* boksquote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Eerst maar even eten klaar maken.
Hier staat boerenkool op het menu.
Oeh lekker hoor, met een worst of gehaktbal erbijquote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef RedShoe het volgende:
Eerst maar even eten klaar maken.
Hier staat boerenkool op het menu.
Gehaktbal iddquote:Op zondag 4 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor, met een worst of gehaktbal erbij
Of roggebrood
Neee geen fruitquote:Op zondag 4 januari 2026 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
En fruit lukt dat ook ? En qua drinken is wel belangrijk natuurlijk vocht binnen te krijgen..
Even zoeken op Google waar je die kan bestellenquote:
Dat is de echo.quote:
Ja maar dat zal wel alleen jullie sporters zijn ... En nu kijk ik Engels voetbalquote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
orf olympische hoogpunten 4 jahrzente
Kerstboomworstelen verlorenquote:
Je weet toch dat bomen altijd sterker zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kerstboomworstelen verloren
(Ik dacht: maandag afvoeren. Ophaalpunt van de gemeente: vanaf dinsdag)
Ja maar ik ben een boom van een vent. Dus dit was een tegenvaller.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet toch dat bomen altijd sterker zijn
Bomen hebben zo'n uitspraak ook niet nodigquote:Op zondag 4 januari 2026 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een boom van een vent. Dus dit was een tegenvaller.
Verdwenen uit mn ATquote:Op zondag 4 januari 2026 19:22 schreef mario390 het volgende:
ja maier in 90er, hirscher, gasser, hoezo post je niks in BB Topic?
Dan loopt de lagere school hier een subsidie mis; die krijgen per boom een bedrag.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Hier laat ik de kerstboom nog tot volgend weekend staan.
En jij een sinasappelquote:Op zondag 4 januari 2026 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan loopt de lagere school hier een subsidie mis; die krijgen per boom een bedrag.
Euh dat weer niet, sowieso kan ik m alleen brengen op een tijdstip dat de school al dicht is, dus het zal me benieuwen hoe ze dit organiserenquote:
O hier is in 1 wijk de sinasappelactie, per ingeleverde boom krijg je een vruchtquote:Op zondag 4 januari 2026 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh dat weer niet, sowieso kan ik m alleen brengen op een tijdstip dat de school al dicht is, dus het zal me benieuwen hoe ze dit organiseren
oh beetje toeristen troublesquote:Op zondag 4 januari 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een stel die in de Italiaanse alpen wonen, en die hun auto vast hebben staan in de sneeuw.
4 uur ploeteren voor 3 meter achteruit...
Ach hij woont er al jaren, maar had zijn vriendin mee en die wilde ie niet al te ver laten lopen snachts bij min veel.quote:
Ja soms heb je pechquote:Op zondag 4 januari 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een stel die in de Italiaanse alpen wonen, en die hun auto vast hebben staan in de sneeuw.
4 uur ploeteren voor 3 meter achteruit...
okay ik snap er niet veel verder vanquote:Op zondag 4 januari 2026 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach hij woont er al jaren, maar had zijn vriendin mee en die wilde ie niet al te ver laten lopen snachts bij min veel.
Dit was het gevolg
Naar de sneeuw?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Karzai het volgende:
al dat gezeik van die hollanders als er een beetje sneeuw valt en dat ze niet op vakantie kunnen gaan
alleen maar gezeik constant janken als het vliegtuig niet eens gaat ik trap ze dood die boerenkinkels waar het echt omgaatquote:
Allemaal scheldwoorden zeker.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:42 schreef fietsie het volgende:
Zow een Duitse deelnemer aan de Dakar heeft even een snelle woestijnbuggy afgeschreven in de proloog... Hoop nieuwe Duitse woordjes geleerd...
uhuquote:
ABC Oils Inc.?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef Karzai het volgende:
laten wij een vrij en tolerant handelsland blijven, daar is nederland groot mee geworden we zijn tenslotte maar een klein landje
nederlanders hebben internationale instelling en zijn bereid wat te leren en niet in het verleden blijven hangenquote:
Wat voor film?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten films nou zo'n zwak einde hebben soms.
Dit ging zo lang goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |