Gian in de herkansing gaat ws een stuk beter. Die had toch teveel bibbers en in het koppiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten toch ook nog weer andere darters opstaan zou je zeggen.
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Erg leuk dat Van de Voort speciaal die kant op gegaan is en een kutfinale heeft gekregen.
Dat laatste wist ik al welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keek elders en zippy is met vakantie.
Hij is idd niet gegaan. Had er al geen zin inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?
Had denk ik weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En toch had ik het willen zien als het 2-0 in sets was geworden
Gewonnen van Rotterdam hedenavond!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Helder, basketbalstad van Nederland! Toch in ieder geval bij de dames.
Ik had op dat moment al het idee dat dat een heel belangrijke was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Littler heeft dit jaar zoveel wedstrijden gespeeld waar zijn tegenstander een marge had, en er daarna met een stormwals overheen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gisteravond zei hij dat ie heen ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij gewoon in NL bleef?
Laat je niet gek maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Volgens Stijn moet ik dit fantastisch vinden
Wel weer zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week gewoon weer eredivisievoetbal, allen.
Moet er nog niet aan denken eigenlijk.
Na 2007 en ervoor elke pot tegen Teelor kijken genot.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef fetX het volgende:
Barney keek uit naar partijen van zichzelf
Dan zal hij flink chagrijnig zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij dat ie heen ging.
Nog steeds woest op Price die hem had moeten verslaan (en wie was die tweede?, even kwijt, in het najaar)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler heeft dit jaar zoveel wedstrijden gespeeld waar zijn tegenstander een marge had, en er daarna met een stormwals overheen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |