Ik werd wat chauvinistisch nadat Van Veen die 108 gemiddelde op de mat gooide.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een lollige post was na de matchdart, maar 22 december. Keurig!
Is die vent zo rijk joh dat hij een heel dorp bezit?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook maar ik woon in het dorp van Mathieu vd Poel ( Hoogerheide )
oud nieuws toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSIKBQ0EXlA
Blaaskaak MVG snapt niet dat GVV hoger dan hij stond bij de bookies, en holmaatje Vinzent is het er mee eens
Je moet het toch maar even doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik werd wat chauvinistisch nadat Van Veen die 108 gemiddelde op de mat gooide.
Littler in de finale voorspellen was geen kunst.
@GurneyIsBestOke zocht dit fragment!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Blaaskaak MVG snapt niet dat GVV hoger dan hij stond bij de bookies, en holmaatje Vinzent is het er mee eens
Zijn vader komt hier vandaan ( Bergen op Zoom ) en Thieu is hier vaak en zijn fancafe zit hier en de cross is hier regelmatig etcquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is die vent zo rijk joh dat hij een heel dorp bezit?
De altijd walgelijk arrogante Maikolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat stiekem te hopen maar beter zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Had wel nog een setje minimaal verdiend maar uiteindelijk haakte Gerrie af.
Voor darts moet je fit zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:54 schreef fetX het volgende:
Een 23 jarige tegen een 18 jarige in de WK darts finale.
Jongste finale ooit?
GVV had tot dit WK nog geen wedstrijd gewonnen op het WK. Zo gek was deze opmerking nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Ik in de stad van tigvoudig wereldkampioene Muay Thai wereldkampioene Jorina Baars. Moet altijd over mijn schouder kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook maar ik woon in het dorp van Mathieu vd Poel ( Hoogerheide )
De BDO was ooit wel de grootste en enige dat gespuug erop ik vind er wat van.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van Barney natuurlijk niet zo. Nu wel ja.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Als ze afvalt heeft het nog potentiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gun Gian alle liefde en geluk met Kyana
Oh echt waar joh?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn vader komt hier vandaan ( Bergen op Zoom ) en Thieu is hier vaak en zijn fancafe zit hier en de cross is hier regelmatig etc
Ja dit was genot!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef fetX het volgende:
Het was weer genieten. Bedankt vrienden en tot morgen
Wat ordinair.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ze afvalt heeft het nog potentie
Zou elke dag haar bril onder spuiten en 180 roepen
En toch is Vinzent aardig kritisch op Van Gerwen de laatste tijd in zn podcast.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Krabbegatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn vader komt hier vandaan ( Bergen op Zoom ) en Thieu is hier vaak en zijn fancafe zit hier en de cross is hier regelmatig etc
BDO heeft vooral zichzelf enorm de grond in gewerkt natuurlijk, maar het is wel jammer dat het er niet meer echt is als opleidingsbond.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De BDO was ooit wel de grootste en enige dat gespuug erop ik vind er wat van.
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed. Die had eenvoudig daar steeds Wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De BDO was ooit wel de grootste en enige dat gespuug erop ik vind er wat van.
Ook wel een goede stijl toch? Heb wel eens gehoord dat Jelle zo is weg gezakt omdat hij een bijzondere stijl heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gian is een slimme jongen die het ver gaat schoppen
successupporterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef polderturk het volgende:
MVG was lange tijd mijn favoriete darter. Nu heeft Gian die plek overgenomen.
gaat om een grote langzame tongquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Gian is een mokergoede beffer. Check dat tongetje en dat slisje
Onzin. Barney was minstens een jaar de beste ter wereldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed. Die had eenvoudig daar steeds Wereldkampioen geworden.
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gun Gian alle liefde en geluk met Kyana
Jaloezie gespot allen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Een flinke griep mogen krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gian reageert veel te sportief
Die fluiters hadden gewoon alles mogen afscheuren toch
Jelle en ook Mvg hebben beide toevallig dezelfde polsblessure gehad en zijn daaraan geopereerd. Sindsdien gooien ze stukken minder, stijl aangepast etcquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook wel een goede stijl toch? Heb wel eens gehoord dat Jelle zo is weg gezakt omdat hij een bijzondere stijl heeft?
Wat denk je van Plaisier?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Barney die overstapte was de killing blow.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin. Barney was minstens een jaar de beste ter wereld
Oh da hek welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gaat om een grote langzame tong
Die werd juist jarenlang eenvoudig wereldkampioen bij de PDCquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed. Die had eenvoudig daar steeds Wereldkampioen geworden.
Enkeltje apres-ski in Zwitserland.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
successupporter..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef polderturk het volgende:
MVG was lange tijd mijn favoriete darter. Nu heeft Gian die plek overgenomen.
Ik heb ook wel eens op zondag een polsblessurequote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jelle en ook Mvg hebben beide toevallig dezelfde polsblessure gehad en zijn daaraan geopereerd. Sindsdien gooien ze stukken minder, stijl aangepast etc
beetje voortijdige reverse jinx 3/10quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wel jammer dat het morgen 7-0, 7-1 of 7-2 voor Littler wordt.
Nee joh, je lekker niet laten kennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jelle K teveel met zn pols bezig geweest voor de webcam?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jelle en ook Mvg hebben beide toevallig dezelfde polsblessure gehad en zijn daaraan geopereerd. Sindsdien gooien ze stukken minder, stijl aangepast etc
Altijd indekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
beetje voortijdige reverse jinx 3/10
You pay my price money hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, je lekker niet laten kennen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed.
quote:BDO-hoofdtoernooien – Beste prestaties
World Ch'ship Winnaar (2): 1990, 1992
Dit dus, Price is hieraan kapot gegaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, je lekker niet laten kennen.
Lewisquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
successupporter..
prime mvg en lewis zijn de beste darters ooit. van veen moet eerst maar eens een wk winnen voordat je hem kan vergelijken met mvg
Als LEWIS-fan vind ik het bespottelijk dat je Snackpot hier wel noemt en Taylor niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef PSVCL het volgende:
prime mvg en lewis zijn de beste darters ooit.
Littler loopt risico.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus, Price is hieraan kapot gegaan.
Dit heeft mij heel blij gemaaktquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke zocht dit fragment!
Lewis was niet zo goed. Phil Taylor was veel beter. MVG op zijn best was de beste ooit. Hij kan zeker weer terugkomen in die vorm.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
successupporter..
prime mvg en lewis zijn de beste darters ooit. van veen moet eerst maar eens een wk winnen voordat je hem kan vergelijken met mvg
Ik wacht op een likequote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft mij heel blij gemaakt
Wel webzijde: https://nos.nl/artikel/25(...)on-en-is-wk-finalistquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig dat het nog niet op TT101 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |