Ik kijk naar rechts en ik zie dat het hier ook weer flink sneeuwt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Er ligt hier maar een iel dun ijzig laagje sneeuw, maar begint opeens grote vlokken te sneeuwen nu
Dat kapje kan je wel langer hergebruiken. Zo'n papieren zak is toch met een dag wel beetje kapot gok ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel duurzamer dan zo'n plastic kapje
Ja zeker als die nu naar buiten gaat, zeiknatte zak door de sneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kapje kan je wel langer hergebruiken. Zo'n papieren zak is toch met een dag wel beetje kapot gok ik
Naast een natte zak ook nog last van shrinkage?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als die nu naar buiten gaat, zeiknatte zak door de sneeuw
Paraplu meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als die nu naar buiten gaat, zeiknatte zak door de sneeuw
Het waait wel stevig door hierquote:
Het is wel koud nu, dus muts en sjaal om je hoofd heen wikkelen kan wel. Iig buitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Papieren zak met twee gaten.
Oh dat viel hier twee uur geleden wel meequote:
Ik moet nog nieuwe handschoenen hebben, ik ben mijn goed kwijt. Heb nu van die simpele zachte dingen maar die zijn totaal niet waterdicht, die waren gisteren gewoon helemaal doorweektquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel koud nu, dus muts en sjaal om je hoofd heen wikkelen kan wel. Iig buiten
Kwam Buda net tegen..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Papieren zak met twee gaten.
je hebt toch geen motor om op te crossen dus geen probleemquote:
Dit jaar is er niet veel aan hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik mis de dagelijkse kalender posts van @:Dr_Flash wel
Nou nog door naar de 200M en dan naar de 30 % en dan stop ik ermee denk ikquote:You named 1,500 cities, with a total population of 199,807,850 (29.63% of the European urban population).
Je reageerde een tikje paniekerig, Kwiwiquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam Buda net tegen..![]()
[ afbeelding ]
Ja schrok een beetjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je reageerde een tikje paniekerig, Kwiwi![]()
[ afbeelding ]
Zalm, mexicano's, kaasTengels, kaassoufflees. Ik red me welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash heb je er al zin in voor vanavond? Welke snacks liggen klaar
Nog evenquote:You named 1,507 cities, with a total population of 200,039,618 (29.67% of the European urban population).
Dan mag ik het nog steeds een probleem vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt toch geen motor om op te crossen dus geen probleem
Meer, meer, meer?quote:
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
Maduro en zijn vrouw zijn ontvoerd door de VS.
Hij scoort niet bij Trump nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?
Wil jij hem in zijn eigen regering hebben als minister?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
Maduro en zijn vrouw zijn ontvoerd door de VS.
Jij? Is Recce stiekem Donnie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil jij hem in zijn eigen regering hebben als minister?
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik mis de dagelijkse kalender posts van @:Dr_Flash wel
HONDERDTACHTIG LINKERBAANquote:
Dat is toch geen olifantenpaadje, dat is al gewoon verhardquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleuk![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ze in Kopenhagen wel een tikje nerveus worden jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even Groenland inlijven en de doelen voor 2026 zijn alweer bereikt.
Moest even opzoeken wat het was, maar wel leuk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaar is er een scheurkalender over olifantenpaadjes. Vindejulliedalleuk![]()
[ afbeelding ]
Moeten misschien onze ziel maar verkopen aan China.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze in Kopenhagen wel een tikje nerveus worden ja
ja dit is een beetje een bijzondere. Voor olifantenfietsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen olifantenpaadje, dat is al gewoon verhard
Jammer dat het zo'n mooi land iquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Godvergeten kutland is Amerika toch ook
Olifanten kunnen toch helemaal niet fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit is een beetje een bijzondere. Voor olifantenfietsen.
Hedwiges. Leek altijd op Winnie de Pooh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n voetballer die het allemaal net niet heeft gemaakt?
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Godvergeten kutland is Amerika toch ook
Mehquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten misschien onze ziel maar verkopen aan China.
Nederlanders, Britten, Italianen, Spanjaarden en Zuid Amerikaanse landen willen wel helpen met de verdelingquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet Denemarken de VS naar overnemen, die zouden er een prima land van maken denk ik
Een stukje land of the free voor iedereenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nederlanders, Britten, Italianen, Spanjaarden en Zuid Amerikaanse landen willen wel helpen met de verdeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |