Tis de meest sexy sportman op aardequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Zou z’n vriendin op zijn uiterlijk vallen?
100%, en ze is goed in braille.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Niet eens 100 gemiddeld waar vele legs inzitten waar hij geen pijl op de dubbel kreeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Matige statistieken van van Veen. Ging gisteren veel beter.
[ afbeelding ]
Ah, toch nog doping.quote:
Maar er stond wel spanning op bij de deelnemers en aanhang.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Waarom dat gehuil? Het is niet alsof dit heel spannend was
Daar heeft Samuel Welten een liedje over gezongenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef fetX het volgende:
Hup Frenkiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schakel nog even een kwartiertje in bij Barça.
Ja dan moet Bitcoin nog wel een paar tientjes stijgen wil ik dat op mijn rekening hebben.quote:
Flop WKquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het wel een dikke tegenvaller wat we qua spanning sinds de 3e ronde te zien hebben gekregen.
Veel te veel eenzijdige potten, zonder enige spanning, op Van Veen - Anderson na en zelfs dat was uiteindelijk 6-3 en niet in de buurt van all the way.
quote:
Wiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Binnenkort meer tegenstand erbij met Mitchell Lawrie god
Met aftrek van fees en belastingen 200k over.quote:
ZIEDENDquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Rnie het volgende:
Met dat miljoentje kan die aardig wat kebabjes kopen.
Kut dikzak.
Nooit meer kijken.
Vond alleen Anderson v Wattimena leuk, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het wel een dikke tegenvaller wat we qua spanning sinds de 3e ronde te zien hebben gekregen.
Veel te veel eenzijdige potten, zonder enige spanning, op Van Veen - Anderson na en zelfs dat was uiteindelijk 6-3 en niet in de buurt van all the way.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja viaplaids nog even opzeggen. Schuif die premmeliek ook maar in je reet
Idd niet vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wattimena en Anderson hebben wel geleverd qua genot, de rest was vooral eenzijdig ja. Doets - Aspinall nog wel leuk. Littler - Cross. Maar vanaf daarna tot en met de finale tsjaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
De PDC gaat ook wel inzien dat als dit nog 5 jaar zo doorgaat, de belangstelling gaat teruglopen
Mee eens, laat ViaPlay maar failliet gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
De enige die Littler nog kan stoppen is zijn cardioloog.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?
Ik keek elders en zippy is met vakantie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, ik was eens gekomen naar DRT, is Zippy er niet en Coco komt ook pas als het afgelopen is
Paar potten daarvoor waren wel absoluut genot:quote:
Jezus?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.
Fucking SramViaPlay.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gian in de herkansing gaat ws een stuk beter. Die had toch teveel bibbers en in het koppiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Erg leuk dat Van de Voort speciaal die kant op gegaan is en een kutfinale heeft gekregen.
Dat laatste wist ik al welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keek elders en zippy is met vakantie.
Hij is idd niet gegaan. Had er al geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?
Had denk ik weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En toch had ik het willen zien als het 2-0 in sets was geworden
Gewonnen van Rotterdam hedenavond!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Helder, basketbalstad van Nederland! Toch in ieder geval bij de dames.
Ik had op dat moment al het idee dat dat een heel belangrijke was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Littler heeft dit jaar zoveel wedstrijden gespeeld waar zijn tegenstander een marge had, en er daarna met een stormwals overheen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gisteravond zei hij dat ie heen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?
Laat je niet gek maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Volgens Stijn moet ik dit fantastisch vinden
Wel weer zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week gewoon weer eredivisievoetbal, allen.
Moet er nog niet aan denken eigenlijk.
Na 2007 en ervoor elke pot tegen Teelor kijken genot.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef fetX het volgende:
Barney keek uit naar partijen van zichzelf
Dan zal hij flink chagrijnig zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij dat ie heen ging.
Nog steeds woest op Price die hem had moeten verslaan (en wie was die tweede?, even kwijt, in het najaar)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler heeft dit jaar zoveel wedstrijden gespeeld waar zijn tegenstander een marge had, en er daarna met een stormwals overheen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |