Al de gezelligheidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstboom blijft ook nog tot volgend weekend staan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:37 schreef DaMart het volgende:
Er ligt hier gewoon voor het eerst in 5 jaar een halve tot 1 cm sneeuw.
Zo maar snel de slee pakken, voordat de sneeuw weg is.
Ohh leukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier rende net een verdwaalde eekhoorn door de tuin.
dat is wel domquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zijn hier vergeten te strooienalle (hoofd)wegen ondergesneeuwd.
Super handigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn ze het vergeten of is het gewoon nog niet goed er in gereden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vergeten of niet gedaan. Ben al op de rijweg gaan kijken daarstraks en gisteren is er niks langsgekomen qua strooiwagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn ze het vergeten of is het gewoon nog niet goed er in gereden?
Oke okequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vergeten of niet gedaan. Ben al op de rijweg gaan kijken daarstraks en gisteren is er niks langsgekomen qua strooiwagen.
quote:
Ik vind het wel leuk. En beter voor m’n auto ook.quote:
Wel goede vraagquote:
Ik stel immer goede vragen. Dat is m'n werkquote:
Erg belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stel immer goede vragen. Dat is m'n werk
Niet teveel graag want dan heb ik straks geen werk meer omdat iedereen het doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Erg belangrijk![]()
Zouden meer mensen moeten kunnen.
Zou wel betere communicatie opleverenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet teveel graag want dan heb ik straks geen werk meer omdat iedereen het doet.
Dat wel. En gok dat de meeste mijn werk toch niet zouden willen doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou wel betere communicatie opleveren
Mensen zijn daar over het algemeen vrij slecht in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet teveel graag want dan heb ik straks geen werk meer omdat iedereen het doet.
Hier ligt een heul dun laagje en het krokkeltquote:
Moet je hierheen komen. Hier ligt een dikkere laagquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ligt een heul dun laagje en het krokkelt
Telefoon maakte allemaal geluidjes achter elkaar (1 bzz bzz slaap ik wel doorheen, maar niet 3). En toen was het witquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
En het is voor 10.00 Essie. Waarom ben je al wakker?
Woah. Populaire essiebessiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefoon maakte allemaal geluidjes achter elkaar (1 bzz bzz slaap ik wel doorheen, maar niet 3). En toen was het wit
Immer populairquote:
Jammer is dat hequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wel. En gok dat de meeste mijn werk toch niet zouden willen doen.
De reputatie wordt wel steeds beter maar nog genoeg organisaties waar het grootste gedeelte ons liever niet over de vloer heeft
Had ook niet anders verwachtquote:
Heh?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
Buda, heb je al geschaatst op de N3?
Genieten van je wintergartenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch het leven jongens, lekker met een warme cappucino van de sneeuw genieten, en vogeltjes die van en naar het voer vliegen![]()
Veel meer heb ik niet nodig.
[ afbeelding ]
Ga je nu ook met een maskertje op rondlopen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een flinke ooglidontsteking dus ik zie er (nog meer dan normaal) uit als een soort Phantom of the Opera
Papieren zak met twee gaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu ook met een maskertje op rondlopen?
Mooie musical wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een flinke ooglidontsteking dus ik zie er (nog meer dan normaal) uit als een soort Phantom of the Opera
Veel duurzamer dan zo'n plastic kapjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Papieren zak met twee gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |