SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ook,quote:
Ik op de bank met m'n knuffelLilakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Lig met m'n knuffelhondje in bed as we speak.
Ligt ie te hijgen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Mag je die gewoon hebben als huisdier?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ook,
Maar naast de Rode Panda vind ik die dieren gewoon geweldig
Zeker nadat ik ze een keer bij iemand in de voortuin heb gezien.
Ik moest echt goed kijken, of ik het echt goed zag. Maar de bewoner van het huis bevestigde het
Waar was dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ook,
Maar naast de Rode Panda vind ik die dieren gewoon geweldig
Zeker nadat ik ze een keer bij iemand in de voortuin heb gezien.
Ik moest echt goed kijken, of ik het echt goed zag. Maar de bewoner van het huis bevestigde het
Je mag ze niet meer hebben al huisdier, volgens mij per 1-1 -2025 of 2024quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je die gewoon hebben als huisdier?
Prairiehondjes zijn ook schattig
Tijdens mijn werk, dus gewoon in een woonwijk in Eindhovenquote:
Roodstokstaartpanda.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stokstaartjes he, geen rode panda, even ter verduidelijking
Rode panda als huisdier zal denk ik nooit mogen
Zitten die in Nederland niet alleen in een dierentuin?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk, dus gewoon in een woonwijk in Eindhoven
Zo'n hybride!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zal wel echt het uberbeest zijn
Ja en eigenlijk is dat ook het beste miquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zitten die in Nederland niet alleen in een dierentuin?
zijn allerlei genoeg rare huisdieren nl. vast ook genoeg illegale beestjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk is dat ook het beste mi
Maar ik vond het best bijzonder, maar niet iedereen gelooft me en dacht dat ik mijn meds niet had ingenomen...
Raar koosnaampje voor Gergiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Ja, ik weet dus niet of dit helemaal 100 % zuivere koffie wasquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn allerlei genoeg rare huisdieren nl. vast ook genoeg illegale beestjes
Ik denk niet dat ze aankomen in Thailand. Denk dat een paar van die snorren het in hun kantoortje gaan opeten dan.quote:
Zelluf.quote:
gezellig met mijn plantquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aankomen in Thailand. Denk dat een paar van die snorren het in hun kantoortje gaan opeten dan.
Dat is niet zo moeilijk als ze op zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag staat de teller op 0
We wilden zo min mogelijk mee naar huis nemen, dus moesten echt op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als ze op zijn.
Jullie hadden gewoon een enorme vreetbui.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We wilden zo min mogelijk mee naar huis nemen, dus moesten echt op.
Ergens is er een kantoortje met de door Bal gedroomde inrichting.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn vast aan het wachten op je volgende bestelling.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens is er een kantoortje met de door Bal gedroomde inrichting.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens is er een kantoortje met de door Bal gedroomde inrichting.
al kwart voor 4quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens aan je kussen ruiken! Of lukt dat totaal niet?
terwijl ze aan hun groene thee sippenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]En alle ansichtkaartjes die voor bal bedoeld waren aan de muur.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl ze aan hun groene thee sippen
Misschien schrijven ze ook al terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]En alle ansichtkaartjes die voor bal bedoeld waren aan de muur.
Eeuhm, even stof uit de ventilatoren halen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop te blazen vanavond, niet normaal.
Wat geks gegeten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop te blazen vanavond, niet normaal.
Stelletje luilakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog niks ontvangenGeen bedankje voor de lekkere thee
Omnomnomquote:
Jawelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie kennen m'n knuffelhondje toch wel? Heb ik vast wel eens een foto van gepost
Lekker knetteren.quote:
Hallo dudjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo katje
[..]
Hoor je al weerwolven?
Ik heb dat al 2 wekenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Koen66 het volgende:
rare dagen, heb alweer voor dag 2 een zondaggevoel
Maar dan is het morgen maandagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Koen66 het volgende:
rare dagen, heb alweer voor dag 2 een zondaggevoel
Geeft nietquote:
vorige week ook met de kerstdagen. Tussendoor gewerkt dus was het weer ff wegquote:
beter dan maandagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft nietwant het is gewoon elke dag zondag
Hee koeniequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week ook met de kerstdagen. Tussendoor gewerkt dus was het weer ff weg
prima dagen gehad, maar 2 extra vrije dagen eigenlijk (maandag 20/12 en vandaag)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hee koenie
Hoe is ie? Leuke dagen gehad?
Meer dan ik :pquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima dagen gehad, maar 2 extra vrije dagen eigenlijk (maandag 20/12 en vandaag)
voorlopg weinig. KSC meet in februari, en 3 weken vrij genomen in juniquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meer dan ik :p
Maar lekker hoor, nog dingen in t vooruitzicht?
Hopelijk een heel levenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meer dan ik :p
Maar lekker hoor, nog dingen in t vooruitzicht?
Welk stuk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
en wat andere zaken als theater, uit eten etc.
Maar hoop in maart ofzo ff de zon te zien
Nicequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Vind het altijd wel leuk om met de gordijnen open te slapen als het sneeuwt![]()
[ afbeelding ]
Theaterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
en wat andere zaken als theater, uit eten etc.
Maar hoop in maart ofzo ff de zon te zien
Ziet er schattig uit zegquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Vind het altijd wel leuk om met de gordijnen open te slapen als het sneeuwt![]()
[ afbeelding ]
Wat is een show die je goed is bijgebleven?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TheaterAl lang niet meer geweest eigenlijk, is weer eens tijd.
Zo heb ik Jan Jaap van der Wal (zo heet ie toch?quote:
Wat is een show die je goed is bijgebleven?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TheaterAl lang niet meer geweest eigenlijk, is weer eens tijd.
Je hebt hele leuke tussen tis wel een gok die je neemtquote:
Welke zou jij willen zien?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer naar het theater.
The lion king op broadway. Maar ook in Nederland erg veel leuke gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is een show die je goed is bijgebleven?
[..]
Je hebt hele leuke tussen tis wel een gok die je neemt
Ik ben nu aan het kijken op de site van het theater hier in EHV. Niet echt voorkeur.quote:
Best wel verschillende. In titels namen ben ik slecht in. Ik kijk vooral eerst naar recensies en kijk dan waar ze zijn en of er nog een ticket te koop is. Theatervoorstellingen is een goeie site hiervoorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The lion king op broadway. Maar ook in Nederland erg veel leuke gezien.
Weet nog dat ik ooit bij een show was waarbij één acteur zich de hele tijd aan het omkleden was om andere personages te spelen. Was zo grappig en vond hem echt goed. Weet bij god niet meer hoe die man heet en hij is nog wel zo bekend![]()
Was ook met Sonja van Kees & Co geloof ik.
En jij?
En iets verder kijken dan EHV geen optie?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken op de site van het theater hier in EHV. Niet echt voorkeur.
Muziek of cabaret heeft wel mijn voorkeur
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En iets verder kijken dan EHV geen optie?
Vond in Nederland de shows met cabaretiers altijd leuker dan in andere landen. De humor is beter, of misschien gewoon meer mijn ding. Dat mis ik soms wel eens. In andere landen is de humor een stuk.. softer? Dan zit ik echt zo van "ok en dit moet grappig zijn? Boringquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Best wel verschillende. In titels namen ben ik slecht in. Ik kijk vooral eerst naar recensies en kijk dan waar ze zijn en of er nog een ticket te koop is. Theatervoorstellingen is een goeie site hiervoor
Leuk zeg. Dan is youtube wel een uitkomst, heb je iig de voorpret ervanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik ben vorig jaar met mijn vader in Heerlen naar Elisabeth geweest,
Maar ik ben nu bezig met kaartjes voor Pink Floyd Project @:LTVDK
Ze spelen dan het Wish You Where Here album
paar jaar terug ook geweest, 2 waren er goed, 1 op die avond was alleen maar bezig met awkward vrouwonvriendelijke grappen. Terwijl dat al best de tijd van de cancelcultuur wasquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt hele leuke tussen tis wel een gok die je neemt
Ik denk ook dat je grappen alleen in je moeder taal goed begrijptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond in Nederland de shows met cabaretiers altijd leuker dan in andere landen. De humor is beter, of misschien gewoon meer mijn ding. Dat mis ik soms wel eens. In andere landen is de humor een stuk.. softer? Dan zit ik echt zo van "ok en dit moet grappig zijn? Boring".
Die is inmiddels nergens meer te zien dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug ook geweest, 2 waren er goed, 1 op die avond was alleen maar bezig met awkward vrouwonvriendelijke grappen. Terwijl dat al best de tijd van de cancelcultuur was
Jij natuurlijk al je rotte tomaten gebruikt om hem van de podium te krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug ook geweest, 2 waren er goed, 1 op die avond was alleen maar bezig met awkward vrouwonvriendelijke grappen. Terwijl dat al best de tijd van de cancelcultuur was
Als het niets voor hem oplevert dan zou ik ook niet doorgaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is inmiddels nergens meer te zien dan waarschijnlijk
Welke film?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief is naar de bioscoop met een meisje dat Priscilla heet. Geen idee wat ik daar van moet denken
geen idee eigenlijkquote:
Dat nog niet eens zozeer, want ik begrijp de grappen meestal wel gewoon. Maar het is een heel ander soort humor. Ik vind die harde sarcastische humor leuk, en dat is toch wel iets typisch nederlands bij stand-up comedy lijkt het.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je grappen alleen in je moeder taal goed begrijpt
Die krijg je goed ingereden terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
was weer een spontane 'pa mag ik je auto lenen' actie
Zolang je geen rooksignalen ziet prima toch hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief is naar de bioscoop met een meisje dat Priscilla heet. Geen idee wat ik daar van moet denken
Je kent haar verder niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:56 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijg je goed ingereden terug.
dan weet ie dat het de laatste keer isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijg je goed ingereden terug.
Had ie dan niet iets te doen? Ik zou dan wel voor mezelf iets kiezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Hij riep laatst dat ie d'r niks vond
denk dat ie d'r stiekem toch wel leuk vind vermoed ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ie dan niet iets te doen? Ik zou dan wel voor mezelf iets kiezen
Zei ik ook altijd als ik iemand leuk vondquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Hij riep laatst dat ie d'r niks vond
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spannend Koen.
uiteindelijk 4 dingen gekozen voor het theater YOLO
En dan stiekem bellen met elkaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zei ik ook altijd als ik iemand leuk vond"Neeeheee ik vind hem niet leuk! Hou er gewoon over op!"
oeh nicequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spannend Koen.
uiteindelijk 4 dingen gekozen voor het theater YOLO
volgens hem zit ze continue te appenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan stiekem bellen met elkaar
Dan leer je hem mannen technieken om haar weg te slaan van hem :pquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens hem zit ze continue te appen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan leer je hem mannen technieken om haar weg te slaan van hem :p
groot gelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
overmorgen wordt ie 21, hij zoekt het maar uit
Nu al?! Poh, wat gaat dat hard.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:06 schreef Koen66 het volgende:
overmorgen wordt ie 21, hij zoekt het maar uit
Jaar later mag je miss wel kleine Koen bewonderenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ik hoor wel wanneer we d'r hier te zien krijgen
da's de jongste he, oudste in Februari al 23.quote:
laat hem alsjeblieft eerst op zichzelf gaan wonen jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jaar later mag je miss wel kleine Koen bewonderen
success met dat hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft eerst op zichzelf gaan wonen ja
hij zegt wel eens dat ie beter z'n paspoort kan weggooien en in Ter Apel kan meldenquote:
Nog maar 9 maanden vanaf vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jaar later mag je miss wel kleine Koen bewonderen
dat snap ik wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zegt wel eens dat ie beter z'n paspoort kan weggooien en in Ter Apel kan melden
De oudste woont wel op zichzelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's de jongste he, oudste in Februari al 23.
De tijd vliegt zegt opa
heeft wel 6 maanden door semi autistische actie gedeeltelijk op zichzelf gewoondquote:
Hou opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's de jongste he, oudste in Februari al 23.
De tijd vliegt zegt opa
oh ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet het betalen wel lukken
Stranger Things aan het kijken, maar die afleveringen duren nogal langquote:
Ja, dan ga jij kleine Koen opvoedenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft eerst op zichzelf gaan wonen ja
Schattigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, dan ga jij kleine Koen opvoeden
ik lig er net inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:21 schreef Flory- het volgende:
Nou iedereen blijkbaar in dromenland, sweet dreams
ondanks het niveau van die dingen soms was er wel altijd discussie overquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik mis de dagelijkse kalender posts van @:Dr_Flash wel
Yes uiteindelijk ben ik wel nog een paar uurtjes in slaap gevallen. Is het nu jouw beurt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 04:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog beetje geslapen Ballie?
Ik ook, oma's wijsheden was de beste kalender vond ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Morguh Karzai, lekker blijven liggen en naar het gekletter luisteren, dan val je zo weer in slaapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 05:58 schreef Karzai het volgende:
moin, werd wakker van het gekletter van de hagel tegen mijn ruit, zo maar verder proberen te slapen![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:
Oh hier was al het antwoordquote:Op zaterdag 3 januari 2026 04:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes uiteindelijk ben ik wel nog een paar uurtjes in slaap gevallen. Is het nu jouw beurt?
Ik had ook even een kleine onderbrekingquote:Op zaterdag 3 januari 2026 04:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes uiteindelijk ben ik wel nog een paar uurtjes in slaap gevallen. Is het nu jouw beurt?
Is dat Kjeld Nuis?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 05:56 schreef Karzai het volgende:
Dit wordt de sportman van het jaar let op mijn woorden![]()
[ afbeelding ]
Met de banjo?quote:
Als ik zo de autos zie ligt er minimaal een centimeter, misschien twee. En het sneeuwt nogquote:
Hier regent het. Dus aan de grond kan het dan wel glad zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik zo de autos zie ligt er minimaal een centimeter, misschien twee. En het sneeuwt nog
2 hele centimetersquote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik zo de autos zie ligt er minimaal een centimeter, misschien twee. En het sneeuwt nog
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch het leven jongens, lekker met een warme cappucino van de sneeuw genieten, en vogeltjes die van en naar het voer vliegen![]()
Veel meer heb ik niet nodig.
[ afbeelding ]
Die heeft ie toch al gehad van de Fifa?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:09 schreef Haags het volgende:
Geef Trump maar de Nobelprijs voor de vrede jongens.
Net buiten geweest drie tot vijf kan ook nog. Beetje afhankelijk van waar je looptquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:dud0r ga je met kindlief een sneeuwpop maken?
Straks nog beste WK ooit en beste Olympische Spelen ooit. Gaat daarna de Trump Games heten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:09 schreef Haags het volgende:
Geef Trump maar de Nobelprijs voor de vrede jongens.
Je bent zelfquote:
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks nog beste WK ooit en beste Olympische Spelen ooit. Gaat daarna de Trump Games heten waarschijnlijk.
Hier rende net een verdwaalde eekhoorn door de tuin.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch het leven jongens, lekker met een warme cappucino van de sneeuw genieten, en vogeltjes die van en naar het voer vliegen![]()
[ afbeelding ]
Al de gezelligheidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstboom blijft ook nog tot volgend weekend staan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:37 schreef DaMart het volgende:
Er ligt hier gewoon voor het eerst in 5 jaar een halve tot 1 cm sneeuw.
Zo maar snel de slee pakken, voordat de sneeuw weg is.
Ohh leukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier rende net een verdwaalde eekhoorn door de tuin.
dat is wel domquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zijn hier vergeten te strooienalle (hoofd)wegen ondergesneeuwd.
Super handigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn ze het vergeten of is het gewoon nog niet goed er in gereden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vergeten of niet gedaan. Ben al op de rijweg gaan kijken daarstraks en gisteren is er niks langsgekomen qua strooiwagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn ze het vergeten of is het gewoon nog niet goed er in gereden?
Oke okequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vergeten of niet gedaan. Ben al op de rijweg gaan kijken daarstraks en gisteren is er niks langsgekomen qua strooiwagen.
quote:
Ik vind het wel leuk. En beter voor m’n auto ook.quote:
Wel goede vraagquote:
Ik stel immer goede vragen. Dat is m'n werkquote:
Erg belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stel immer goede vragen. Dat is m'n werk
Niet teveel graag want dan heb ik straks geen werk meer omdat iedereen het doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Erg belangrijk![]()
Zouden meer mensen moeten kunnen.
Zou wel betere communicatie opleverenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet teveel graag want dan heb ik straks geen werk meer omdat iedereen het doet.
Dat wel. En gok dat de meeste mijn werk toch niet zouden willen doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou wel betere communicatie opleveren
Mensen zijn daar over het algemeen vrij slecht in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet teveel graag want dan heb ik straks geen werk meer omdat iedereen het doet.
Hier ligt een heul dun laagje en het krokkeltquote:
Moet je hierheen komen. Hier ligt een dikkere laagquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ligt een heul dun laagje en het krokkelt
Telefoon maakte allemaal geluidjes achter elkaar (1 bzz bzz slaap ik wel doorheen, maar niet 3). En toen was het witquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
En het is voor 10.00 Essie. Waarom ben je al wakker?
Woah. Populaire essiebessiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefoon maakte allemaal geluidjes achter elkaar (1 bzz bzz slaap ik wel doorheen, maar niet 3). En toen was het wit
Immer populairquote:
Jammer is dat hequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wel. En gok dat de meeste mijn werk toch niet zouden willen doen.
De reputatie wordt wel steeds beter maar nog genoeg organisaties waar het grootste gedeelte ons liever niet over de vloer heeft
Had ook niet anders verwachtquote:
Heh?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
Buda, heb je al geschaatst op de N3?
Genieten van je wintergartenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je nu ook met een maskertje op rondlopen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een flinke ooglidontsteking dus ik zie er (nog meer dan normaal) uit als een soort Phantom of the Opera
Papieren zak met twee gaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu ook met een maskertje op rondlopen?
Mooie musical wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een flinke ooglidontsteking dus ik zie er (nog meer dan normaal) uit als een soort Phantom of the Opera
Veel duurzamer dan zo'n plastic kapjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Papieren zak met twee gaten.
Ik kijk naar rechts en ik zie dat het hier ook weer flink sneeuwt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Er ligt hier maar een iel dun ijzig laagje sneeuw, maar begint opeens grote vlokken te sneeuwen nu
Dat kapje kan je wel langer hergebruiken. Zo'n papieren zak is toch met een dag wel beetje kapot gok ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel duurzamer dan zo'n plastic kapje
Ja zeker als die nu naar buiten gaat, zeiknatte zak door de sneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kapje kan je wel langer hergebruiken. Zo'n papieren zak is toch met een dag wel beetje kapot gok ik
Naast een natte zak ook nog last van shrinkage?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als die nu naar buiten gaat, zeiknatte zak door de sneeuw
Paraplu meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als die nu naar buiten gaat, zeiknatte zak door de sneeuw
Het waait wel stevig door hierquote:
Het is wel koud nu, dus muts en sjaal om je hoofd heen wikkelen kan wel. Iig buitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh dat viel hier twee uur geleden wel meequote:
Ik moet nog nieuwe handschoenen hebben, ik ben mijn goed kwijt. Heb nu van die simpele zachte dingen maar die zijn totaal niet waterdicht, die waren gisteren gewoon helemaal doorweektquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel koud nu, dus muts en sjaal om je hoofd heen wikkelen kan wel. Iig buiten
Kwam Buda net tegen..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je hebt toch geen motor om op te crossen dus geen probleemquote:
Dit jaar is er niet veel aan hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou nog door naar de 200M en dan naar de 30 % en dan stop ik ermee denk ikquote:You named 1,500 cities, with a total population of 199,807,850 (29.63% of the European urban population).
Je reageerde een tikje paniekerig, Kwiwiquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam Buda net tegen..![]()
[ afbeelding ]
Ja schrok een beetjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je reageerde een tikje paniekerig, Kwiwi![]()
[ afbeelding ]
Zalm, mexicano's, kaasTengels, kaassoufflees. Ik red me welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash heb je er al zin in voor vanavond? Welke snacks liggen klaar
Nog evenquote:You named 1,507 cities, with a total population of 200,039,618 (29.67% of the European urban population).
Dan mag ik het nog steeds een probleem vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt toch geen motor om op te crossen dus geen probleem
Meer, meer, meer?quote:
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
Maduro en zijn vrouw zijn ontvoerd door de VS.
Hij scoort niet bij Trump nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?
Wil jij hem in zijn eigen regering hebben als minister?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
Maduro en zijn vrouw zijn ontvoerd door de VS.
Jij? Is Recce stiekem Donnie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil jij hem in zijn eigen regering hebben als minister?
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
HONDERDTACHTIG LINKERBAANquote:
Dat is toch geen olifantenpaadje, dat is al gewoon verhardquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleuk![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ze in Kopenhagen wel een tikje nerveus worden jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even Groenland inlijven en de doelen voor 2026 zijn alweer bereikt.
Moest even opzoeken wat het was, maar wel leuk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleuk![]()
[ afbeelding ]
Moeten misschien onze ziel maar verkopen aan China.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze in Kopenhagen wel een tikje nerveus worden ja
ja dit is een beetje een bijzondere. Voor olifantenfietsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen olifantenpaadje, dat is al gewoon verhard
Jammer dat het zo'n mooi land iquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Godvergeten kutland is Amerika toch ook
Olifanten kunnen toch helemaal niet fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit is een beetje een bijzondere. Voor olifantenfietsen.
Hedwiges. Leek altijd op Winnie de Pooh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Godvergeten kutland is Amerika toch ook
Mehquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten misschien onze ziel maar verkopen aan China.
Nederlanders, Britten, Italianen, Spanjaarden en Zuid Amerikaanse landen willen wel helpen met de verdelingquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ik
Een stukje land of the free voor iedereenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nederlanders, Britten, Italianen, Spanjaarden en Zuid Amerikaanse landen willen wel helpen met de verdeling
wel in amsterdamquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Olifanten kunnen toch helemaal niet fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |