Gewaagd.quote:
Normaal zit Littler in zo'n box in de stal en wordt hem 3x per week zo'n bot toegeworpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:21 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja en Littler at hem in 2x bijten op
Ik was even weg, maar ik ben er weer dus het komt goed!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik merk dat de sfeer wat kribbig wordt in dit topic
Gooi er even wat warm water bij dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik merk dat de sfeer wat kribbig wordt in dit topic
Hij gaat de komende 30 jaar dit doen. Het is wat het is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Szura het volgende:
Doodmoe van die kebabnek al een jaar lang
Zelfs 7-2 wordt nog lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:20 schreef cinderloom het volgende:
In de finale staan is al een hele prestatie voor GVV. Nu wordt hij van de oche gespeeld
Die haalt de 40 niet hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij gaat de komende 30 jaar dit doen. Het is wat het is.
Je bent toch een goede jongen dat je je moeder zo helpt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was even weg, maar ik ben er weer dus het komt goed!
Heeft alles gegeven ook gisteren. Mogen trots zijn op hem.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs 7-2 wordt nog lastig.
Haalt zn eigen niveau niet van de laatste dagen.
Nogmaals, geen schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |