ja tenzij de finale ook dit nivo haaltquote:
DRT wacht op niemand.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gvd altijd die topics die sluiten
Ik vraag het me af na Luke zn meltdownquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bereid je tegen Luke Littler maar voor op een continu fluitconcert tegen Van Veen
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bereid je tegen Luke Littler maar voor op een continu fluitconcert tegen Van Veen
Irriteer me nu alquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
@Tjackaquote:
Die strakke groene broek (die stond me goed).quote:Op maandag 22 december 2025 20:58 schreef BB-King het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Littler - Van Veen wordt de finale.
Zo dan, koekoek.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die strakke groene broek (die stond me goed).
Ik vrees dat Gian morgen het publiek niet mee heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
Mentaal ook heel sterk en morgen met wat meer hulp van het publiek biedt dit wel kansen.
Lekker slapen en oant moarn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu slapen. Nostra zoek ik morgen wel uit verder. Allen.
En Kist.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef Wertha het volgende:
3e Nederlander in de finale van het PDC WK.
Toch zou ik gewoon zeggen dat er 4 Nederlanders op een WK finale hebben gestaan. Zou gek zijn om het nooit meer over de titel van Jelle in 2006 te hebben.
Ik dacht dat dit een lollige post was na de matchdart, maar 22 december. Keurig!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stukje kennisquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ook niet per se tegen denk ik hoor. Zeker niet als hij achter staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik vrees dat Gian morgen het publiek niet mee heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |