* boksquote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Eerst maar even eten klaar maken.
Hier staat boerenkool op het menu.
Oeh lekker hoor, met een worst of gehaktbal erbijquote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Eerst maar even eten klaar maken.
Hier staat boerenkool op het menu.
Gehaktbal iddquote:Op zondag 4 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor, met een worst of gehaktbal erbij
Of roggebrood
Neee geen fruitquote:Op zondag 4 januari 2026 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
En fruit lukt dat ook ? En qua drinken is wel belangrijk natuurlijk vocht binnen te krijgen..
Even zoeken op Google waar je die kan bestellenquote:
Dat is de echo.quote:
Ja maar dat zal wel alleen jullie sporters zijn ... En nu kijk ik Engels voetbalquote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
orf olympische hoogpunten 4 jahrzente
Kerstboomworstelen verlorenquote:
Je weet toch dat bomen altijd sterker zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kerstboomworstelen verloren
(Ik dacht: maandag afvoeren. Ophaalpunt van de gemeente: vanaf dinsdag)
Ja maar ik ben een boom van een vent. Dus dit was een tegenvaller.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet toch dat bomen altijd sterker zijn
Bomen hebben zo'n uitspraak ook niet nodigquote:Op zondag 4 januari 2026 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een boom van een vent. Dus dit was een tegenvaller.
Verdwenen uit mn ATquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef mario390 het volgende:
ja maier in 90er, hirscher, gasser, hoezo post je niks in BB Topic?
Dan loopt de lagere school hier een subsidie mis; die krijgen per boom een bedrag.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Hier laat ik de kerstboom nog tot volgend weekend staan.
En jij een sinasappelquote:Op zondag 4 januari 2026 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan loopt de lagere school hier een subsidie mis; die krijgen per boom een bedrag.
Euh dat weer niet, sowieso kan ik m alleen brengen op een tijdstip dat de school al dicht is, dus het zal me benieuwen hoe ze dit organiserenquote:
O hier is in 1 wijk de sinasappelactie, per ingeleverde boom krijg je een vruchtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh dat weer niet, sowieso kan ik m alleen brengen op een tijdstip dat de school al dicht is, dus het zal me benieuwen hoe ze dit organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |