successupporterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef polderturk het volgende:
MVG was lange tijd mijn favoriete darter. Nu heeft Gian die plek overgenomen.
gaat om een grote langzame tongquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Gian is een mokergoede beffer. Check dat tongetje en dat slisje
Onzin. Barney was minstens een jaar de beste ter wereldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed. Die had eenvoudig daar steeds Wereldkampioen geworden.
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gun Gian alle liefde en geluk met Kyana
Jaloezie gespot allen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Een flinke griep mogen krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gian reageert veel te sportief
Die fluiters hadden gewoon alles mogen afscheuren toch
Jelle en ook Mvg hebben beide toevallig dezelfde polsblessure gehad en zijn daaraan geopereerd. Sindsdien gooien ze stukken minder, stijl aangepast etcquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook wel een goede stijl toch? Heb wel eens gehoord dat Jelle zo is weg gezakt omdat hij een bijzondere stijl heeft?
Wat denk je van Plaisier?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Barney die overstapte was de killing blow.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin. Barney was minstens een jaar de beste ter wereld
Oh da hek welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gaat om een grote langzame tong
Die werd juist jarenlang eenvoudig wereldkampioen bij de PDCquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
BDO was natuurlijk zonde dat Phil Taylor niet meedeed. Die had eenvoudig daar steeds Wereldkampioen geworden.
Enkeltje apres-ski in Zwitserland.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
successupporter..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef polderturk het volgende:
MVG was lange tijd mijn favoriete darter. Nu heeft Gian die plek overgenomen.
Ik heb ook wel eens op zondag een polsblessurequote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jelle en ook Mvg hebben beide toevallig dezelfde polsblessure gehad en zijn daaraan geopereerd. Sindsdien gooien ze stukken minder, stijl aangepast etc
beetje voortijdige reverse jinx 3/10quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wel jammer dat het morgen 7-0, 7-1 of 7-2 voor Littler wordt.
Nee joh, je lekker niet laten kennen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |