oh beetje toeristen troublesquote:Op zondag 4 januari 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een stel die in de Italiaanse alpen wonen, en die hun auto vast hebben staan in de sneeuw.
4 uur ploeteren voor 3 meter achteruit...
Ach hij woont er al jaren, maar had zijn vriendin mee en die wilde ie niet al te ver laten lopen snachts bij min veel.quote:
Ja soms heb je pechquote:Op zondag 4 januari 2026 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een stel die in de Italiaanse alpen wonen, en die hun auto vast hebben staan in de sneeuw.
4 uur ploeteren voor 3 meter achteruit...
okay ik snap er niet veel verder vanquote:Op zondag 4 januari 2026 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach hij woont er al jaren, maar had zijn vriendin mee en die wilde ie niet al te ver laten lopen snachts bij min veel.
Dit was het gevolg
Naar de sneeuw?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:18 schreef Karzai het volgende:
al dat gezeik van die hollanders als er een beetje sneeuw valt en dat ze niet op vakantie kunnen gaan
alleen maar gezeik constant janken als het vliegtuig niet eens gaat ik trap ze dood die boerenkinkels waar het echt omgaatquote:
Allemaal scheldwoorden zeker.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:42 schreef fietsie het volgende:
Zow een Duitse deelnemer aan de Dakar heeft even een snelle woestijnbuggy afgeschreven in de proloog... Hoop nieuwe Duitse woordjes geleerd...
uhuquote:
ABC Oils Inc.?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef Karzai het volgende:
laten wij een vrij en tolerant handelsland blijven, daar is nederland groot mee geworden we zijn tenslotte maar een klein landje
nederlanders hebben internationale instelling en zijn bereid wat te leren en niet in het verleden blijven hangenquote:
Wat voor film?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten films nou zo'n zwak einde hebben soms.
Dit ging zo lang goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |