Als ik zo de autos zie ligt er minimaal een centimeter, misschien twee. En het sneeuwt nogquote:
Hier regent het. Dus aan de grond kan het dan wel glad zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik zo de autos zie ligt er minimaal een centimeter, misschien twee. En het sneeuwt nog
2 hele centimetersquote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik zo de autos zie ligt er minimaal een centimeter, misschien twee. En het sneeuwt nog
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch het leven jongens, lekker met een warme cappucino van de sneeuw genieten, en vogeltjes die van en naar het voer vliegen![]()
Veel meer heb ik niet nodig.
[ afbeelding ]
Die heeft ie toch al gehad van de Fifa?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:09 schreef Haags het volgende:
Geef Trump maar de Nobelprijs voor de vrede jongens.
Net buiten geweest drie tot vijf kan ook nog. Beetje afhankelijk van waar je looptquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:dud0r ga je met kindlief een sneeuwpop maken?
Straks nog beste WK ooit en beste Olympische Spelen ooit. Gaat daarna de Trump Games heten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:09 schreef Haags het volgende:
Geef Trump maar de Nobelprijs voor de vrede jongens.
Je bent zelfquote:
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks nog beste WK ooit en beste Olympische Spelen ooit. Gaat daarna de Trump Games heten waarschijnlijk.
Hier rende net een verdwaalde eekhoorn door de tuin.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit is toch het leven jongens, lekker met een warme cappucino van de sneeuw genieten, en vogeltjes die van en naar het voer vliegen![]()
Veel meer heb ik niet nodig.
[ afbeelding ]
Al de gezelligheidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstboom blijft ook nog tot volgend weekend staan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:37 schreef DaMart het volgende:
Er ligt hier gewoon voor het eerst in 5 jaar een halve tot 1 cm sneeuw.
Zo maar snel de slee pakken, voordat de sneeuw weg is.
Ohh leukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier rende net een verdwaalde eekhoorn door de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |