Die drink ik nu ja.quote:
Mardlequote:
Dat is genot jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die drink ik nu ja.St. Bernardus abt 12 genot.
Poor man’s westvleteren 12quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ze door elkaar haalquote:
Goede keus, maatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Like Alert
03-01-2026 @ 22:05:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #126 Gian wereldkampioen?"
Snel drinken want het is snel voorbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik begin met een Grimbergen tripel.
Nou nou nou, doe eens lief.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Poor man’s westvleteren 12
Vind het oude recept lekkerder dus prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Poor man’s westvleteren 12
Ja. @heywoodu en is Braziliaans.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bedoelt die skiester voor Columbia ofzo toch van die ene FOK!ker?
Het was niet niet lief bedoeld, het is daadwerkelijk hetzelfde (oude)recept en hetzelfde gist voor de helft van de prijsquote:
WAS meen ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het was niet niet lief bedoeld, het is daadwerkelijk hetzelfde recept en hetzelfde gist voor de helft van de prijs
De tank van Gian ookquote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Finales moet je leren winnen, Littler verloor ook zijn eerste.
Barney ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Finales moet je leren winnen, Littler verloor ook zijn eerste.
Ik weet dat ze het oude recept gebruiken, maar inmiddels heeft Westvleteren een nieuw recept toch? Nooit gehad overigens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het was niet niet lief bedoeld, het is daadwerkelijk hetzelfde (oude)recept en hetzelfde gist voor de helft van de prijs
Stuk bitterder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het oude recept gebruiken, maar inmiddels heeft Westvleteren een nieuw recept toch? Nooit gehad overigens.
En ik was erbij, nou ja, op de tv bij de BBC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |