Nee.quote:
Goed maar hij gaat kraken onder de eerste drukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:55 schreef cinderloom het volgende:
Ik heb vanavond littler niet gezien. Hoe stond hij te gooien in vergelijking met Gian?
Picsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij zou haar toch wel inwisselen binnenkort?
Zelfs Ted Evetts heeft een lekker wijf
Wie?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ligt Kyana straks klaar in haar NETTE setje? @:szura
Bij Sky doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:56 schreef OmniRocket het volgende:
BDO meetellen... Dat is alsof je de kampioen van de KKD de kampioen van Nederland noemt.
goed maar het was vooral Searl die het weggaf.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:55 schreef cinderloom het volgende:
Ik heb vanavond littler niet gezien. Hoe stond hij te gooien in vergelijking met Gian?
Verfrissend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is een Nederlander maar komt erg sympathiek en lief over
@R-woud93 ik kom er aan !quote:Like Alert
02-01-2026 @ 23:56:53
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #121 Op naar de finale!"
Ik ook maar ik woon in het dorp van Mathieu vd Poel ( Hoogerheide )quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier ook fan. geboren en getogen (nu Utrecht overigens)
Jep.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna alle grote mannen legs gewonnen
Das net over de grens toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook maar ik woon in het dorp van Mathieu vd Poel ( Hoogerheide )
Dat was in de tijd van Barney natuurlijk niet zo. Nu wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:56 schreef OmniRocket het volgende:
BDO meetellen... Dat is alsof je de kampioen van de KKD de kampioen van Nederland noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |