quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed.
quote:BDO-hoofdtoernooien – Beste prestaties
World Ch'ship Winnaar (2): 1990, 1992
Dit dus, Price is hieraan kapot gegaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, je lekker niet laten kennen.
Lewisquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
successupporter..
prime mvg en lewis zijn de beste darters ooit. van veen moet eerst maar eens een wk winnen voordat je hem kan vergelijken met mvg
Als LEWIS-fan vind ik het bespottelijk dat je Snackpot hier wel noemt en Taylor niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef PSVCL het volgende:
prime mvg en lewis zijn de beste darters ooit.
Littler loopt risico.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus, Price is hieraan kapot gegaan.
Dit heeft mij heel blij gemaaktquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke zocht dit fragment!
Lewis was niet zo goed. Phil Taylor was veel beter. MVG op zijn best was de beste ooit. Hij kan zeker weer terugkomen in die vorm.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
successupporter..
prime mvg en lewis zijn de beste darters ooit. van veen moet eerst maar eens een wk winnen voordat je hem kan vergelijken met mvg
Ik wacht op een likequote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft mij heel blij gemaakt
Wel webzijde: https://nos.nl/artikel/25(...)on-en-is-wk-finalistquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig dat het nog niet op TT101 staat
Ze zijn wakker!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
https://nos.nl/teletekst/675/1
Dit komt wel 101, als ze wakker zijn.
YES!quote:
Post hier ff dan: GC / Legendarische 101's van Teletekst - deel 8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |