Voor gezeik over dingen in de wereld zijn andere topics, hier zijn we chill.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Zootje kloten recepten delen en gezeik over vierkante pizza's, terwijl de wereld in brand staat![]()
Love![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet opsnuiven he.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:11 schreef chufi het volgende:
Zelfs hier lag een dun laagje wit poeder....
nog steeds..
Gelukkig maar en goed zo en ik neem aan dat je dan vloeibaar wasmiddel gebruikt, ik moest ff nadenken want dacht in eerste instantie ieuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit ... lijkt wel waspoeder en dat gebruik ik al jaren niet meer
vloeibaar en doekjesquote:Op zondag 4 januari 2026 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar en goed zo en ik neem aan dat je dan vloeibaar wasmiddel gebruikt, ik moest ff nadenken want dacht in eerste instantie ieuw.
Ik hoop dat het bij jou witter is dan hier.quote:
Valt tegen hier.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij jou witter is dan hier.
Hier is het ook gewoon bijna wegquote:
Jan Willem filmt overal ... ook hier in de buurt heeft ie rondgereden in de nieuwe Mercedesquote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
En wat doet de Utrechtse politie nou met O&N
en als dat afgaat, dan heb je gewoon een uitdaging,
want dan is een deel van het huizenblok .... weg.......
wilde iemand gewoon een professionele vuurwerkshow geven, komen zij het weer verpesten... /squote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Respect voor deze mensenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Er had toch niets mis kunnen gaan ook bij deze 'professionele' vuurwerkshowquote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wilde iemand gewoon een professionele vuurwerkshow geven, komen zij het weer verpesten... /s
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.quote:
Er is nu een constante stroom die over Zuid-Holland ligt. Mjn moeder stuurde uit regio Rotterdam foto's van echt een bizarre hoeveelheid sneeuw, en nu ook mist.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.
Ik vind het erg apart iig. En mist is kut, hier schijnt de zon nog gelukkig.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is nu een constante stroom die over Zuid-Holland ligt. Mjn moeder stuurde uit regio Rotterdam foto's van echt een bizarre hoeveelheid sneeuw, en nu ook mist.
Zon en buien idd.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het erg apart iig. En mist is kut, hier schijnt de zon nog gelukkig.
Toch fokking vaag allemaal.
Vaak hetzelfde volk, hier wonen ook zulke tokkies. Door de sneeuw kan ik nu iig die zooi even niet zien.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:28 schreef RedShoe het volgende:
Ze schoten hier ook zwaar vuurwerk midden in de woonwijk af. Stel idioten en ook nog brand gesticht zag ik gister. Pallets en kerstbomen etc.
En opruimen ho maarStelletje tokkies
Ik stak vroeger ook wel vuurwerk af, maar ruimde de rotzooi netjes de volgende dag weer op.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak hetzelfde volk, hier wonen ook zulke tokkies. Door de sneeuw kan ik nu iig die zooi even niet zien.
Mijn exman stak vroeger wel eens wat af maar inderdaad, volgende dag gewoon even opruimen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik stak vroeger ook wel vuurwerk af, maar ruimde de rotzooi netjes de volgende dag weer op.
En het zijn elk jaar weer dezelfde adressen waar weken daarna nog vuurwerkresten voor de deur liggen. Zelf zien ze het niet (of te dom/lui om te beseffen dat je je eigen troep op ruimt).
Sommige mensen zeggen gewoon ook hardop 'dat moet de gemeente maar doen'. Niet beseffende dat de kosten daarvan net zo hard weer terugkomen bij de (niet hurende) bewoners, als OZB.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik stak vroeger ook wel vuurwerk af, maar ruimde de rotzooi netjes de volgende dag weer op.
En het zijn elk jaar weer dezelfde adressen waar weken daarna nog vuurwerkresten voor de deur liggen. Zelf zien ze het niet (of te dom/lui om te beseffen dat je je eigen troep op ruimt).
Ik snap dat wel alleen is zo'n kort stukje niet goed voor je auto, zeker niet met dit weer.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn collega's er denk ik maar op voorbereiden dat ik de komende week veel thuiswerk, want ik voorzie nu al veel parkeerellende, met alle 'fietsers' die de 15 minuten fietsen naar het werk vervangen door een auto.
Veel te veel domme mensen op deze planeet en niet in iedere gemeente doet de gemeente het zelf of komen ze op bepaalde plekken niet zo vaak en dan doen vrijwilligers het. Ik heb het wel eens gedaan in bepaalde wijken en je wil niet weten hoeveel teringzooi vuurwerk maakt en hoe ontzettend kut het is om op te ruimen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen gewoon ook hardop 'dat moet de gemeente maar doen'. Niet beseffende dat de kosten daarvan net zo hard weer terugkomen bij de (niet hurende) bewoners, als OZB.
Niet te bevatten idd.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn exman stak vroeger wel eens wat af maar inderdaad, volgende dag gewoon even opruimen.
En hier ook dezelfde lui die het niet doen, ik snap mensen al heel lang niet meer.
Zo simpel denken mensen idd. Te gek voor woordenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen gewoon ook hardop 'dat moet de gemeente maar doen'. Niet beseffende dat de kosten daarvan net zo hard weer terugkomen bij de (niet hurende) bewoners, als OZB.
Vooral als het, zoals met dit weer, nat wordtquote:Op zondag 4 januari 2026 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel te veel domme mensen op deze planeet en niet in iedere gemeente doet de gemeente het zelf of komen ze op bepaalde plekken niet zo vaak en dan doen vrijwilligers het. Ik heb het wel eens gedaan in bepaalde wijken en je wil niet weten hoeveel teringzooi vuurwerk maakt en hoe ontzettend kut het is om op te ruimen.
Uhuh inderdaad. Echt ranzig.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vooral als het, zoals met dit weer, nat wordtDan wordt het van dat vieze papierdrek...
Het gaat al dagen zo:quote:Op zondag 4 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.
Zucht, ik begin toch bijna echt te geloven dat het universum niet wil dat ik auto rijd, eerst iedere keer kapot en nu dit weer, heb dinsdag een afspraak waar ik een eind voor moet rijden, ga ik morgen maar afzeggen, heb er geen vertrouwen in.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat al dagen zo:
https://cdn.knmi.nl/knmi/(...)7156812c2d315b74943f
quote:
Het is inderdaad een complot tegen jou.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht, ik begin toch bijna echt te geloven dat het universum niet wil dat ik auto rijd, eerst iedere keer kapot en nu dit weer, heb dinsdag een afspraak waar ik een eind voor moet rijden, ga ik morgen maar afzeggen, heb er geen vertrouwen in.
Ja spot er maar mee, sta maar eens een week in mijn schoenen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een complot tegen jou.
En nu moet ik opschieten, want de volgende stafvergadering is over 20 minuten. Onderwerp is, waar kunnen we choco nog meer lastig mee vallen
Die zullen me echt te klein zijn, dus nee thx. Je regelt het maarquote:Op zondag 4 januari 2026 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja spot er maar mee, sta maar eens een week in mijn schoenen.![]()
Zeg maar dat ik even rust wil ja, laat ze maar een ander gaan pesten.
Zullen we de torenhoge cacaoprijzen erin gooien?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een complot tegen jou.
En nu moet ik opschieten, want de volgende stafvergadering is over 20 minuten. Onderwerp is, waar kunnen we choco nog meer lastig mee vallen
Nou vooruit, anders krijg je pijn in je voetjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zullen me echt te klein zijn, dus nee thx. Je regelt het maar
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zullen we de torenhoge cacaoprijzen erin gooien?
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef fietsie het volgende:
Er kwam hier net een sneeuwbui die.... die serieus leek. 5 minuten, toen scheen de zon weer.
Waren die niet aan het dalen?quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zullen we de torenhoge cacaoprijzen erin gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |