Dat ligt toch echt aan de vorm van van Veen vandaag, maar shit happens! Volgend jaar weer een kans!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Eerst 2x 180 en daarna leg verliezen, het mag gewoon niet vandaag
Denk niet dat hij beter gooit dan GVV.quote:
Dat is prima.quote:
Ik had een 7-4 of daaromtrent verwacht. Met een beetje spanning.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
En toch had ik niet heel veel anders verwacht, maar je hoopt op meer
Waarom krijgt deze vent nog een podium?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Raymond was het spannender geweest als Van Veen beter had gespeeld. Prachtige analyse.
Analyses van dartswedstrijden ... ze kunnen beter reclame uitzenden voor de pegels!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Raymond was het spannender geweest als Van Veen beter had gespeeld. Prachtige analyse.
Als hij net zo veel raak gooit als gister wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:25 schreef Zorro het volgende:
Pakt van Veen zijn kansen dan is het 4-3 of zo. Mischien.
Agnetha.quote:
Heeft centjes nodigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom krijgt deze vent nog een podium?
Veel beter is er niet te vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als we dat ook niet meer doen hangt hij aan een touw.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef heywoodu het volgende:
Karim naaperquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef heywoodu het volgende:
Nee, die miste ook teveel.quote:
Omdat hij wel puur is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Of apres skien in Crans Montana.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Straya gaat plaatsvervangend naar de Brienenoord.
Omdat we zonder hem uberhaupt nu niet hiernaar aan het kijken zouden zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet als ie dezelfde vorm als GVV zou hebben.quote:
Eerst nog even langs de shoarmazaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Straya gaat plaatsvervangend naar de Brienenoord.
Als hij net zo veel raak gooit als gister wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:25 schreef Zorro het volgende:
Pakt van Veen zijn kansen dan is het 4-3 of zo. Mischien.
1tje maar tot 6-5 in de laatste set.quote:
Blijven donerenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar het volgende WK jongens!
Als dit forum nog bestaat
Schorsen die Littler.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:29 schreef Marcoss het volgende:
Dit kost de PDC flink wat bieromzet, zo'n korte finale
Gaat nog wel even door denk ik, beetje muziek ect.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:29 schreef Marcoss het volgende:
Dit kost de PDC flink wat bieromzet, zo'n korte finale
Iedereen wil dat.quote:
Ziedend!quote:
Genieten van morgen met 4 ton in je zak wakker wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Genieten als je met 7-1 wordt weggespeeld?
128 moet nog lukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we op 127 topics uitkomen dit jaar?
Dat is morgen pas en het is ws nog geen 150kquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genieten van morgen met 4 ton in je zak wakker worden
Ja, met manifest á la Nils van der Poel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef Kingside het volgende:
Kunnen we nog een pensioensaankondiging van Littler verwachten na deze wereldtitel?
Denk het wel, Koert gaat e.e.a. nog nabespreken en daarna twee toespraken. Dit duurt nog wel uurtje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we op 127 topics uitkomen dit jaar?
Ok.quote:
Waarom stoppen op je 50e?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Als Littler nog tot zijn 50ste doorgaat dan zijn de meesten hier al dood voordat we weer een spannende finale zien.
dat is voor jou nog steeds ongeveer 212.000 jaar kauwgompapiertjes prikkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is morgen pas en het is ws nog geen 150k
Mist de European Championship en World Masters nog op zijn lijstje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef Kingside het volgende:
Kunnen we nog een pensioensaankondiging van Littler verwachten na deze wereldtitel?
Of Van Gerwen moet zijn topvorm weer terugvinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Als Littler nog tot zijn 50ste doorgaat dan zijn de meesten hier al dood voordat we weer een spannende finale zien.
Zal wel een keer een inzinking krijgen of darteritus of gewoon geen zin of er komt wel weer iemand die nog beter is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Als jij het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo oud is men hier nou ook weer nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Wordt aan gewerktquote:
Jaartje wachten dus nogquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mist de European Championship en World Masters nog op zijn lijstje.
Dan kan ik tijdens mijn pensioen weer genieten van darts.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
verkapte doodsverwensingquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Ja of Barney moet zijn topvorm weer terugvindenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of Van Gerwen moet zijn topvorm weer terugvinden.
Denk dat het gemiddelde hier 40/45 is. Velen zullen dat dus niet meemaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo oud is men hier nou ook weer niet
Er zijn er maar weinig die het echt lang volhouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een keer een inzinking krijgen of darteritus of gewoon geen zin of er komt wel weer iemand die nog beter is.
Ja, maar dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of Barney moet zijn topvorm weer terugvinden
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het gemiddelde hier 40/45 is. Velen zullen dat dus niet meemaken.
zo goed is Barney nooit geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of Barney moet zijn topvorm weer terugvinden
Zelfs met een geweldige finale was het niet een al te best toernooi geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een kut avond zo, waardeloos toernooi
Al zit ik ruftend in een rolstoel, ik zal erbij zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfs met een geweldige finale was het niet een al te best toernooi geweest.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zo goed is Barney nooit geweest
Had Van Gerwen maar niet 4 finales moeten verliezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Littler heeft dus volgend jaar, na 4 deelnames al evenveel wereldtitels als van Gerwen.
That’s what she saidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
En die finish zegt eigenlijk wel weer genoeg.
En als je @tong80 even niet meerekent, wat is het gemiddelde danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het gemiddelde hier 40/45 is. Velen zullen dat dus niet meemaken.
Nog een keer is onnodig.quote:
Ik denk dat hij nooit meer een kwartfinale op een WK gaat halenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef wdn het volgende:
Netjes gedaan van Littler.
Maar Gian pakt nog wel een keer een WK
Vol in het gezicht van GVV.quote:
Littler speelde niet slecht idd.quote:
En hoe.quote:
lol..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef wdn het volgende:
Netjes gedaan van Littler.
Maar Gian pakt nog wel een keer een WK
Ik bedacht net dat die Rob Cross ook maar een behoorlijke eendagsvlieg is geweest hequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een keer een inzinking krijgen of darteritus of gewoon geen zin of er komt wel weer iemand die nog beter is.
Mali - Tunesie, dat stevent af op strafschoppenquote:
Dat dacht Gian ook bij al die finishes van Littlerquote:
Ik ga It: Welcome to Derry verder kijken.quote:
Dit. Die finish was echt zo'n gigantisch statement.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
En die finish zegt eigenlijk wel weer genoeg.
Daar kan ik niet om maliquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mali - Tunesie, dat stevent af op strafschoppen
Tis de meest sexy sportman op aardequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Zou z’n vriendin op zijn uiterlijk vallen?
100%, en ze is goed in braille.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Niet eens 100 gemiddeld waar vele legs inzitten waar hij geen pijl op de dubbel kreeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Matige statistieken van van Veen. Ging gisteren veel beter.
[ afbeelding ]
Ah, toch nog doping.quote:
Maar er stond wel spanning op bij de deelnemers en aanhang.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Waarom dat gehuil? Het is niet alsof dit heel spannend was
Daar heeft Samuel Welten een liedje over gezongenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Hup Frenkiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel nog even een kwartiertje in bij Barça.
Ja dan moet Bitcoin nog wel een paar tientjes stijgen wil ik dat op mijn rekening hebben.quote:
Flop WKquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het wel een dikke tegenvaller wat we qua spanning sinds de 3e ronde te zien hebben gekregen.
Veel te veel eenzijdige potten, zonder enige spanning, op Van Veen - Anderson na en zelfs dat was uiteindelijk 6-3 en niet in de buurt van all the way.
quote:
Wiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Binnenkort meer tegenstand erbij met Mitchell Lawrie god
Met aftrek van fees en belastingen 200k over.quote:
ZIEDENDquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Rnie het volgende:
Met dat miljoentje kan die aardig wat kebabjes kopen.
Kut dikzak.
Nooit meer kijken.
Vond alleen Anderson v Wattimena leuk, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het wel een dikke tegenvaller wat we qua spanning sinds de 3e ronde te zien hebben gekregen.
Veel te veel eenzijdige potten, zonder enige spanning, op Van Veen - Anderson na en zelfs dat was uiteindelijk 6-3 en niet in de buurt van all the way.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja viaplaids nog even opzeggen. Schuif die premmeliek ook maar in je reet
Idd niet vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wattimena en Anderson hebben wel geleverd qua genot, de rest was vooral eenzijdig ja. Doets - Aspinall nog wel leuk. Littler - Cross. Maar vanaf daarna tot en met de finale tsjaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
De PDC gaat ook wel inzien dat als dit nog 5 jaar zo doorgaat, de belangstelling gaat teruglopen
Mee eens, laat ViaPlay maar failliet gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
De enige die Littler nog kan stoppen is zijn cardioloog.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?
Ik keek elders en zippy is met vakantie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, ik was eens gekomen naar DRT, is Zippy er niet en Coco komt ook pas als het afgelopen is
Paar potten daarvoor waren wel absoluut genot:quote:
Jezus?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.
Fucking SramViaPlay.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gian in de herkansing gaat ws een stuk beter. Die had toch teveel bibbers en in het koppiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Erg leuk dat Van de Voort speciaal die kant op gegaan is en een kutfinale heeft gekregen.
Dat laatste wist ik al welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keek elders en zippy is met vakantie.
Hij is idd niet gegaan. Had er al geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?
Had denk ik weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En toch had ik het willen zien als het 2-0 in sets was geworden
Gewonnen van Rotterdam hedenavond!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Helder, basketbalstad van Nederland! Toch in ieder geval bij de dames.
Ik had op dat moment al het idee dat dat een heel belangrijke was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Littler heeft dit jaar zoveel wedstrijden gespeeld waar zijn tegenstander een marge had, en er daarna met een stormwals overheen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gisteravond zei hij dat ie heen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?
Laat je niet gek maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Volgens Stijn moet ik dit fantastisch vinden
Wel weer zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week gewoon weer eredivisievoetbal, allen.
Moet er nog niet aan denken eigenlijk.
Na 2007 en ervoor elke pot tegen Teelor kijken genot.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef fetX het volgende:
Barney keek uit naar partijen van zichzelf
Dan zal hij flink chagrijnig zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij dat ie heen ging.
Nog steeds woest op Price die hem had moeten verslaan (en wie was die tweede?, even kwijt, in het najaar)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler heeft dit jaar zoveel wedstrijden gespeeld waar zijn tegenstander een marge had, en er daarna met een stormwals overheen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |