ZIEDENDquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Rnie het volgende:
Met dat miljoentje kan die aardig wat kebabjes kopen.
Kut dikzak.
Nooit meer kijken.
Vond alleen Anderson v Wattimena leuk, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het wel een dikke tegenvaller wat we qua spanning sinds de 3e ronde te zien hebben gekregen.
Veel te veel eenzijdige potten, zonder enige spanning, op Van Veen - Anderson na en zelfs dat was uiteindelijk 6-3 en niet in de buurt van all the way.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja viaplaids nog even opzeggen. Schuif die premmeliek ook maar in je reet
Idd niet vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wattimena en Anderson hebben wel geleverd qua genot, de rest was vooral eenzijdig ja. Doets - Aspinall nog wel leuk. Littler - Cross. Maar vanaf daarna tot en met de finale tsjaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Szura het volgende:
Overigens vind ik het wel een dikke tegenvaller wat we qua spanning sinds de 3e ronde te zien hebben gekregen.
Veel te veel eenzijdige potten, zonder enige spanning, op Van Veen - Anderson na en zelfs dat was uiteindelijk 6-3 en niet in de buurt van all the way.
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
De PDC gaat ook wel inzien dat als dit nog 5 jaar zo doorgaat, de belangstelling gaat teruglopen
Mee eens, laat ViaPlay maar failliet gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
De enige die Littler nog kan stoppen is zijn cardioloog.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij al overwogen om dartscoach te worden?
Ik keek elders en zippy is met vakantie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, ik was eens gekomen naar DRT, is Zippy er niet en Coco komt ook pas als het afgelopen is
Paar potten daarvoor waren wel absoluut genot:quote:
Jezus?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.
Fucking SramViaPlay.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |