quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSIKBQ0EXlA
Blaaskaak MVG snapt niet dat GVV hoger dan hij stond bij de bookies, en holmaatje Vinzent is het er mee eens
Als ze afvalt heeft het nog potentiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gun Gian alle liefde en geluk met Kyana
Oh echt waar joh?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn vader komt hier vandaan ( Bergen op Zoom ) en Thieu is hier vaak en zijn fancafe zit hier en de cross is hier regelmatig etc
Ja dit was genot!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef fetX het volgende:
Het was weer genieten. Bedankt vrienden en tot morgen
Wat ordinair.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ze afvalt heeft het nog potentie
Zou elke dag haar bril onder spuiten en 180 roepen
En toch is Vinzent aardig kritisch op Van Gerwen de laatste tijd in zn podcast.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSIKBQ0EXlA
Blaaskaak MVG snapt niet dat GVV hoger dan hij stond bij de bookies, en holmaatje Vinzent is het er mee eens
Krabbegatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn vader komt hier vandaan ( Bergen op Zoom ) en Thieu is hier vaak en zijn fancafe zit hier en de cross is hier regelmatig etc
BDO heeft vooral zichzelf enorm de grond in gewerkt natuurlijk, maar het is wel jammer dat het er niet meer echt is als opleidingsbond.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De BDO was ooit wel de grootste en enige dat gespuug erop ik vind er wat van.
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed. Die had eenvoudig daar steeds Wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De BDO was ooit wel de grootste en enige dat gespuug erop ik vind er wat van.
Ook wel een goede stijl toch? Heb wel eens gehoord dat Jelle zo is weg gezakt omdat hij een bijzondere stijl heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gian is een slimme jongen die het ver gaat schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |