn in je voetjes.![]()
Gelukkig is er balans, af en toe zitten dingen ook mee. Dat ik mij dit af en toe realiseer is al winst voor mezelf.
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zitten dingen mee?![]()
Mooi, dat is het onderwerp van de vergadering geworden
Zo'n sneeuwbui had ik ook net. Intensief buitje van 5 minuten.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef fietsie het volgende:
Er kwam hier net een sneeuwbui die.... die serieus leek. 5 minuten, toen scheen de zon weer.
Ja, ze zijn weer wat gedaald.quote:
Nee man, chocola is duurder en de verpakkingen kleiner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Meer chocolade eten hequote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer wat gedaald.
Wat gaan we daaraan doen?
Gister was dat ook hier, vandaag niet dus wie weet morgen bij jullie veel sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo'n sneeuwbui had ik ook net. Intensief buitje van 5 minuten.
En alles is weer weg.
Vrijdag...zoals het nu staat.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister was dat ook hier, vandaag niet dus wie weet morgen bij jullie veel sneeuw.
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Choco ondertussen
Die is een beetje te groot voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleiner modelletje dan.![]()
De fabrikanten waarschijnlijk niets.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer wat gedaald.
Wat gaan we daaraan doen?
Waarvan 1.75 belastingen om dingen van te betalen die gevraagd zijn door een kleine minderheid van de inwoners van dit land, of om te voldoen aan EU eisen die door falende belangenbehartiging niet relatief zijn gemaakt aan het feitelijk bewoond oppervlak van de EU landen.quote:
Rechts heeft er een puinhoop van gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarvan 1.75 belastingen om dingen van te betalen die gevraagd zijn door een kleine minderheid van de inwoners van dit land, of om te voldoen aan EU eisen die door falende belangenbehartiging niet relatief zijn gemaakt aan het feitelijk bewoond oppervlak van de EU landen.
Die puinhoop is veroorzaakt in de jaren '80 en '90, op die rokende bergen van geld drainage is alles kansloos.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Rechts heeft er een puinhoop van gemaakt.
Rechts of Linksom of dwars door het midden...we geven elkaar de schuld en lossen verder niks op.
Dat is echt te makkelijk,quote:Op zondag 4 januari 2026 15:15 schreef fietsie het volgende:
Die puinhoop is veroorzaakt in de jaren '80 en '90,
Ikke wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:15 schreef Karzai het volgende:
als je je van slag raken door een beetje sneeuw
Dat bedoel ik niet; in die tijd was het nog mogelijk regels te veranderen zonder dat iedereen die zelfstandig kan kakken er rechtzaken over begon.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is echt te makkelijk,
misschien zijn verkeerde keuzes gemaakt in de tijd. Maar de politiek mag daar nu echt niet meer over huilen. Ze hebben 25+ jaar gehad om het op te lossen.
En ook dat kunnen ze aanpassen he. Die wetteksten liggen niet voor eeuwig vast.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet; in die tijd was het nog mogelijk regels te veranderen zonder dat iedereen die zelfstandig kan kakken er rechtzaken over begon.
Nu is verandering van koers op welk vlak dan ook vrijwel onmogelijk omdat bij iedere wending een extreem klein groepje naar een rechter rent en dan met detail-feitjes uit wetsteksten de wending onmogelijk maakt.
Hier ook steeds, maar blijft helaas niet liggen.quote:
Ik ook, was verdomd voorzichtig lopen naar de supermarkt.quote:
quote:
Maar je bent weer heel thuis.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, was verdomd voorzichtig lopen naar de supermarkt.
quote:Op zondag 4 januari 2026 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Het is nu gewoon klaar. Allemaal netjes doen ja.
quote:
quote:
O o oquote:Op zondag 4 januari 2026 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, was verdomd voorzichtig lopen naar de supermarkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 4 januari 2026 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgquote:Op zondag 4 januari 2026 15:17 schreef fietsie het volgende:
Ah, en we hebben een nieuw gevaar: van windmolenwieken vallend ijs.
Hopen dat je het binnen houdtquote:
Ik hoop dat ook. Soep helpt ook om zouten weer aan te vullenquote:
En fruit lukt dat ook ? En qua drinken is wel belangrijk natuurlijk vocht binnen te krijgen..quote:Op zondag 4 januari 2026 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook. Soep helpt ook om zouten weer aan te vullen
Best wel ja.quote:
* boksquote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Eerst maar even eten klaar maken.
Hier staat boerenkool op het menu.
Oeh lekker hoor, met een worst of gehaktbal erbijquote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Eerst maar even eten klaar maken.
Hier staat boerenkool op het menu.
Gehaktbal iddquote:Op zondag 4 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor, met een worst of gehaktbal erbij
Of roggebrood
Neee geen fruitquote:Op zondag 4 januari 2026 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
En fruit lukt dat ook ? En qua drinken is wel belangrijk natuurlijk vocht binnen te krijgen..
Even zoeken op Google waar je die kan bestellenquote:
Dat is de echo.quote:
Ja maar dat zal wel alleen jullie sporters zijn ... En nu kijk ik Engels voetbalquote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
orf olympische hoogpunten 4 jahrzente
Kerstboomworstelen verlorenquote:
Je weet toch dat bomen altijd sterker zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kerstboomworstelen verloren
(Ik dacht: maandag afvoeren. Ophaalpunt van de gemeente: vanaf dinsdag)
Ja maar ik ben een boom van een vent. Dus dit was een tegenvaller.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet toch dat bomen altijd sterker zijn
Bomen hebben zo'n uitspraak ook niet nodigquote:Op zondag 4 januari 2026 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een boom van een vent. Dus dit was een tegenvaller.
Verdwenen uit mn ATquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef mario390 het volgende:
ja maier in 90er, hirscher, gasser, hoezo post je niks in BB Topic?
Dan loopt de lagere school hier een subsidie mis; die krijgen per boom een bedrag.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Hier laat ik de kerstboom nog tot volgend weekend staan.
En jij een sinasappelquote:Op zondag 4 januari 2026 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan loopt de lagere school hier een subsidie mis; die krijgen per boom een bedrag.
Euh dat weer niet, sowieso kan ik m alleen brengen op een tijdstip dat de school al dicht is, dus het zal me benieuwen hoe ze dit organiserenquote:
O hier is in 1 wijk de sinasappelactie, per ingeleverde boom krijg je een vruchtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh dat weer niet, sowieso kan ik m alleen brengen op een tijdstip dat de school al dicht is, dus het zal me benieuwen hoe ze dit organiseren
oh beetje toeristen troublesquote:Op zondag 4 januari 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een stel die in de Italiaanse alpen wonen, en die hun auto vast hebben staan in de sneeuw.
4 uur ploeteren voor 3 meter achteruit...
Ach hij woont er al jaren, maar had zijn vriendin mee en die wilde ie niet al te ver laten lopen snachts bij min veel.quote:
Ja soms heb je pechquote:Op zondag 4 januari 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een stel die in de Italiaanse alpen wonen, en die hun auto vast hebben staan in de sneeuw.
4 uur ploeteren voor 3 meter achteruit...
okay ik snap er niet veel verder vanquote:Op zondag 4 januari 2026 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach hij woont er al jaren, maar had zijn vriendin mee en die wilde ie niet al te ver laten lopen snachts bij min veel.
Dit was het gevolg
Naar de sneeuw?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Karzai het volgende:
al dat gezeik van die hollanders als er een beetje sneeuw valt en dat ze niet op vakantie kunnen gaan
alleen maar gezeik constant janken als het vliegtuig niet eens gaat ik trap ze dood die boerenkinkels waar het echt omgaatquote:
Allemaal scheldwoorden zeker.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:42 schreef fietsie het volgende:
Zow een Duitse deelnemer aan de Dakar heeft even een snelle woestijnbuggy afgeschreven in de proloog... Hoop nieuwe Duitse woordjes geleerd...
uhuquote:
ABC Oils Inc.?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef Karzai het volgende:
laten wij een vrij en tolerant handelsland blijven, daar is nederland groot mee geworden we zijn tenslotte maar een klein landje
nederlanders hebben internationale instelling en zijn bereid wat te leren en niet in het verleden blijven hangenquote:
Wat voor film?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten films nou zo'n zwak einde hebben soms.
Dit ging zo lang goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |