Die drink ik nu ja.quote:
Mardlequote:
Dat is genot jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die drink ik nu ja.St. Bernardus abt 12 genot.
Poor man’s westvleteren 12quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ze door elkaar haalquote:
Goede keus, maatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Like Alert
03-01-2026 @ 22:05:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #126 Gian wereldkampioen?"
Snel drinken want het is snel voorbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik begin met een Grimbergen tripel.
Nou nou nou, doe eens lief.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Poor man’s westvleteren 12
Vind het oude recept lekkerder dus prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Poor man’s westvleteren 12
Ja. @heywoodu en is Braziliaans.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bedoelt die skiester voor Columbia ofzo toch van die ene FOK!ker?
Het was niet niet lief bedoeld, het is daadwerkelijk hetzelfde (oude)recept en hetzelfde gist voor de helft van de prijsquote:
WAS meen ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het was niet niet lief bedoeld, het is daadwerkelijk hetzelfde recept en hetzelfde gist voor de helft van de prijs
De tank van Gian ookquote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Finales moet je leren winnen, Littler verloor ook zijn eerste.
Barney ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Finales moet je leren winnen, Littler verloor ook zijn eerste.
Ik weet dat ze het oude recept gebruiken, maar inmiddels heeft Westvleteren een nieuw recept toch? Nooit gehad overigens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het was niet niet lief bedoeld, het is daadwerkelijk hetzelfde (oude)recept en hetzelfde gist voor de helft van de prijs
Stuk bitterder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het oude recept gebruiken, maar inmiddels heeft Westvleteren een nieuw recept toch? Nooit gehad overigens.
En ik was erbij, nou ja, op de tv bij de BBC.quote:
Dat prijzengeld moet toch ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef heywoodu het volgende:
1 set, 1 set, 2 sets, 1 set, wat een raar schema.
Die 1 miljoen moet ergens van betaald worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Of MvG.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef BB-King het volgende:
Littler is te goed.
Slecht voor het darten. Net zoals iedereen het zat werd dat Taylor enkel won.
Choke van Littler in set 1quote:
Anders is het niet haalbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Dit is toch vooral Gian die tekort komt. Ongeacht hoe goed Littler gooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef BB-King het volgende:
Littler is te goed.
Westvleteren is tegenwoordig redelijk makkelijk hier te krijgen sinds ze een distributiekanaaltje hebben opgericht, o.a. bij de gall&gallquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het oude recept gebruiken, maar inmiddels heeft Westvleteren een nieuw recept toch? Nooit gehad overigens.
Ze hebben x reclamebloks verkocht. Daarom in het begin veel pauzes en bij lange wedstrijden in de slotfase geen pauzes meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Koekoek.quote:
Ik mis de cynische reacties zoals in WLR wanneer iemand domineertquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef BB-King het volgende:
Littler is te goed.
Die hadden jaren een racist op het podium staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:11 schreef Kopiko het volgende:
BDO zou zich kapotschamen voor die wesptaferelen.
Jurjen zou dat kutbeest platspuitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:11 schreef Kopiko het volgende:
Ze laten ze gewoon los voor het extra spelelement.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:11 schreef Kopiko het volgende:
Koekoekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Sinds jij er bent gaat het toch niet beter met Gian
Vibratorpijlen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij BDO loopt Deta Hedman rond met dr kuttrilpijlen
Streng verboden moet dat worden
Die is een kipschnitzel aan het eten, dus heb weinig hoopquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.... tijd dat er gemod gaat worden!
Hij moet vooral dit soort kansen pakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Gian moet beter gaan spelen van Mardle & Part.
Daar heb je vandaag niets meer aan.quote:
Smeert ie het volgende bord toch gewoon vol?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zullen het bord straks wel vervangen.
Daar zijn darters niet sportief genoeg voorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Er komt een moment dat darters alleen nog maar 9-darters gooien.
Dan is het niet meer leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Er komt een moment dat darters alleen nog maar 9-darters gooien.
Soort bowlenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is het niet meer leuk om naar te kijken.
Dan gaan ze daarna dat bord vervangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Smeert ie het volgende bord toch gewoon vol?
Daarom, er is nog ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daar zijn darters niet sportief genoeg voor
ERG MOOI.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dagjesmensen zijn inmiddels wel vertrokken
Akkoordquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaan ze daarna dat bord vervangen.
Van Veen had een frikandel speciaal besteld?quote:
Ik zal jou eens volsmeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Smeert ie het volgende bord toch gewoon vol?
Mensen, mensen, stop met elkaar volsmeren.quote:
Ja en Littler at hem in 2x bijten opquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Veen had een frikandel speciaal besteld?
Ik kom uit Den Helder, basketbalstad van Nederland! Toch in ieder geval bij de dames.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan zo maar Wolves vs Heat kijken jongens. Basketbal is wel een sport.
Die 100 gemiddeld komt ook wel omdat hij nauwelijks kansen op dubbels krijgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
100 gemiddeld en je komt er niet aan te pas. We nemen onze hoed af voor Littler.
Omdat je niet uitgooitquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
100 gemiddeld en je komt er niet aan te pas. We nemen onze hoed af voor Littler.
Gewaagd.quote:
Normaal zit Littler in zo'n box in de stal en wordt hem 3x per week zo'n bot toegeworpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:21 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja en Littler at hem in 2x bijten op
Ik was even weg, maar ik ben er weer dus het komt goed!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik merk dat de sfeer wat kribbig wordt in dit topic
Gooi er even wat warm water bij dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik merk dat de sfeer wat kribbig wordt in dit topic
Hij gaat de komende 30 jaar dit doen. Het is wat het is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Szura het volgende:
Doodmoe van die kebabnek al een jaar lang
Zelfs 7-2 wordt nog lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:20 schreef cinderloom het volgende:
In de finale staan is al een hele prestatie voor GVV. Nu wordt hij van de oche gespeeld
Die haalt de 40 niet hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij gaat de komende 30 jaar dit doen. Het is wat het is.
Je bent toch een goede jongen dat je je moeder zo helpt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was even weg, maar ik ben er weer dus het komt goed!
Heeft alles gegeven ook gisteren. Mogen trots zijn op hem.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs 7-2 wordt nog lastig.
Haalt zn eigen niveau niet van de laatste dagen.
Nogmaals, geen schande.
Vrees het ergstequote:
Dat helpt wel jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 100 gemiddeld komt ook wel omdat hij nauwelijks kansen op dubbels krijgt.
Zenuwen als je zo ver achter staat.....quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef cinderloom het volgende:
Zouden het de zenuwen zijn ban Gian?
Neequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef cinderloom het volgende:
Zouden het de zenuwen zijn ban Gian?
100%quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Heeft alles gegeven ook gisteren. Mogen trots zijn op hem.
Nee.quote:
Ouch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |